Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Addons
You last visited: Today at 01:48

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

overhaels verhindern

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
huhu

giebt es noch ein addon das overheals verhindert? also den heal abbricht wenn das ziel schon genug leben wieder hat. ist das mit dem patch 1.10 noch legal

gruss

nasenbär

nasenbär is offline  
Old   #2

Received Thanks: 0
- ja gibt es! (ist eher eine alternative)
- nichts ist illegal in wow (nein dieses programm ist definitiv nicht illegal, du wirst dann sehen warum....)

- es ist sehr umständlich aber kann einer raidgemeinschaft bei bestimmten bossen in aq und bwl helfen... sonst ist es schrott (wenn du einen krampf im finger hast, gib mir bescheid)

Quote:
EX_MashManaConserve: A button-mashing Mana Conserve mod for healers. Fully functional with the 1.10 patch.

USAGE: Make a macro for each spell you to use with mana conserve. The macro looks like:
/script EX_MMC_CastSpellByName('Greater Heal', 2000)
The first string is the name of the spell you are casting. If you want to cast a different rank of the spell, use 'Greater Heal(Rank 1)' for example. The second number is the amount of damage your target must have for the spell to be allowed to complete.

Once you create the macro, add it to your spell bar and mash the button! During the first part of the spell, mashing will do nothing. Near the end of the spell, the button may abort your spell if the target is already healed.

DISCLAIMER: Much code blatantly stolen from CT_RaidAssist. Thanks for CT_RASpellDetect and CT_RAMenu.

This addon is provided to demonstrate how mana conserve can work. Hopefully CT or another mod author will create a fancy configuration UI for this, because I don't plan to.

funky100 is offline  
Old   #3

Received Thanks: 5
naaaajaaa... *hüstel*

Also funktionsweise ist einfach die das man (von hand) auf der Spelltaste drauf rumhämmern muss damit er unterbricht wenn das Zeil bereits geheilt wurde. Hämmert man nicht oder zu langsam wird auch nicht unterbrochen... zudem spricht das ding nur den einen spell auf dem einen rang den man gerade konfiguriert hat... äehm... ja - sorry, aber ich würde mal behaupten "augen auf & notfalls einen schritt machen um den spell zu canceln" ist auch nicht sonderlich aufwendiger als die bedienung von dem teil. ^^;;
KalZen is offline  
Old   #4

Received Thanks: 634

da kannste auch einstellen ab welcher %zahl an leben er abbricht ._." hf
dRon is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »