Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros
You last visited: Today at 01:13

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

WoW Mail Scam...Use Copied Blizzard Email

Closed Thread

Old   #31

elite*gold: 0
Received Thanks: 30
Hat jemand eine mail von blizzard rumliegen die so aufgemacht ist? ic hhatte mal eine aber anscheinend is sie bei ner aufräumaktion verloren gegangen...

Tuxified is offline  
Old   #32

Received Thanks: 0
then after they send you back send them another e-mal stating that even though thy did it the account will be banned for selling it because you have a witness that way they wont try and take it back

rawrrawrrawrrawrRAWR is offline  
Old   #33

what about an email bomber website? you can make any email adress you want.. like ... thats nearly perfect... well it IS perfect oh sorry ich schreib ja englisch... naja ich mein wie es mit diesen email bomber websiten aussieht... ich kenne eine da kannste dir so ne email machen wie zB und sie wird nicht verfälscht oder so.. unten steht auf nix davon das es ein fake sei.. aber ist das nicht zu gefährlich? weil hier ja soviel um eine legit also legale email adresse geredet wird..
Tuxified is offline  
Old   #34

PLUS

ein großes Problem ist dieser Zusatz den Hotmail eMails versenden:

__________________________________________________ ______
Windows Live Hotmail! Jetzt kostenlos wechseln! Top-Junk Mail Schutz für Ihr Postfach!

das steht unter jeder eMail... naaaaaaaja

You must register and activate your account in order to view images.
DD

PLUUUUUUUS

The biggest problem: you say "reply to this email" but you won't receive any mails with this fake..

Tuxified is offline  
Old   #35

Received Thanks: 3
Erm, die email zu verwenden wäre wohl ein wenig dumm, weil du willst ja grad die Antwort von ihm haben, also eher sowas wie . Die Original Email sieht übrigens so aus:

Quote:
Sehr geehrter Herr xxx,

wie wir Ihnen bereits mitgeteilt haben, ist Ihr World of Warcraft Account derzeit gesperrt.

Accountname: xxx
Hergang: Versuch, sich Accountdaten anderer Spieler zu verschaffen
Maßnahme: Account gesperrt bis der Besitz geklärt ist

Da wir bisher keine Rückmeldung von Ihnen erhalten haben, bitten wir Sie erneut uns Informationen zukommen zu lassen, die uns ermöglichen den Account zu reaktivieren.

Um das Spielkonto wieder zu eröffnen, lassen Sie uns bitte folgende Informationen zukommen:

Account Name (bitte senden Sie uns NICHT Ihr Passwort)
Vor- und Zuname
Vollständige Anschrift inkl. Postleitzahl
Für den Account verwendete Email Adresse
Original World of Warcraft CD-Key: (Sie finden diesen auf der Innenseite Ihrer CD-Hülle oder auf dem Handbuch. Bitte schicken Sie uns nicht Ihren "The Burning Crusade" Erweiterungs-Key.)
Geheimfrage
Antwort auf die Geheimfrage
Personalausweis: Bitte senden Sie uns eine Kopie des Personalausweises der Person, die als Eigentümer in den Account eingetragen ist, per Fax an die Nummer: 0033 / 1 30 67 90 12 oder per E-Mail als Anhang. Vermerken Sie bitte auf dem Fax Ihren Accountnamen sowie Ihre E-Mail Adresse.

Bitte beachten Sie, dass wir den Account nicht wieder öffnen können, wenn die von Ihnen übermittelten Daten unvollständig oder falsch sind.

Unsere aktuellen Bestimmungen können Sie hier nachlesen:

Mit freundlichen Grüßen

Arkalasch

Account Administration Team
Blizzard Entertainment Europe

Bitte beachten Sie, dass ein Blizzardmitarbeiter Sie niemals nach Ihrem Passwort fragen wird.
Is ne email, die ich bekommen hab, als mein acc gebannt wurde. Die Frage nachm pw kommt also n bißchen blöd

Lieber nur SQ/SA fragen, und, wenn die Person blöd genug ist, den Perso/CDkey mitzuschicken, einfach über das support-Formular für gehackte accs die email ändern lassen, dann gehört der acc komplett euch.
hoaxxx is offline  
Old   #36

Received Thanks: 104
hoaxxx da hast du recht ... aber wie soll man sonst an den account kommen? es gibt leute die haben solche mails noch nicht bekommen oder haben das noch nicht gelesen das blizzard niemals nach den passwort fragt^^
dieexee is offline  
Old   #37

Received Thanks: 158
Quote:
Originally Posted by OblivionMage View Post
Sorry, I don't know German so I don't know what it is you said

EDIT::I used a translator that said

Means:

I take it this means something like "Who is stupid enough to believe an email that is just an image?" Well, Blizzards actual emails are done using images inserted with html, as well as plain text. I am currently working on a copy like that and will post it when I am done, but this should work for now. Not many people will realize the difference, and most that do will simply think it is Blizzards way of sending mail.
Well the translator isn't so far off, and yes blizzard may send you html mails but any user in his right mind will have html mails off by default and by doing so you can clearly see from where pictures and so on are embedded.

Furthermore by embedding one big picture, thats what you had in mind, its very obvious, because you cant click stuff, have an mouseover cursor in many borswers and so on.

By making a fake mail using parts of the original template, and puttig text on it just like a normal website you may create somethign that looks and behaves like an official mail but where the pictures are hosted will give you away.

