Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 01:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Teamspeak 3 Sponsoring

Discussion on Teamspeak 3 Sponsoring within the Web Host / Server Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2010
Posts: 147
Received Thanks: 9
Thumbs up Teamspeak 3 Sponsoring

dd
gross128 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Free Teamspeak Sponsoring! Gratis Teamspeak Sponsoring!
09/21/2015 - Freebies - 9 Replies
Deutsch! Wir Sponsoren derzeit noch Teamspeak Server unbegränzter Slotzahl. Mit dem Permanenten TS3 Server erhaltet ihr: → ~99,9 % Uptime → volle Server-Admin Rechte → Voll verwendbaren Datei-Browser → DDoS Protection
Teamspeak 3 Sponsoring - Das Sponsoring Angebot mit ♥
12/01/2013 - Freebies - 7 Replies
Vorerst geschlossen!
[B]Teamspeak³ Sponsoring
08/29/2011 - Off Topic - 12 Replies
Guten Tag lieber Leser, wie die Überschrift schon sagt, sponsoren wir genau 9 Server mit 25 Slots. Bei hoher Aktivität werden es bis zu 50 Slots ! Vorhandene Teamspeak³Server (25Slots): 2 Ihr bekommt nach kurzer Zeit eine Nachricht !. Was muss ich machen um einen zu bekommen?! Es ist ganz simpel ! Ihr schreibt mir per PN eine kleine Bewerbung. Diese sollte so ähnlich aussehen:
TeamSpeak 3 Sponsoring [9/10]
06/26/2011 - Main - 0 Replies
Hallo, Ich sponsore Clans Crews oda anderen Teams TeamSpeak 3 Server. Was muss ich tun? Schreibt mir eine PN mit folgender Vorlage: Name: Homepage(falls vorhanden): Memberanzahl: Clan/Crew/What ever:



All times are GMT +2. The time now is 01:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.