Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Grindgebiete

Discussion on Grindgebiete within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 604
Received Thanks: 62
Grindgebiete

Hallo, ich brauche dringend eine Grind gebiete liste für KALIMDOR.

Ab stufe 30. die mobs sollten keine fähigkeiten haben wie:

Dots, Fear, Summon, Stun, movementspeed reduce/buff.


Gebe natürlich thanks für konstruktive beiträge.

greets
Raspo is offline  
Old 06/23/2010, 01:28   #2
 
———'s Avatar
 
elite*gold: 81
Join Date: Mar 2010
Posts: 718
Received Thanks: 353
Geh ins Arathihochland, an den Anfang zu den Raptoren. Dann drückst Du in Deinem Bot auf Record, läufst 5 Minuten alle Raptoren ab und fertig ist Deine Route.
——— is offline  
Old 06/23/2010, 01:32   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 604
Received Thanks: 62
Schon schwer einen 4 zeiler ordentlich zu lesen...


1.) Raptoren stunnen
2.) KALIMDOR
Raspo is offline  
Old 06/23/2010, 01:40   #4
 
———'s Avatar
 
elite*gold: 81
Join Date: Mar 2010
Posts: 718
Received Thanks: 353
Werd mal nicht frech. Versuch nur zu helfen.
Geh halt nach Tausend Nadeln, nimm da die Hyänen. Die machen gar nichts. Die Kodos in Desolace auch nicht.
——— is offline  
Old 06/23/2010, 02:15   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 604
Received Thanks: 62
bin nicht frech, es war meine eigene schuld, ich habe "KALIMDOR" und alle anderen wichtigen voraussetzungen nicht fett markiert und mit 30 rufzeichen bestückt.

deine beispiele in ehren, aber ich bin auf der suche nach einer liste mit allen grindgebieten
Raspo is offline  
Reply




All times are GMT +2. The time now is 03:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.