Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 21:07

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WoWPlus Lite

Discussion on WoWPlus Lite within the WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros forum part of the World of Warcraft category.

Closed Thread
 
Old   #1


 
Whoknowsit's Avatar
 
elite*gold: 146
Join Date: May 2009
Posts: 3,764
Received Thanks: 6,973
Arrow WoWPlus Lite

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =



- Lite Version -

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =




- Active Hacks -
Airwalk..............: Walk in mid-air with forward/backward/left/right/up/down control.
Hover................: Walk in mid-air with forward/backward/left/right control.
Collision (M2).......: Disable collision with all "M2" objects - trees, gates, doors, and other small "props".
Collision (WMO)......: Disable collision with all "WMO" objects - buildings, cities, and other large "props".


- Passive Hacks -
DeadSpeak............: Chat in "/say" or "/yell" while you are dead.
AntiAFK..............: Stops you from being flagged as "away from keyboard".


- Misc Features -
Morph................: Morph yourself or your target's model, as well as their mount, and scale.
LoadMap..............: Visit maps that you can't normally reach in-game.
SpawnM2..............: Spawn client-side M2 objects.
Hotkeys..............: Activate and disable all your favourite hacks with the push of a button.


- Warden Protection -
WoWPlus Lite includes limited protection from Warden (the official Blizzard anti-cheat) and protects the player from potential bans. Unlike the full version, there are some methods of Warden protection that are not included in the lite version.


- User Interface -




- Launcher -




- Reviews -
If you are still unsure about using WoWPlus Lite, or purchasing the full version of WoWPlus, please check out our reviews in !

You can also post your experience and thoughts on the hack either in this thread or the reviews section in our forums. Feel free to ask other WoWPlus Lite users and WoWPlus subscribers to share their thoughts with you!



All hacks are susceptible to be removed as required.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =






= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Whoknowsit is offline  
Thanks
14 Users
Old 10/29/2012, 08:00   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 302
Received Thanks: 124
was kostet denn die vollversion eigentlich? sehe die preise auf der seite leider nirgends.
Everdevil is offline  
Old 10/29/2012, 08:01   #3


 
Whoknowsit's Avatar
 
elite*gold: 146
Join Date: May 2009
Posts: 3,764
Received Thanks: 6,973
Quote:
Originally Posted by Everdevil View Post
was kostet denn die vollversion eigentlich? sehe die preise auf der seite leider nirgends.
Als registrierter User kannst du die Preise sehen. Für eine Session zahlst du pro Woche 2.99€, für einen Monat 7.99€, usw.
Whoknowsit is offline  
Thanks
1 User
Old 10/29/2012, 17:49   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2012
Posts: 590
Received Thanks: 184
Quote:
Originally Posted by Whoknowsit View Post
Als registrierter User kannst du die Preise sehen. Für eine Session zahlst du pro Woche 2.99€, für einen Monat 7.99€, usw.
Das ist es auch Wert.
Rabe'n is offline  
Thanks
1 User
Old 10/29/2012, 19:01   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 302
Received Thanks: 124
wollte ich auch nicht bestreiten mit meiner frage, sorry wenn es so rübergekommen sein sollte.
Everdevil is offline  
Old 10/29/2012, 20:46   #6
 
crazykay's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 96
Received Thanks: 21
was ist das Potenzial des Hacks bzw was bringt der M2 Spawner?
crazykay is offline  
Old 10/29/2012, 20:50   #7


 
Whoknowsit's Avatar
 
elite*gold: 146
Join Date: May 2009
Posts: 3,764
Received Thanks: 6,973
Quote:
Spawn client-side M2 objects.
Rein zum persönlichen Vergnügen. Eine Welt voller Ragnaros(se?)
Whoknowsit is offline  
Old 10/30/2012, 08:01   #8

 
Ravenstorm's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 100/0/0
Join Date: Jan 2010
Posts: 13,150
Received Thanks: 3,207
Werden da vielleicht mal andere Funktionen in die Lite Version einfließen oder nur die derzeit vorhanden?
Ravenstorm is offline  
Old 10/30/2012, 08:23   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 175
Received Thanks: 22
Schick und vollkommen ausreichend als Lite Version!

