Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 08:18

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



The Proven Healer Endloss Feuerprobe

Discussion on The Proven Healer Endloss Feuerprobe within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2013
Posts: 448
Received Thanks: 24
The Proven Healer Endloss Feuerprobe

Hallo,

ich suche für meinen Druiden Heiler die Endlose Feuerprobe 30Wellen+. (The proven Healer) Meine Druidin hat nen GS von 537 (wird sowieso down skalliert). Best verzaubert und gesockelt. Buffood sowie Flask gibts natürlich ebenfalls. Macht mir ein paar Gebote bitte

MFG
Dontarmoryme is offline  
Old 01/11/2014, 09:58   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2013
Posts: 448
Received Thanks: 24
Suche noch
Dontarmoryme is offline  
Old 01/12/2014, 14:37   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2013
Posts: 448
Received Thanks: 24
Kann das niemand machen?
Dontarmoryme is offline  
Old 01/12/2014, 16:26   #4 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 42
Received Thanks: 6
Schau mal bei ihm hier vorbei:

Haben grad nen Angebot auf healing PG, hab da auch schon eingekauft, Preis ist i.o.
Sind sehr schnell und Sicher. Kann ich nur empfehlen
Balthorek is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Selling] GRÜNES FEUER BOSS KILL/30WELLEN ENDLOSS ONLY FÜR WL´S
10/05/2014 - World of Warcraft Trading - 201 Replies
Hey :) Biete Grünes Feuer Boss kill sowie 30 Wellen endlos in der Feuerprobe an only für Wl´´s!!! Was sollte euer char besitzen ? Für das grüne feuer: In etwa ein ilv von 500 wäre nice außerdem sollte der Char verzauberungen und gesockelt sein buffood flask+ pre pot... Für 30 Wellen endlos:
[Selling] Proving Grounds (Resto Druid Healer) "Proven Healer" Title [Cheapest]
01/18/2014 - World of Warcraft Trading - 26 Replies
You want to be part of the elite few? The coveted "Proven Healer" title can be yours Title for Healers: The Proven Healer (Endless to 30 waves) Price: 30$US. If you are an established trader, I'm willing to do it before receiving payment. -=I accept PayPal=- 100% legit; Heres a link to my REPPED EpicNPC selling thread for verification purposes: WTS ## Proving Grounds ## Endless 30 Waves+ ## "Proven Healer" Title (most classes) Cheap. I'm a very skilled Resto Druid who's currently...
[Selling] Feuerprobe Run
01/12/2014 - World of Warcraft Trading - 8 Replies
Hi, ich biete Euch an, euren Char bis Welle 30+ im endlosen Modus der Feuerprobe zu spielen, wodurch ihr den Titel "der bewährte Angreifer" erhaltet. Oder auch Bronze, Silber und Gold Run. Vorraussetzung sind ein ilvl von 463+ welches gesockelt und verzaubert ist, wenn möglich noch Fläschchen und Bufffood, wodurch es schneller geht. Sollte Interesse bestehen, schreibt mir einfach eine PN, mit: Klasse + Specc, was Ihr genau möchtet und evtl. eine Preisvorstellung. Weiteres können wir...
[Trading] Cata Account for Proven Healer Title
12/01/2013 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
I keep getting stuck at wave 22 getting tired of doing it looking for a legit trusted to do it for me.
[Selling] The Proven Healer ACM
10/31/2013 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
Hi, verkaufe euch 30+Waves in der Feuerprobe und damit den Titel: The Proven Healer / der bewährte Heiler Momentan verfügbar Monks und Schamanen mit Gear 463+ andere Klassen auf Anfrage. Angebote per PM, Abwicklung erfolgt dann über "Request a Trade". Grüße euer Visi0n4ry



All times are GMT +1. The time now is 08:18.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.