Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Private Server
You last visited: Today at 12:05

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Suche Mitspieler für VanillaGaming

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
Suche Mitspieler für VanillaGaming

Hey Leute,
ich bin frisch auf dem Server VanillaGaming und habe nun meinen ersten Level 60 Mage.
Der Server ist wohl schon länger online und es gibt gute Gilden sowie viele Spieler und Raids, Dungeons PvP wird auch ordentlich gezockt,
anschluss findet man eigentlich immer (Worldchat sei Dank^^)
Das Problem ist einfach das es International ist, ich habe nur 2-3 deutschsprachige bis jetzt getroffen, die Serverrates sind Variabel x1 oder x15 xp.
Ich suche einfach 1-2 oder paar mehr Leute die lust auf Classic wow haben um mal einen Character auf 60 zu bringen oder Dungeons zu laufen bzw zu Raiden
ggf. mit TS3, Discord oder Skype

falls ihr Interesse habt schreibt mir einfach ne PN, würde mich freuen

Aradax is online now  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
[Selling] -=[GOLD] [1.12.1/2.4.3]=- Feenix , Archangel, Wow-one , Valkyrie , VanillaGaming
Hello, elitepvpers. Open trading gold shop on a vanilla servers. Have gold on all top servers and some servers, you can see it below. Hurry up - a...
30 Replies - World of Warcraft Trading
[Selling] Feenix Archangel / Warsong / Area52 / Vanillagaming / Ares Twinstar gold
Hey guys! I want to offer you Feenix Archangel / Warsong / Area 52 / Vanillagaming / Ares Twinstar gold gold for best price! Also you will get...
28 Replies - World of Warcraft Trading
GER/EU DoE VanillaGaming|Aktiv Admins|Airdrop|ANTICHEAT
GER/EU DoE VanillaGaming|Aktiv Admins|Airdrop|ANTICHEAT Alle sind Willkommen! Hacker usw. werden gebannt. SERVER START: 04.08.2014 Plugins: ...
2 Replies - Rust Server Advertising
[Selling] VanillaGaming R14/T2.5 BIS SPriest, T2.5/Naxx Mage, R14 Warri
Hi, selling my two accounts on Vanilla Gaming private Server. 1. Acc consists of level 60 UD Shadow Priest, R14 Gear with T2.5, best in slot...
0 Replies - World of Warcraft Trading

All times are GMT +2. The time now is 12:05.