Die Vollversion dagegen ist ihr Geld absolut wert. Alleine der Teleporthack ist mehr als gelungen. Ein Projekt, dass man unbedingt unterstützen sollte!
Elgy is offline  
Thanks
1 User
Old 10/30/2012, 08:32   #10


 
Whoknowsit's Avatar
 
elite*gold: 146
Join Date: May 2009
Posts: 3,764
Received Thanks: 6,973
Quote:
Originally Posted by Ravenstorm View Post
Werden da vielleicht mal andere Funktionen in die Lite Version einfließen oder nur die derzeit vorhanden?
Am Funktionsumfang der Lite-Version wird sich nicht viel ändern. Zumindest ist dies zur Zeit nicht vorgesehen. Wobei ich dazu sagen muss, dass wenn es nach mir ginge, die Lite-Version den selben Funktionsumfang die beispielsweise OHack hätte. Aber mehr als der Vorschlag, überhaupt eine Lite-Version zu veröffentlichen, wurde leider nicht angenommen
Whoknowsit is offline  
Old 10/30/2012, 09:07   #11

 
Ravenstorm's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 100/0/0
Join Date: Jan 2010
Posts: 13,150
Received Thanks: 3,207
Quote:
Originally Posted by Whoknowsit View Post
Am Funktionsumfang der Lite-Version wird sich nicht viel ändern. Zumindest ist dies zur Zeit nicht vorgesehen. Wobei ich dazu sagen muss, dass wenn es nach mir ginge, die Lite-Version den selben Funktionsumfang die beispielsweise OHack hätte. Aber mehr als der Vorschlag, überhaupt eine Lite-Version zu veröffentlichen, wurde leider nicht angenommen
Verständlich bei solch einen Umfangreichem Hack, vielleicht werde ich ihn mir mal kurz anschauen in der Vollversion.
Ravenstorm is offline  
Old 10/30/2012, 22:40   #12

 
FAndiF's Avatar
 
elite*gold: 90
Join Date: Apr 2011
Posts: 150
Received Thanks: 56
offensichtlich werden die morgen beim server restart einen hotfix aufspielen welcher einige funktionen einschränkt - aber alleine der support und die anderen noch funktionierenden hacks sind das geld wert. und die jungs werden echt alles versuchen, wieder andere lücken zu finden, die sind echt alle fit
FAndiF is offline  
Old 10/31/2012, 04:29   #13
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2012
Posts: 22
Received Thanks: 3
Thanks for the release.
Is this working for Molten-WoW?
OverlimitOnline is offline  
Old 10/31/2012, 10:55   #14
 
SWFninjatom's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2009
Posts: 268
Received Thanks: 65
so ein mist... hab den hack gestern gekauft und heute gefixt
SWFninjatom is offline  
Old 10/31/2012, 11:04   #15


 
Whoknowsit's Avatar
 
elite*gold: 146
Join Date: May 2009
Posts: 3,764
Received Thanks: 6,973
Natürlich wird dran gearbeitet, aber die Chancen stehen mehr als Schlecht. Jadd und ich diskutieren schon den ganzen Morgen, wie es nun weiter gehen soll. Es fielen schon Begriffe wie Privatserve, Bot und ein ganz anderes Spiel. Aber ich werde wohl heute die Subscriptions wieder freischalten und die Preise senken. Was Rückzahlungen betrifft, so sind wir uns noch nicht einig.
Whoknowsit is offline  
Closed Thread

Tags
firehack, hack, ohack, wow, wowplus


Similar Threads Similar Threads
WoWPlus+Archä?
10/22/2012 - World of Warcraft - 8 Replies
Huhu, ich will mir jetzt die Tage WoWPlus+HB zulegen. Ich lese hier in Threads immer das WoWPlus mit Archä so abgehen sollte mit dem lvln. Jetzt meine Frage mit welcher Funktion von WoWPlus soll das so abgehen und wie weiss HB das er mit WoWPlus arbeiten muss? Es wäre nett wenn einer seine Erfahrung mitteilen würde ;) Gruss Sinanane
Archeologybuddy + WoWPlus = 85-90?
10/07/2012 - World of Warcraft - 11 Replies
Hallo, Ist es möglich, durch Archeologybuddy und WoWPlus auch von Level 85-90 schnell zu leveln? Also von 68-85 ging es perfekt... Schon wer probiert? Grüße Dodgecharger



All times are GMT +2. The time now is 21:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.