Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros
You last visited: Today at 09:32

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Leech Gladiatortitle or earn very much Money!

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 659
Leech Gladiatortitle or earn very much Money!

Quote:
Ok since I'm recently reading pretty much shit about Arenas in new Threads which are supposed to be approved but in fact didn't even working with the current Arena Matchmaking system, I'll try to sum up a bit.

The first point is that the 2.4.2 Patchnotes are wrong. The Matchmaking system doesn't look at the average rating of a Team, only the PR of the Person who is signing up is counted.

With that knowledge you can do some nice tricks, so you can switch your enemys by switching the groupleader, also its possible to play against very low or highrated teams.

One more thing is that I really often hear things like this "you win 1 or 2 but you can also lose 23!"
ok ... its very very simple. First: You CAN also win 0 points, but on the other side you lose 32 if you are losing.
You win 0 Points if you are facing a Team which is about 400 points below your Rating. So it is like this:

win: 0 lose: 32 ~ 400 rating differential
win: 1 lose: 31 ~ 375 rating differential
win: 2 lose: 30 ~ 350 rating differential
win: 3 lose: 29 ~ 325 rating differential
win: 4 lose: 28 ~ 300 rating differential
win: 5 lose: 27 ~ 275 rating differential
win: 6 lose: 26 ~ 250 rating differential
win: 7 lose: 25 ~ 225 rating differential
win: 8 lose: 24 ~ 200 rating differential
win: 9 lose: 23 ~ 175 rating differential
win: 10 lose: 22 ~ 150 rating differential
win: 11 lose: 21 ~ 125 rating differential
win: 12 lose: 20 ~ 100 rating differential
win: 13 lose: 19 ~ 75 rating differential
win: 14 lose: 18 ~ 50 rating differential
win: 15 lose: 17 ~ 25 rating differential
win: 16 lose: 16 ~ 0 rating differential
win: 17 lose: 15 ~ 25 rating differential
win: 18 lose: 14 ~ 50 rating differential

and so on ...

Question: I just wom a Game and got 16 points, but the second match I lost 18 points. Your chart cant be right.
Answer: Lets say your initial Ratings was like this: X: 2250 Y: 2274 (differential = 24 -> 16 points win / lose) , now Team Y wins = X: 2234 Y: 2290 (differential = 54) So its correct that Y loses 18 points.

And the last thing I hear very often: "You cant match the same Team more than 2/3/4/5/6 times"
FAIL! You can match the same team the whole day.

Anyway all that new "exploits" which describe how you can farm low teams to push your highrated Team just aren't working since you hit 1900 Rating and even before its not working because on a 1800 Rating you lose 28 points and only gain 4 .... so you have to win 7 games to balance one loss, be sure that you will match more often against S3 anticombo Team rerollers.

With all that Knowledge you can anyway do some nice and tricky things to push your ratings ... just think yourself.

Sry for (maybe) bad english. I hope this can help, I would post it to the guide forums but since it refers to the new exploit threads I think its better here.

Ok so now here is the exploit out of that (this works best with 5on5 Teams but also on 3on3 and 2on2):

You can be seller or buyer, the seller should allready have one (or to be sure with Gladiator more than one Team) with save Gladiator Rankings. So if you are the Seller you start to spam the tradechannel that you sell Gladiatortitle and 310% Netherdrake Mount for maybe 15000 Gold (The buyer maybe gets the gold from ebay and 15000 gold is much cheaper than buying a Char which allready has Gladiator), sure you will find someone who is interested, say that minimum gear is S1 and a bit skill, this also shouldn't be a Problem.

Now lets say we do it on 2on2, which is the hardest bracket for this, you invite that guy who wants to buy, if you have another bracket where you get Gladiator give the Leader to your mate and rejoin the Team, if you only have this Team where you get Gladiator, you need a very good Player which helps you.

Ok now you start playing (good player with 1500 PR has groupleader and signs up) on 1500 you should win without problems, to make sure that no double S3 Team is just starting a new Team better play at night. After each win the good player should rejoin the Team so the PR stays at 1500 and you get only easy wins.

Now play until the buyer has 20% of the games, this means that he will get Gladiator, even if his personal is at maybe 1800 at that Point. The Teamrating should not even change at the whole procedure, at worst case it can go down for 32 or 64, be sure that this will be Gladiatorrank too, if not, just play it up again after hitting ~22% Games with the Buyer. Be Aware that he stays at 20% until end of the Season.

In 5on5 you have almost no risk to lose if only one player is new and you play on 1500 Rating, there you even can sell more Gladiatorslots to earn more Money.

If you want to buy a Title just search a very highrated Team and say them they should read this post. ;-)

This is NOT win trading and you shouldn't get banned for it, but it allways can happen.

jitsuk is offline  
Thanks
1 User
Old   #2

Received Thanks: 1,578
Quote:
Originally Posted by jitsuk View Post
Quote:
Ok since...
c&p -> m m o w n e d.com

nichtmal das "quote" hat er weggemacht wie schlecht bist du den?

idiot...

