Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Bots
You last visited: Today at 13:17

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Meine Openbot Erfahrungen

Reply

Old   #31

elite*gold: 0
Received Thanks: 23
naja im irc wurde gesagt das die seite öfters mal down is aber das sie noch nie so lange down war

poison0815 is offline  
Old   #32

Received Thanks: 1
Kann mir einer von Euch ne PM mit dem OpenBot schicken? Oder ne alternative URL oder so? Meinetwegen auch die letzte Version, die Ihr auf dem Rechner habt bei Rapidshare hochgeladen.

Viele Grüße

sp44wn is offline  
Old   #33

hier habs mal auf rs geloadet ;f
poison0815 is offline  
Thanks
1 User
Old   #34

Received Thanks: 38
Open-Bot ist wirklich der Beste Bot bisher wobei ich noch so meine Probleme mit dem Mapping habe... kann vielleicht jemand das Addon hochladen aus dem Forum das er nur die eigenen Wegpunkte Verwendet ?

mx0 is offline  
Old   #35

Received Thanks: 1
Vielen Dank Poison!
Ist das die aktuellste Version?
sp44wn is offline  
Old   #36

Received Thanks: 13
Jo,2.5 war dieletzte zumindest letzte woche war sie das noch als ich das letzte mal zugriff auf die Seite hatte.

Wird der eigentlich noch weiter entwickelt?Die letzte Version(2.5) ist nämlich noch aus November 2007.
teto is offline  
Old   #37

jo jetzt kommt blad ne neue version mit ein paar fixes und kleinen änderungen was ich so gehört hab imd das was ich geupt habe is die neueste

aber cih hör immer wieda das man nicht die standart routinen verwendne soll ladet euchg welche von wowdev.net glaub ich oder wnn die openbot seite wieda on is von da
poison0815 is offline  
Old   #38

aber ich muss sagen seitdem ich botte bin ich gestresst kommt mir halt sovor und seit einigen tage zuckt das rechte auge ;f

hab btw 2 bots immer gleichzeitig am laufen
poison0815 is offline  
Old   #39

Received Thanks: 0
Wie genau kann ich nun die von mir erstellten ingame WoW daten speichern, wie z.B. die Hotspots oder die Mapdaten.
Cybertronik is offline  
Old   #40

elite*gold: 20
Received Thanks: 22
garnicht,ob dicht machen
streppel is offline  
Old   #41

also muss ich jedes mal alles neu erstellen, wenn ich WoW starte, oder?
Cybertronik is offline  
Old   #42

ne
wenn du alles gemapt hast und spots gesezt hast dan mach openbot einmal zu dann speichert er alle daten und alles is beim naehcstenmal starten wieda da
poison0815 is offline  
Old   #43

ok, danke für die antwort.
Cybertronik is offline  
Old   #44

Received Thanks: 4
Ähm kann jemand das erklären:

Quote:
OpenBot.NET is NOT a bot!

Please, understand that before you purchase.

OpenBot.NET (OB.NET) cannot bot any game for you, without plug-ins to tell it HOW to bot.

As of the release date (2/19/2009) there are NO plug-ins. So that means you CANNOT bot ANYTHING!

Again, please understand that before you purchase.

Once there are plug-ins available to be used with OB.NET, it will be worth the money to purchase and use OB.NET. Unfortunately, as I am only one person, I have not had the chance to work on a bunch of plug-ins for OB.NET. However, I will be working diligently to provide some use to the community. (Hopefully with the help of customers who can develop their own plug-ins!)

I'm being completely honest with you when I say, if you're just here to "get a bot for WoW" you're in the wrong place right now. WoW is not supported, and probably will not be supported. (See: MDY vs Blizzard)

I don't want you guys wasting money on something you can't use for the next few weeks due to lack of... well... use...

If you would like to purchase a 3 month subscription to start creating plug-ins, feel free. I do not expect anybody to purchase a 1 year subscription for quite some time, as it's not worth the money. Although, you are free to do so if you wish.

Again, OB.NET, in it's current state, CANNOT do anything of real importance in the way of botting!

I'll open up a few of the customer only forums so that you can stay up to date with whats going on, so when you're ready to purchase, you may.

As always, you are more than welcome to PM me here, or email me at for any questions or concerns.

Also, if you happened to read this too late, I will fill refunds if you have not downloaded the software yet. (Yes, it's a liability for me to let you get it for free. And yes, I can check if you have downloaded it.)

Thank you.
Warum nennen die sich Bot? für alles ausser WOW gibts andere Bots die gut laufen wie Macrogoblin usw...

Hallo ich hab auf ne alternative zu Glider gehofft falls Merc wirklich aufhört..
arnoldrimmer is offline  
Old   #45

Received Thanks: 4
OB.net ist ne art plattform , die plug ins braucht um vernünftig zu laufen , les ich da.

DH in dem zustand in dem das ding jetz ist kannste garnix botten xD

owned32 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »