Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft > WoW Bots
You last visited: Today at 12:19

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[MORPHEUS] PvP & PvE Combat Rotation! (unlimited) - Shadowlands, BfA, Classic, Panda

Discussion on [MORPHEUS] PvP & PvE Combat Rotation! (unlimited) - Shadowlands, BfA, Classic, Panda within the WoW Bots forum part of the World of Warcraft category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 4
Lightbulb [MORPHEUS] PvP & PvE Combat Rotation! (unlimited) - Shadowlands, BfA, Classic, Panda

Hey guys!

welcomes you!

We are a group of developers of individual combat rotations for the official and non-official World of Warcraft, our rotation very simplest and will be developed individually for your needs without lua implementation and other systemic influences (you never get banned with us).
We do not present ready-made rotations for the mass market with terrible service - we work with each customer individually and develop each rotation with a premium approach to each and strictly for the needs of each customer.

We are ready to do development in the following official and non-official contents:
Shadowlands
Classic
Mists of Pandaria
Warlords of Draenor
Legion
Battle for Azeroth

Support available in all languages, but main is English and Russian language.

If you are interested, please contact us soon for more information on the available communication channel convenient for you:
E-mail: (Morpheus the Captain of the Nebuchadnezzar).

Thanks.
____

Хай!

приветствует тебя!

Мы группа разработчиков индивидуальных боевых ротаций для World of Warcraft, которые будут разработаны индивидуально под ваши нужды без lua внедрений и иных системных воздействий (с нами вы никогда не получите бан).
Мы не представляем готовые ротации для массового рынка с ущербным сервисом - мы работаем с каждым клиентом индивидуально и разрабатываем каждую ротацию с премиальным отношением к каждому и строго под потребности каждого клиента.

Мы готовы проводить разработку на базе следующих официальных и неофициальных серверах:

Shadowlands
Classic
Mists of Pandaria
Warlords of Draenor
Legion
Battle for Azeroth

Поддержка осуществляется на всех языках, но в основном на Английском и Русском языках.

Если вы заинтересованы, то свяжитесь с нами за более подробной информацией по любому следующему удобному для вас каналу связи:
E-mail: (Morpheus the Captain of the Nebuchadnezzar).

Спасибо!
morpheus#7777 is offline  
Thanks
1 User
Old 05/19/2020, 21:55   #2

Received Thanks: 0
is das ein bot?

um im kmapf ncihts merh zu machen?
CoX< is offline  
Old 06/03/2020, 02:09   #3

Ich habe mir vor einer Woche eine Rotation von den Jungs erstellen lassen und was soll ich sagen. Es ist extremst gut. Mit nur einem Tastenklick, rattert der Bot die Rotationen durch.

Das ganze habe ich mir für meinen Elementar Schamanen erstellen lassen. Dabei ist das gute, dass die komplette Rotation, auf meine Bedürfnisse angepasst ist. Und falls man selber nicht genau weis, welche Rotationen für die Klasse gut ist, auch kein Problem. Die Jungs stehen im engen Kontakt mit High End Spieler und können diese zur jederzeit zur rate holen.

Die Jungs stehen immer und fast zur jeder Zeit zu Verfügung. Der Support ist sehr gut und falls Probleme auftauchen werden diese sofort gefixt.

Speziell für meinen Schamanen habe ich zwei Rotationen. Zum einem ist es die Single Rotation, für einzelne Ziele und zum anderen die Aoe Rotation bei Massen Gegner. Das coole dabei ist, man kann sich die Tasten einfach auf die Maus einstellen lassen. Bei mir ist es die Maustaste 4 und 5.

Für mich war wichtig, dass ich dadurch den Account nicht gefährde. Ich selber wurde damals wegen der Nutzung von Honor Buddy gebannt.
In diesem Fall werden keine lua Scripts benutzt. Dieser Basiert auf einem Pixel bot der die Tastendrücke auf der Tastatur simuliert. Gleichzeitig werden Addons genutzt die es ohne hin legal zum downloaden gibt.

Also bis jetzt bin ich sehr zufrieden und es ist echt entspannt, World of Warcraft so zu spielen.
Morbusfabry is offline  
Old 06/03/2020, 09:57   #4

Received Thanks: 5
Quote:
Originally Posted by Morbusfabry View Post
Ich habe mir vor einer Woche eine Rotation von den Jungs erstellen lassen und was soll ich sagen. Es ist extremst gut. Mit nur einem Tastenklick, rattert der Bot die Rotationen durch.

Das ganze habe ich mir für meinen Elementar Schamanen erstellen lassen. Dabei ist das gute, dass die komplette Rotation, auf meine Bedürfnisse angepasst ist. Und falls man selber nicht genau weis, welche Rotationen für die Klasse gut ist, auch kein Problem. Die Jungs stehen im engen Kontakt mit High End Spieler und können diese zur jederzeit zur rate holen.

Die Jungs stehen immer und fast zur jeder Zeit zu Verfügung. Der Support ist sehr gut und falls Probleme auftauchen werden diese sofort gefixt.

Speziell für meinen Schamanen habe ich zwei Rotationen. Zum einem ist es die Single Rotation, für einzelne Ziele und zum anderen die Aoe Rotation bei Massen Gegner. Das coole dabei ist, man kann sich die Tasten einfach auf die Maus einstellen lassen. Bei mir ist es die Maustaste 4 und 5.

Für mich war wichtig, dass ich dadurch den Account nicht gefährde. Ich selber wurde damals wegen der Nutzung von Honor Buddy gebannt.
In diesem Fall werden keine lua Scripts benutzt. Dieser Basiert auf einem Pixel bot der die Tastendrücke auf der Tastatur simuliert. Gleichzeitig werden Addons genutzt die es ohne hin legal zum downloaden gibt.

Also bis jetzt bin ich sehr zufrieden und es ist echt entspannt, World of Warcraft so zu spielen.
using pixel bots are very very detectable btw. and simulating keystrokes such as _WinAPI_GetAsyncKeyState is one of the simplest ways to get banned.
efinity is offline  
Old 06/03/2020, 19:49   #5

Quote:
Originally Posted by ***< View Post
is das ein bot?

um im kmapf ncihts merh zu machen?
Heil! Du bewegst den Charakter und das ist es einfach.

Quote:
Originally Posted by efinity View Post
using pixel bots are very very detectable btw. and simulating keystrokes such as _WinAPI_GetAsyncKeyState is one of the simplest ways to get banned.
For more than 3 years we do not have a history of bans and we have special system. Your description is not about us. Do not generalize.
morpheus#7777 is offline  
Old 06/05/2020, 07:59   #6

Received Thanks: 5
Quote:
Originally Posted by morpheus#7777 View Post
Heil! Du bewegst den Charakter und das ist es einfach.

For more than 3 years we do not have a history of bans and we have special system. Your description is not about us. Do not generalize.
im not saying you are a simple pixelbot, sorry if i came of that way, i was quoting the other user saying it is, and pixelbots are very detectable and have been hit several times per year. im not in any way saying your product is detected, i would think it is not since you seem to make individual .exe's for every user, which makes it pretty hard to detect either way.
efinity is offline  
Old 06/15/2020, 12:32   #7

Quote:
Originally Posted by efinity View Post
im not saying you are a simple pixelbot, sorry if i came of that way, i was quoting the other user saying it is, and pixelbots are very detectable and have been hit several times per year. im not in any way saying your product is detected, i would think it is not since you seem to make individual .exe's for every user, which makes it pretty hard to detect either way.
I just shared our practice, we do not have bans.
morpheus#7777 is offline  
Old 06/29/2020, 05:21   #8

Received Thanks: 1
It says the website has been suspended... not a good sign.
Tiptoptip is offline  
Old 07/01/2020, 16:39   #9

Received Thanks: 2
Everyone was banned on 24? even the site?
ilyals is offline  
Old 07/02/2020, 12:17   #10

Quote:
Originally Posted by ilyals View Post
Everyone was banned on 24? even the site?
Hey hi! What do you mean?

Oh yes, ladies and gentlemen, we are just re-hosting our site, as you know, changing dns-servers can take several days. Thank you for understanding. You can still contact us at Discord: morpheus#7777. We are always at your disposal!

Our site and scripts are not interconnected. Everything works as normal without a problem. Welcome!
morpheus#7777 is offline  
Old 07/02/2020, 15:16   #11

Quote:
Hey hi! What do you mean?
JK. Great, I thought something bad happened.
ilyals is offline  
Old 07/08/2020, 00:35   #12

no pricing ?
charyzard is offline  
Old 07/26/2020, 16:35   #13

Very good rotations, very nice service, i'm using 2 rotations for a few wekks and they work very well. In case of problems they are always on discord to help very good service
dadots91 is offline  
Old 07/26/2020, 23:25   #14

Received Thanks: 13
Price?
Wow classic?
Badd Madd is offline  
Old 07/27/2020, 09:48   #15

The price depends on the spec and class, write to the discord:

morpheus#7777