0x1337 is offline  
Old   #3

Received Thanks: 13
Quote:
Now play until the buyer has 20% of the games, this means that he will get Gladiator, even if his personal is at maybe 1800 at that Point.
stimmt nicht! wenn sich perosanal mehr als 100 (glaub ich) unterscheidet von der teamraiting bekommste einfach keinen titel aus dem team!
Mordeus is offline  
Old   #4

Received Thanks: 9
Quote:
Originally Posted by drogii View Post
c&p -> m m o w n e d.com

nichtmal das "quote" hat er weggemacht wie schlecht bist du den?

idiot...
Aha, schauen wir uns nochmal dein Werk "Dürfte für Low Levler interessant sein!" in der englischen Originalfassung an.

Gibt halt Leute die keinen Zugang mehr zu ******** haben und sich somit freuen. Dazu kommt noch, dass C&P normal auf den wenigen guten Seiten ist.

Bevor du mit "idiot" um dich wirfst entspann dich erstmal...

*draft* is offline  
Old   #5

Received Thanks: 26
drogii du peinlicher typ, es ist sowas von egal ob irgendwas c&p ist ... wichtig für einige ist es, daß es hier steht. und wenn er sich für den verdammten papst ausgibt und meinte ihm hat gott persönlich diesen exploit verraten ist es genauso egal.
sushibar is offline  
Old   #6

Quote:
Originally Posted by Draft82 View Post
Aha, schauen wir uns nochmal dein Werk "Dürfte für Low Levler interessant sein!" in der englischen Originalfassung an.

Gibt halt Leute die keinen Zugang mehr zu ******** haben und sich somit freuen. Dazu kommt noch, dass C&P normal auf den wenigen guten Seiten ist.

Bevor du mit "idiot" um dich wirfst entspann dich erstmal...
nur scheisse das ich das nicht kopiert habe sondern selber herrausgefunden habe, hund...
0x1337 is offline  
Old   #7

Received Thanks: 43
Quote:
nur scheisse das ich das nicht kopiert habe sondern selber herrausgefunden habe, hund...
/vote 4 Bann oder 100 Liter Hirnsuppe
lumbar is offline  
Old   #8

elite*gold: 343
Received Thanks: 1,774
ihr habt probleme... chillt lieber n bisl auf euer ungeskilltheit, dass ihr so nen mist überhaupt braucht -.-

btw is zwar bisi billig das mit dem von forum zu forum kopieren aber immerhin denkt er an uns...
Kuh is offline  
Old   #9

Kannst du auch normal formulierte Agrumente liefern oder lernt man das als Hartz V Betatester erst in den Wintermonaten?

Ich spiel dein Beleidgungs-Spielchen gern mit wenn du magst...
*draft* is offline  
Old   #10

Quote:
Originally Posted by Draft82 View Post
Kannst du auch normal formulierte Agrumente liefern oder lernt man das als Hartz V Betatester erst in den Wintermonaten?

Ich spiel dein Beleidgungs-Spielchen gern mit wenn du magst...
ne, vllt. solltest du dir mal überlegen was du mir unterstellst... geh lieber für die schule lernen, kiddy!
0x1337 is offline  
Old   #11

elite*gold: 343
Received Thanks: 1,774
sry bin hauptsächlich im ot unterwegs und da ist das normale umgangssprache, außerdem bin zwar sehr an der Hartz 5 interessiert, bin derzeit aber noch ziemlich im abbistress und kann deshalb noch net an der beta teilnehmen..

btw wollte dich net beleidigen, das ist im ot sowas wie sich gegenseitig guten morgen wünschen... anyways fals ich dich damit beleidigt haben sollte tut mir das leid, aber hackt doch net auf dem armen jitsuk so rum, gibt doch sooo viel copy n pase stuff hier was leuten schon weiter geholfen hat.
Kuh is offline  
Old   #12

Hm ok, jemand der sich so verhält ist deiner Meinung nach also ein "Kiddy". Ich hab mich nur auf dein Niveau herabgelassen und so getan damit eine kommunikative Basis geschaffen wurde die du auch verstehst...du hast dich somit selbst beleidigt

*Ding*Ding*

Runde II beginnt
*draft* is offline  
Old   #13
3-2-1...Let's Jam

Received Thanks: 27,864
glaub er meinte nicht dich wer redet schon mit dir !

und ihr beiden macht das vll im ot oder per pm
Obilee is offline  
Old   #14

Received Thanks: 21
Quote:
geh lieber für die schule lernen, kiddy!

Soweit ich weiß, lernt man in der Schule Sachen wie Interpunktion, die Dass-Das-Regel und (zumindest ansatzweise) erwachsenes Artikulieren.

@Topic: Geht es oder nicht?
Stylerr is offline  
Old   #15

Quote:
Originally Posted by Stylerr View Post
Soweit ich weiß, lernt man in der Schule Sachen wie Interpunktion, die Dass-Das-Regel und (zumindest ansatzweise) erwachsenes Artikulieren.

@Topic: Geht es oder nicht?
mal ehrlich wie lange haste google benutzt um den satz zu schreiben?

@draft wollen wir uns mal treffen dann lernste meine art von kommunikation kennen?! ja ich weiss du sitzt hinterm internet und laberst gleich wieder los und so. naja wayne, sicher bist so nen kleiner 14-jähriger der in die 7te klasse geht und jeden tag von seinen alten geschlagen wird weil er in die schule muss und kein wow spielen darf...

0x1337 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »