Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 18:15

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Verkaufe/Tausche r1 rogue Max 3103 rating eu Realm Allianz

Discussion on Verkaufe/Tausche r1 rogue Max 3103 rating eu Realm Allianz within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2011
Posts: 112
Received Thanks: 6
Verkaufe/Tausche r1 rogue Max 3103 rating eu Realm Allianz

Ich verkaufe oder tausche meine Menschen Schurkin (Allianz) s13 Held der Allianz, s14 und s15 R1 (0,1% der besten Spieler) inklusive Mounts und Gladiator Titel (erbitterter Gladiator und stolzer Gladiator) höchstes Rating war auf 3103 und hat natürlich sämtliche Arenaerfolge (Arenameister)
hat Full 660 gear und das s16 Elite Mogggear. Pve gear hat er auch etwas aber nur 665 nichts besonderes.
Auf dem Account befindet sich noch ein 100 priest (Horde) mit nur 1,9 rating und kein volles Gear. 25tage Gametime noch bezahlt

Verkaufe gegen passendes Angebot oder tausche gegen einen anderen Schurken mit s10 Elite Gear und evtl veraltete Gladiator wappenröcke,Mounts oder Titel. Das rating muss nicht so hoch wie bei meinem sein.
Ich höre mir aber auch gerne Angebote von anderen Klassen an. Hätte auch starkes Interesse an nen Warriors mit CM mop und wod

Für genauere Informationen einfach Anfragen
Oshikuru1980 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Feenix warsong (wow-one.com) BiS rogue top geared rogue on realm HxC account
05/22/2013 - World of Warcraft Trading - 1 Replies
Hello im selling my rogue, I have been inactive for quite some time now. My rogue is hit capped with 44% crit unbuffed with 1212 ap that's BiS you cant get much better than that. This rogue is the best geared and the most drenched in epics rogue you will ever find. I will ensure you 100% this account wont be banned or bothered my guildmates already have been told by me personally that a friend of mine will take over to do some pve/pvp. This "friend" is whoever buys my account. Rogue is...
Tausche oder Verkaufe 8er Rogue
11/17/2012 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
Ich biete hier einen 85er Rogue mit diversen Twinks an. Die Gametime des Rogues ist abgelaufen kann jedoch durch die Rolle der Auferstehung wieder aktiviert werden. Biete mir einfach Sachen an: Mfg Skype: gamball100
Tausche /Verkaufe wow gold teldrassil allianz
04/25/2009 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
hallo, ich suche leute die für wenig kleingeld mein gold auf dem server teldrassil allianz kaufne wollen sind zur zeit 3500 gold verkaufe es weil ich horde angefangen habe auf blackhand wenn jemand auch interesse hätte zum tauschen kann er sich melden



All times are GMT +2. The time now is 18:15.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.