Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > World of Warcraft
You last visited: Today at 14:08

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



BM Hunter Guide gesucht

Discussion on BM Hunter Guide gesucht within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
Shinwa87's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 457
Received Thanks: 52
BM Hunter Guide gesucht

Hi Leute,

ich hab mich mal entschieden einen BM Hunter anzufangen. Grundlegende Frage an euch...

wie spielt man ihn am besten (Rotation) und wie fängt man am besten an bzw. wie levelt man ihn am schnellsten...

Hoffe ihr könnt da helfen

Gruß

Shini
Shinwa87 is offline  
Old 02/28/2013, 11:42   #2

 
Goldrausch.'s Avatar
 
elite*gold: 64
Join Date: Apr 2012
Posts: 269
Received Thanks: 54
Hi,

kann dir nur ans Herz legen. Hier findest du alles, was du brauchst. Zum Leveln kannst du dieses Addon verwenden:
Goldrausch. is offline  
Old 03/09/2013, 21:20   #3

 
Drewfyre's Avatar
 
elite*gold: 55
Join Date: Jul 2012
Posts: 445
Received Thanks: 74
Hunter schnell leveln:

1. Bm Specc machen
2. Glyphe "Hold die Beute" kaufen
3. Questen

Rotation/Prioritäten :

1. Große und kleine CD's auf cooldown halten (alphatier,lynx rush, blinzelstoß je nachdem was du benutzt)
2. Schlangengift
3. Fass
4. Arcane Shot
5. Kobraschuß

Ansonsten geh mal auf noxxic.com, da findest du auch genügend Guides
Drewfyre is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
Hunter Guide
08/02/2012 - World of Warcraft - 4 Replies
Ja da ich durch meinen Bruder zu WoW gekommen bin und ich ein blutiger anfänger bin wollte ich Fragen ob es einen Servivalhunter Guide gibt... Wo man lvln soll.... wie skillen ect... wäre echt super.. selber gesucht aber nie etwas gefunden... lg
Guide for a Hunter and where to level up
11/06/2010 - Dragonica - 2 Replies
guys im playing dragonica PH but my friend got lvl 36 easily.. but their is a reason maybe im not concentrating my computer hrs. on dragonica.. pls tell me where to level up fast. :)
[Hunter PvE] DETAILED MM hunter Raid Guide
03/05/2010 - WoW Guides & Templates - 0 Replies
The Marksman Hunter Raid Guide for 3.3 by Bowflexing - Illidan US Table of Contents -------------------------- 1. The Basics 2. Correctly Gearing 3. Managing that Pet 4. Shot Rotation and Macros
Hunter Guide
12/18/2009 - World of Warcraft - 6 Replies
Hallo ich hab mir kürzlich auf ebay nen hunter ersteigt der stufe 80. da ich schon vorher hunter gespielt hab, kenne ich mich auch nen bisschen aus ... kann mir wer sagen/zeigen/erklären wir man einen hunter in der arena spielt !? am liebsten 2v2 ! vielen dank ! mfg
Hunter Guide
05/29/2007 - RO Guides & Templates - 11 Replies
This Guide is by Azurus Kurzinfo Der Hunter bezieht seine Stärke vorallem aus seinen Distanzangriffen sowie der Fähigkeit Fallen auszulegen. Er is solo als wie auch in einer Party sehr gut zu spielen. Die Stats und deren Bedeutung für den Hunter



All times are GMT +2. The time now is 14:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.