Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 01:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Sponsor

Discussion on Sponsor within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
Kealtrix's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2013
Posts: 169
Received Thanks: 6
Sponsor

Hallo epvp,

da ich und meine gilde zurzeit mehr oder weniger ts los sind wollte ich fragen sich wer finden würde der uns kostenlos einen teamspeak server geben könnte.

mit freundlichen grüßen

kealtrix
Kealtrix is offline  
Old 08/25/2013, 11:28   #2
 
Frosttall's Avatar
 
elite*gold: 55
Join Date: Oct 2009
Posts: 5,471
Received Thanks: 1,479
Sorry, aber das hier ist wohl kaum der richtige Ort für sowas.

#closed
Frosttall is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Searching for a Sponsor/Sponsor gesucht!
07/01/2013 - Ragnarok Online PServer Hosting - 2 Replies
Für ein RO Server wir noch ein Sponsor gesucht. Wenn Ihr Interesse habt einfach pm melden. Was ihr als Gegenleistung bekommt könnt ihr pm erfragen :) We are Searching a Sponsor for a RO Project. Please contact for more information. RO Server - Low Rate Server Main Language English
Sponsor Galaxy | Dein Sponsor für vServer, Gameserver, Voiceserver, Webspace und ....
07/01/2012 - Off Topic - 0 Replies
http://imglol.de/u/BannerSponsorencjwtb.png Guten Tag Leser & Leserin, ich möchte euch heute ein Board vorstellen. Kein Gaming Forum, kein Hardware Forum, sondern ein Sponsorboard was auch die meisten benötigen. Wir besitzen viele Sponsoren, die Qualitativ auf einem guten Niveau für Spielspaß sorgen.
[Sponsor] Angebot - Ich Sponsor Server
09/12/2011 - Flyff Private Server - 3 Replies
Hallo Liebe Community, Es gibt viele die haben echt gute Konzepte - gute Ideen - genug Kentnisse! erstmal eine Übersicht was ich erwarte Kreatives Konzept Evt. schon vorhandene Files Erfahrung!



All times are GMT +2. The time now is 01:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.