Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 08:43

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

1000g in one day - [scamming]

Reply

Old   #61

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
Items inner post brauchen eine stunde bis sie da sind :P

vinkref is offline  
Old   #62

if someone is banned please say it in english thanks

cirko is offline  
Old   #63

Received Thanks: 0
Jo das habe ich jetzt auch herausgefunden

Der typ hat n gm ticket gemacht...

In den Nutzungsbedingen steht:

"verboten ist (...) zu betrügen (...) :S
s4ms3milia is offline  
Old   #64

As far as I know you can´t get banned for this here is the part from the wow EULA:

A scam in-game is acquiring items or any other property (though all data on the World of Warcraft service is the property of Blizzard Entertainment, we use the term ?property? to describe characters, items, and in-game currency) from another player through misinformation, confusion or fraud (Scamming). In short, using any sort of deception to gain at another?s expense.

Example:

Trying to get an item from another player by claiming he will get it back with an enchantment

We do not want to encourage players to use this kind of roleplay in-game scam but we consider them as part of the game mechanics. So we will not take actions in those cases and we invite the players to be very cautious with their items. In short, don?t give items to players that you don?t know! However, if this kind of behavior is found to be systematic from a particular individual, we will investigate further to determine what course of action should be taken.

We encourage everyone to read our FAQ in order to avoid scams. Due to many variables involved with item reimbursement and types of scams, item reimbursement will not be granted in the case of in-game scams.
In German:
Soweit ich weiß kann man dafür nicht gebannt werden hier ein Auszug der wow EULA: Ein Betrug im Spiel beinhaltet Gegenstände oder andere Besitztümer (auch wenn sämtliche Daten in World of Warcraft Eigentum von Blizzard Entertainment sind, so benutzen wir das Wort ?Besitztümer? in diesem Zusammenhang um den Besitz von Gegenständen und Geldes im Spiel eines Charakters zu verdeutlichen) durch Falschinformation, Verwirrung oder durch eine List (Betrug), an sich zu nehmen. Kurz gesagt, sich durch jegliche Art der Täuschung auf Kosten anderer zu bereichern.

Beispiel:

Der Versuch, den Gegenstand eines anderen Spielers mit dem Versprechen, es mit einer Verzauberung zurück zu geben, zu bekommen.

Wir möchten niemanden ermutigen dieser Art des rollenspielerischen Betruges nachzugehen, aber wir sehen dies als Teil des Spiels und dessen Mechanismen an. In diesen Fällen werden wir keine Schritte gegen den Betrüger einleiten, fordern aber jeden Spieler auf, sehr sorgsam mit seinen Besitztümern umzugehen und auf diese Acht zu geben. Kurzum, geben Sie Ihre Gegenstände nie leichtfertig an Ihnen unbekannte Spieler.

Wir bitten jeden, sich unsere FAQ durchzulesen um sich selbst vor Betrug zu schützen. Aufgrund vielfältiger Faktoren in Verbindung mit der Rückerstattung von Gegenständen, können wir in solchen Betrugsfällen Gegenstände nicht zurückerstatten.

vinkref is offline  
Old   #65

Okay thanks dude. +karma
cirko is offline  
Old   #66

DAnke, dann mach ich ma weiter xD
s4ms3milia is offline  
Old   #67

comment and +karma on my video

i personally think its leetsauce :P

appreciate it youngins
Naem is offline  
Old   #68

Received Thanks: 3
Quote:
Originally posted by s4ms3milia@May 6 2006, 12:28
Alter scheisse meine post kommt nicht an!!!!!!
Wenn dich einer auf ignore hat, kommt die Post automatisch zurück.
Bzw er öffnet den Brief net und dann musst du 30 Tage warten bis er automatisch zurück geschickt wird.
c0cAiN is offline  
Old   #69

wie nice das funktioniert!!
Glancor is offline  
Old   #70

ich will auch testen, aber mit 10g, kann ich es net tsten, da ich nicht mehr als 10g eintippen kann :cry: ps: :hm: bis ich soviel geld habe, kennt den Trick jeder -.-
SnakeEye is offline  
Old   #71

ach was, es gibt immer dumme!!!
s4ms3milia is offline  
Old   #72

Sometime i loose my cash to because i am to slow:P
Have just loosed 70g
cirko is offline  
Old   #73

Hab bis jetzt:
schattenklinge (epic) 10g
Seelenbewahrer 4g
3 nexussplitter 9g
Eisenpanzerwams (epic) 4g
2 Arkanitbarren 4g

Davon Verkauft
Schattenklinge 70g
Seelenbewahrer 35g
3 Nexussplitter 90g
2 Arkanitbarren 40g

211g eingenommen naja nicht viel aber immerhin^^

Hab dummerweise auch ein paar verluste gemacht schatten klinge für 100g gekauft und nur für 77g wiederverkaufen können.
vinkref is offline  
Old   #74

Quote:
Originally posted by cirko@May 6 2006, 08:07
Sometime i loose my cash to because i am to slow:P
Have just loosed 70g
yea that happened to me twice, i just told the guy that "my friend didnt want that item now, anyways we can please trade back"

one time it worked, the second time i had to bust out some good bullshit about how it's "against wow's eula and the account would get banned because it happened before"

it worked both times :P
Naem is offline  
Old   #75

Ahh nice, but had just readed some place cant remember where, one person had been banned for this.
So i am stopped now, because its my friends acc.
And my acc are alleready banned just for BWH:P

cirko is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »