Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Private Server > WoW PServer Hosting
You last visited: Today at 19:51

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Tingle's Private World of Warcraft Server Tutorial

Reply

Old   #196

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Sehr schade, dass du das Tutorial herausgenommen hast, bin Gerstern endlich hinter ein paar Fehler gekommen und wollte dann weiter machen.
Danke an die Leute die es verursacht haben -.-

Soul14 is offline  
Old   #197

Received Thanks: 388
kannst ja mal die commentare lesen von den posts die ich habe und such dir die leute raus wo negatives kamm :P

Tingle is offline  
Old   #198

naja ich habs aufgegeben :/

hatte versucht alles nach der anleitung bei wiki zu machen aber irgendwie habe ich nur fehlermeldungen erhalten oder das zeug wurde einfach übersprungen
sebix1987 is offline  
Old   #199

Sorry to see you removed the tutorial. I would just like to say thanz a lot it really helped me to get my server setup and online.

mic_24 is offline  
Old   #200

Childish to remove the tutorial no matter what your reasons. It was a kind thing for you to do, you should have left it at that. Let the kiddies whine and complain while you sit back and realize that all the people who didn't say anything probably are to busy playing on their private server cause of you.

Tutorials are available everywhere to the same extent your tutorial was at. So nobody should be hurt by this unless they had it bookmarked.
hal66 is offline  
Old   #201

NCDB sind underground atm, sie updaten ihre svn
Tingle is offline  
Thanks
1 User
Old   #202

Erstens danke ich dir für die wieder einführung des Tutorials

Nun habe ich leider doch noch einige Fragen zusammen gekratzt und hoffe das mir einer helfen kann :/

1. Compilieren

Habe mir Visual Studio 2008 geholt, habe auch die Anleitung mit der Ascent Libraries durchgeführt. Ich nutze Windows Vista in einer 64bit Version. Wenn ich aber nun die Lib mit der 64bit versuche überspringt er mir einfach alles. Deshalb habe ich es dann mit der normalen weiter versucht! So im späteren Verlauf bekomme ich dann folgende Meldungen beim Versuch etwas zu kompilieren.
Quote:
1>------ Erstellen gestartet: Projekt: ascent-shared, Konfiguration: Release Win32 ------
1>Extracting SVN revision...
1>SVN Revision Extractor
1>Written by Burlex, 2008/02/20
1>Branch: 4.4-TRUNK
1>Could not open entries file. This may not be a SVN checkout? Assuming revision 0.
1>Project : error PRJ0019: Ein Tool hat einen Fehlercode aus folgender Quelle zurückgegeben: "Extracting SVN revision..."
1>Das Buildprotokoll wurde unter "file://e:AscentSOURCEAscentwinVC90ascent-shared___Win32_ReleaseBuildLog.htm" gespeichert.
1>ascent-shared - 1 Fehler, 0 Warnung(en)
2>------ Erstellen gestartet: Projekt: ascent-world, Konfiguration: Release Win32 ------
2>Kompilieren...
2>ScriptMgr.cpp
2>....srcascent-worldScriptMgr.cpp(31) : fatal error C1083: Datei (Include) kann nicht geöffnet werden: "svn_revision.h": No such file or directory
2>Level0.cpp
2>....srcascent-worldLevel0.cpp(25) : fatal error C1083: Datei (Include) kann nicht geöffnet werden: "svn_revision.h": No such file or directory
2>ClusterInterface.cpp
2>....srcascent-worldClusterInterface.cpp(21) : fatal error C1083: Datei (Include) kann nicht geöffnet werden: "svn_revision.h": No such file or directory
2>CharacterHandler.cpp
2>....srcascent-worldCharacterHandler.cpp(22) : fatal error C1083: Datei (Include) kann nicht geöffnet werden: "svn_revision.h": No such file or directory
2>ConsoleListener.cpp
2>....srcascent-worldConsoleListener.cpp(25) : fatal error C1083: Datei (Include) kann nicht geöffnet werden: "svn_revision.h": No such file or directory
2>ConsoleCommands.cpp
2>....srcascent-worldConsoleCommands.cpp(21) : fatal error C1083: Datei (Include) kann nicht geöffnet werden: "svn_revision.h": No such file or directory
2>Master.cpp
2>....srcascent-worldMaster.cpp(28) : fatal error C1083: Datei (Include) kann nicht geöffnet werden: "svn_revision.h": No such file or directory
2>Das Buildprotokoll wurde unter "file://e:AscentSOURCEAscentwinVC90ascent-world___Win32_ReleaseBuildLog.htm" gespeichert.
2>ascent-world - 7 Fehler, 0 Warnung(en)
========== Erstellen: 0 erfolgreich, Fehler bei 2, 0 aktuell, 0 übersprungen ==========
DIe Daten die er da haben will gibt es gar nicht in dem Ordner

Naja hin oder her, habe mir dann Versucht ne fertige zu besorgen was ich auch gefunden habe. Nur nachdem ich die confs geändert hatte und dann mehrere Fehler behoben konnte bin ich nun soweit das ich mich auf den Server einloggen kann und sogar auf "Neuen Charakter erstellen" klicken kann, nachdem ich die Rasse/Klasse und den Namen gewählt habe klicke ich auf "Erstellen" und schwupps bricht die Verbindung zusammen von WoW. Bekomme keine fehlermeldungen und der Charakter wurde nicht erstellt.

Ich danke schonmal für die Hilfe
sebix1987 is offline  
Old   #203

STOP AND READ

There have been many changes and im not going to redo the tutorial so for people haveing problems with compiling read the readme files in the ascent folder and moon++ folder thies are the svn directorys you should use now:

Ascent:
Moon++:
ADB (Best and newest DB):
Tingle is offline  
Old   #204

Hmm....

I' have a problem....
i can't geth a conection with svn,
it is not working on each way i tray....
May be you have a other conection adress?
thx
Swissflame is offline  
Old   #205

Just one Q, Can I run patch 2.4.2 with this?
-Severo- is offline  
Old   #206

Quote:
Originally Posted by -Severo- View Post
Just one Q, Can I run patch 2.4.2 with this?
Yes you can.
Dorcas is offline  
Old   #207

Ich hab auch ne frage un zwar wen ich compiliere kommt immer 0 erfolgreich und 7 fehler oO was mach ich falsch ?
Blacky122 is offline  
Old   #208

hey if u still check this forum can u help me? when i try downloading the ADB file it says its not there on the new link, and the passwords wrong for the old link, please help
samohicko99 is offline  
Old   #209

also I am having trouble with finding the NCDB files, can you please help me with this?
samohicko99 is offline  
Old   #210

Does anyone have the NCBD Files hosted? cant connect to server.

stick01 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »