Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 21:51

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[WPE] Talent multiply

Discussion on [WPE] Talent multiply within the WoW PServer Exploits, Hacks & Tools forum part of the WoW Private Server category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 158
Received Thanks: 60
[WPE] Talent multiply

English
Ok, at first, this guide is by myself, you may have seen guides for this in other forums, but this one is made by me.
ATTENTION!!! THIS IS PATCHED ON ASCENT REV. 3.6 OR HIGHER!!!!!!!!!!

Requirements:
- WoW
- YOU MUST HAVE LEARNED THE TALENT!!
- WPE Pro modified ()(Credits to *********)

1.
a)At first, go inGame and get the spell you want to use for the hack.
b)Then go to or and search for the spell, after that, look in the adressbar, you'll see there 4 or 5 digits, copy and paste them in a hex converter, like
c)Now, you'll have 4 Digits or letters there, like 3F B4, now put the last 2 letters/digits at the beginning, so it will be B4 3F.
d)Make a new filter at WPE and put this string in the following columns: 007 and 008 in the SEARCH row. For example:
007|008
B4 | 3F
[EDIT]
If you get Hex-values with 2 or 3 digits/letters then just put "0"s in front of the number, until it has 4 digits/letters. Example: you get A4, then it will be 00 A4, and now the last in the front:
007|008
A4 | 00

2.
a)Now go back inGame and look for the talent, you want to multiply.
b)Go again to or and search for this talent. Look at the adressbar and copy and paste the 4 or 5 digits.
c)Put them again in the and follow step 1c), but instead of the SEARCH row, put it in the MODIFY row.

3.
a) Now tick the box next to the filter and click the little button "on" above the filterlist.
b) Now click the "Target Programm" button, and select the wow.exe.
c) Go inGame, caste the modified spell and enjoy. ^^

I hope this helps ya a lot, if it does, just post a thanks .
PS: It only lasts until logout/disconnect.

Deutsch
ACHTUNG!! GEPATCHED AUF ASCENT REV. 3.6 UND HÖHER!!!!!!!!

Voraussetzungen:
- WoW
- IHR MÜSST DAS TALENT GESKILLT HABEN!!
- WPE Pro modified ()(Credits to *********)

1.
a) Geht inGame und sucht euch den Spell raus, den ihr für diesen Hack benutzen möchtet.
b) Geht auf oder und sucht nach eurem Spell. Nun guckt in der Adressleiste, dort solltet ihr nun 4 oder 5 Zahlen sehen.
c) Markiert und kopiert diese in den . Ihr solltet nun 4 Zahlen/Buchstaben haben, z.B. 3F B4. Nun macht die letzten beiden Zahlen/Buchstaben an die erste Stelle, sollte dann so aussehen: B4 3F.
d) Macht bei WPE einen neuen Filter, und packt in die Kolummne 007 und 008 bei SEARCH diese beiden Zeichenpackete. z.B.:
007|008
B4 | 3F
[EDIT]
Falls ihr nur 2 oder 3-stellige Werte rausbekommen solltet, setzt solange Nullen vor den Wert, bis er 4 Stellen hat. Beispiel: Wenn ihr A4 bekommt, wird es 00 A4, dann noch umgedreht:
007|008
A4 | 00

2.
a) Geht nun erneut inGame, und sucht euch das Talent, welches ihr duplizieren möchtet.
b) Geht erneut auf oder und sucht nach dem Talent. Markiert und kopiert die 4 oder 5 Zahlen in der Adressleiste erneut in den . Macht weiter wie bei 1c), außer das ihr das Zeichenpacket jetzt nicht in die SEARCH Reihe, sondern in die MODIFY Reihe macht.

3.
a) Macht nun einen Haken links neben dem Filter, und klickt dann auf den Button "on", welcher sich über der Filterliste befindet.
b) Geht nun auf "Target Programm" und sucht euch die wow.exe.
c) Geht inGame, zaubert den modifizierten Spell, und habt Spaß an euren verbesserten Werten. ^^

Ich hoffe euch hat mein Guide gefallen, und ihr hinterlasst vllt ein kleines Thanks als Post

MfG, Xeo

PS: Hält nur bis zum logout/disconnect.
Xeo is offline  
Thanks
17 Users
Old 02/04/2008, 17:21   #2
 
BloodyExtreme's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2007
Posts: 158
Received Thanks: 37
ähm berichtige mich wenn ich falsch liege aber http://www.elitepvpers.com/forum/wow-pserver-exploits-hacks-tools/113174-wpe-filters.html

is das nich dasselbe?
BloodyExtreme is offline  
Thanks
2 Users
Old 02/04/2008, 17:25   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2006
Posts: 122
Received Thanks: 68
Mir ist nur aufgefallen das sobald ich den filter aktiviere ich den betreffenden skill / talent nicht mehr casten / procen kann. Und stacking passiert auch nicht =ß
Lestat86 is offline  
Old 02/04/2008, 17:28   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2006
Posts: 63
Received Thanks: 3
Boa cool danke jetzt hab ichs auch hinbekommen
Haxxa is offline  
Old 02/04/2008, 17:36   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 158
Received Thanks: 60
@BloodyExtreme:
Nein, es ist nicht das selbe. ^^ Wenn du den Thread genau durchgelesen hättest, wüsstest du das.

@Lestat86:
Also, wenn du den Spell nimmer casten kannst, hast du schonmal die richtige ID des Spells in der Search Reihe, da allerdings kein stacking passiert, muss etwas mit der Modify Reihe nicht stimmen, oder du hast das Talent nicht.
Überprüfe einfach die Modify Reihe, und die Hex-Werte ^^

MfG, Xeo
Xeo is offline  
Thanks
2 Users
Old 02/04/2008, 17:37   #6
 
m3x1k0's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 11
Received Thanks: 0
EDIT:

I found 2 trojans in the WPE PRO MODIFIED file you set up for download......
Might need a new link there buddy :P
m3x1k0 is offline  
Old 02/04/2008, 17:59   #7
 
BloodyExtreme's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2007
Posts: 158
Received Thanks: 37
ich hab mir da jetzt alles bis zur letzten seite durchgelesen und das is genaudasselbe laber mal nit da geht es um spells und talente genau wie hier ...
BloodyExtreme is offline  
Old 02/04/2008, 18:01   #8
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 56
Received Thanks: 2
was genau sollte passieren wenn ich alles richtig mache?^^
talente multiplizieren kann man auf verschiedene arten interpretieren...
naja,bei mir geht nich,wie immer wenns mit wpe zu tun hat (scheisserver -.-)
lordmajo is offline  
Old 02/04/2008, 18:02   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 56
Received Thanks: 2
****** will du uns verarschen Oo
kleiner Legasteniker...NEIN NICHT LASERTECHNIKER xD
lordmajo is offline  
Old 02/04/2008, 18:04   #10
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 158
Received Thanks: 60
Nein, geht es nicht, es geht nich ums selbe Thema.
Bei mir geht es darum, dass du den Effekt von Talenten immer und immer wieder bekommen kannst, bei dem anderen Thread gehts darum, dass mal mit einem Talentpunkt ein Talent bis auf Stufe 5 machen kann. Und das man auch die Talente anderer Klassen haben kann...

@Lordmajo:
Naja, Talente sind Spells, die man, wenn man sie erlernt, so gesehn "einsetzt", nun setzt du diese Spells immer wieder ein. ^^
Xeo is offline  
Thanks
1 User
Old 02/04/2008, 18:06   #11
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 56
Received Thanks: 2
genau xD
und nochmal meine frage...wie erkennt man wenn mans richtig emacht hat?
lordmajo is offline  
Old 02/04/2008, 18:07   #12
 
playa512's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 66
Received Thanks: 8
Thx läuft!!!!
playa512 is offline  
Old 02/04/2008, 18:13   #13
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2007
Posts: 114
Received Thanks: 7
wenn ich da die 1032 von nehm bekomm ich keine buchstaben ^^
gSt@r is offline  
Old 02/04/2008, 18:15   #14
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 158
Received Thanks: 60
1. Müssen keine Buchstaben drinsein
2. Habe ich leider noch keine Idee, wie man des macht, wenn man nur 3 Hex Zahlen rausbekommt
Xeo is offline  
Thanks
1 User
Old 02/04/2008, 18:19   #15
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 56
Received Thanks: 2
hallo?ich frag jetzt zum 3ten mal ...wie erkennt man ob mans richtig gemacht hat?
Bei mir hat sich scheinbar nix verändert,muss ich das ausprobieren oder was is jetzt los verdammt?
lordmajo is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Trading Multiply Login (playrf server) for any other
06/23/2009 - RF Online - 4 Replies
Tested and working, can make as many logins as i want. trading it for any other hack for official playrf.com server. pm me
Multiply bot question
06/23/2009 - Silkroad Online - 12 Replies
Hey guys i was wondering how can i use stealthex and agbot in the same time.. I tried it with like : Start stealthex with nuconnector and then i opened srproxy and i setted it up then i pressed start then i got a error, i ignorerd it and i started agbot + sro but then my other client dc'd and the agbot client didn,t want to start... Need sum help
How to open Multiply luncher
08/02/2008 - Dekaron - 15 Replies
Does annyone know how to open 2 lunches on the same computer/Laptop without haveing any errors or programm closing down? FOR WINDOWS VISTA SRY A bout that I posted wrong forum



All times are GMT +2. The time now is 21:51.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.