Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft > WoW Private Server
You last visited: Today at 08:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Trinitycore 3.3.5a Serverfiles

Discussion on Trinitycore 3.3.5a Serverfiles within the WoW Private Server forum part of the World of Warcraft category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2011
Posts: 190
Received Thanks: 5
Trinitycore 3.3.5a Serverfiles

Guten Abend,
Ich bin auf der Suche nach dem kompletten Paket der Trinitycore 3.3.5a für einen Blizzlike Server.

Bitte um hilfreiche Auskunft.

Mit freundlichen Grüßen
reminder1
reminder1 is offline  
Old 06/20/2016, 22:29   #2
 
Cheetanatical__*'s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2012
Posts: 342
Received Thanks: 45
Gibt es so etwas noch? Melde dich mit Kontaktdaten bei mir. Ich erkläre dir wie es geht.
Cheetanatical__* is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
TrinityCore Quest Fix
04/13/2014 - WoW Private Server - 1 Replies
Ich habe gestern sehr viele Buggy Quests, vorallem in den Start gebieten, gefunden. Gibt es da irgentwo eine gefixte Datenbank? ~timbletak
TrinityCore 335
03/07/2014 - WoW Private Server - 0 Replies
delete
TrinityCore 3.3.5 Prgrammierer
02/06/2014 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
Ich suche ein Programmierer der mir Luftschiff/Gunship event und Sindragosa fixxen kann? Preisvorstellung bitte per PN
Trinitycore TM/EM commands
08/21/2013 - WoW Private Server - 2 Replies
Hello guys I need a bit of help I am going to be a TM/EM in a 3.3.5 server running with trinitycore but I don't know any gm commands if there is a way you could give me any would be great....
TrinityCore by Dr.Core
04/10/2013 - WoW Private Server - 25 Replies
http://filebeam.com/f645a4cffa516f5c7f9a087d1f478a b6.jpg Hallo zusammen, in diesem Thread biete ich euch nun immer die aktuelle Core zum Download an. Es handelt sich um die TrinityCore für den WoW Patch 3.3.5A ! Ihr bekommt von mir einen selbst Compilierten Core mit wichtigen Datenbank Updates und eventuellen Features. In meinem Core ist eigentlich nicht viel geändert, ausser ein Paar Kleinigkeiten. Was genau diese Änderungen sind und was ich verändert habe, erfahrt ihr in einem Change...



All times are GMT +2. The time now is 08:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.