Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 18:17

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Druid Cat Form -> FireLands Cat Form

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Druid Cat Form -> FireLands Cat Form

Hallo Leute,
hat jemand die Möglichkeiten mir eine Tauren Katze zur Firelands Katze zu swappen - sofern dies in 4.2 FIRELANDS noch möglich ist.
Wobei die Vergangenheit uns gelehrt hat, das es immer Mittel und Wege gibt. (:

LG
Windkirsche

windkirsche is offline  
Old 07/31/2011, 20:43   #2

The Black Market: 307/2/1
Received Thanks: 361
lol

hmm keine ahnung schau mal in google aber ich habe nix gefunden

R i R e X is offline  
Thanks
2 Users
Old 08/01/2011, 21:22   #3

Received Thanks: 7
ka unser feral hat den staff und wir machen uns nen spaß indem wir uns diese verwandlungs tränke mitnehm und einfach usen wenn er in der gestalt ist
Deathgamer is offline  
Reply

« Geht modelchange nach patch noch? | Request : Tauren Male to Undead Male »

Similar Threads
Druid form Change..
04/27/2010 - WoW Modelchange Requests - 7 Replies
Hallo leute.. Wollte mich mal informieren ob es möglich ist und ob sich evtl jemand aus spaß die Arbeit an speziellen Modelchanges für mich machen würde.. Katze : n Rogue Skin...ob das überhaupt möglich ist dem Skin zb direkt den Style einer t2 rüstung/s6 Dagger aufzutragen? weiß nicht..(wenn dann am liebsten UnM) Bär: Am liebsten wäre mir da ein HuM Warri mit t10 oder t3 Skin../s6 Kolben/Schwert Nunja ..Fordern, fordern ;)
[Druid] Mount in Flight Form
12/15/2009 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 2 Replies
Just shift in Flight Form, then queue for a random dungeon, accept the port and do the dungeon. Then just Mount up and leave the grp. You'll get portet out of the Instance mountet up as a bird. Short: 1. Be in Flight Form as you queue for a dungeon 2. Clear the dungeon, then Mount up and leave 3. ??? 4. Profit If my english is bad, i'm sorry. I'm german :>
Druid flight form while on mount
12/14/2009 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 0 Replies
-Go into flight form -Join a random heroic (using the random tool) -Go to somewhere in the heroic where you can mount up, if possible in that heroic -Click teleport out of dungeon Screenshots: http://img340.imageshack.us/img340/6...1109153051.jpg http://img189.imageshack.us/img189/9...1109153055.jpg
Druid Tree form buff without tree Form
11/11/2007 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 5 Replies
My buddy and i were screwing around the other day in Mech and we figured out a way to have a working tree form buff for the party but not be in tree form. Which if anyone knows about druids allows them to cast all their other high healing spells. Anyway follow the instructions below its a bit tricky 1. Change your chest item to something else 2. Get into Combat.. Queue your chestpiece to switch back to your original 3. When the fights finishing, Get ready.. The second the...
Druid Katzen Form ---> Moonrage mob
07/19/2007 - WoW Modelchange Support - 10 Replies
hallo. hab mir 15 Seiten hier angeschaut, allerdings nichts passendes gefunden. Ich würde gerne meine Tauren Kaze in einen Moonrage Mob "verwandeln", aber da ich auf dem Gebiet überhaupt nix drauf habe, erbitte ich eure Hilfe. Moonrage Mob: http://wow.allakhazam.com/images/mobs/Moon..._Whitescalp.jpg (in einem andren Thread wurde die Bärengestalt in so ein Model verändert, hoffe es geht auch bei der Tauren Katze^^) Hoffe hab alles wichtige gesagt.

All times are GMT +1. The time now is 18:17.