I don't believe phishing mails to be very effective, on the contrary there are far to many stupid people on the net
m0rbid is offline  
Old   #38

Post Mein Versuch :P

Mein Fakemail versuch :

Erste mail an Ebay WoW Verkäufer :

WoW Blizzard Europe - Vorübergehende Accountsperrung

Gamemaster
an erol1077kaya

Wir setzen Sie hiermit darüber in Kenntnis, dass wir Ihren World of Warcraft Account leider vorübergehend sperren mussten.

Uns wurde berichtet das Sie versuchen ihren Account zu Tauschen/Verkaufen. Dieses Verstößt gegen die EULA und die Nutzungbestimmungen.
Der Account bleibt vom Zugang zu World of Warcraft ausgeschlossen, bis die Frage des Besitzes geklärt ist.
Bitte lesen sie die das Formular durch wo beschrieben wird wie sie ihren Account reaktivieren können. reactivation.blizzardeu.com <--(link zum bild druf)

Wir bedauern, dass wir diese Maßnahme ergreifen mussten. Es ist jedoch im Interesse der World of Warcraft-Community und der Integrität des Spiels.
Wir raten Ihnen, unsere aktuellen Regeln und Bestimmungen noch einmal durchzulesen, um weitere Vorfälle dieser Art zu vermeiden. Sie finden diese unter folgendem Link:

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr Game Master Team

Blizzard Europe

Antwort Mail vom Ebay Verkäufer :

Guten Tag

Ich antworte auf die Email vom Do, den 03. Januar
2008. Ich müsste erst mal wissen um welchen Account es
sich handelt. Danach werde ich gern die geforderten
Daten an sie schicken.

Mit freundlichen Grüßen

Erol Kaya

Mail an Ebay Verkäufer:

WoW Blizzard Europe - Vorübergehende Accountsperrung

Es handelt sich um den Account des Ebay Artikels 150196665549 bezwischen
Wir bitten sie uns vorzüglich die nötigen Accountdaten zu schicken um die Frage des Besitzes zu klären.

Wir raten ihnen noch einmal, unsere aktuellen Regeln und Bestimmungen durchzulesen,
um weitere Vorfälle dieser Art zu vermeiden. Sie finden diese unter folgendem Link:

Mit freundlichen Grüßen,
Ihr Game Master Team
Blizzard Europe

Antwort Mail von EbayVerkäufer :

Guten Tag ich glaube nicht das sie ein Gamemaster
sind, da Blizzard nie nach dem Accountpasswort fragen
würde. Geben sie mir einen Beweis das sie von Blizzard
sind dann schick ich die Daten. Habe mit einem
Mitarbeiter telefoniert und dieser meinte Blizzard
würde nie nach dem Passwort fragen.

Mfg Erol kaya

Naja das wird wohl nichts ^^
jetzt mus ich weg zur Bibliothek haut rein.
MFG
mjo2008 :P
mjo2007 is offline  
Old   #39

Received Thanks: 150
Quote:
Originally Posted by m0rbid View Post
Well the translator isn't so far off, and yes blizzard may send you html mails but any user in his right mind will have html mails off by default and by doing so you can clearly see from where pictures and so on are embedded.

Furthermore by embedding one big picture, thats what you had in mind, its very obvious, because you cant click stuff, have an mouseover cursor in many borswers and so on.

By making a fake mail using parts of the original template, and puttig text on it just like a normal website you may create somethign that looks and behaves like an official mail but where the pictures are hosted will give you away.

I don't believe phishing mails to be very effective, on the contrary there are far to many stupid people on the net
Yes, embedding a whole bunch of background pictures via html will do much better, and I am trying to get that working right now, but I have alot of other work also atm.
The advertisements at the bottom of hotmail can be solved by using another email to send the mail. I will post on the main thread once I find one that works well.

I cannot read German really at all, so I can't really reply to all of the German posts, sorry

Mjo I assume that is a version of the letter, or a version of something similar to the letter, in German, correct? Do you have a blank template that you can use to input that into?
OblivionMage is offline  
Old   #40

i dont think blizzard uses that kind of **** poor grammar in the email
waa is offline  
Old   #41

and blizzard doesnt uses pictures anymore
Tuxified is offline  
Old   #42

What does blizzard use now?
OblivionMage is offline  
Old   #43

simple text
Tuxified is offline  
Old   #44

What do you mean by simple text? No pictures/authentification? If you have an example image, could you send it to me/post it so I can see it?
OblivionMage is offline  
Old   #45

Greetings!

It has come to our unfortunate attention that you have been participating in online trading activities. Blizzard Entertainment takes these violations very seriously. In an effort to protect the integrity of the game we are forced to conduct an investigation on the matter.

Investigation Launched: DD/MM/YY
Type of Violation: Involvement in online trading activities
Consequences for Account: Account suspended permanently.

It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. To prevent this action from taking place, we will need to verify your account immediately. We will request that you send the following information from the template below to our administration alias, <INSERT "SWITCH" EMAIL HERE>.

* First and Surname

* Address

* Zip code

* Phone number Daytime

* Country

* Account e-mail

* CD-key, alternative a photograph of your CD-key that is located on your manual for World of Warcraft.

* Account name

* Account password

* Secret Question and Answer

This is the first step taken to verify your account. We request that this be done in a timely fashion.

Blizzard Entertainment Inc
Account Administration Team
P.O. Box 18979, Irvine, CA 92623

Tuxified is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread

« Previous Thread | Next Thread »