Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > User Submitted News
You last visited: Today at 17:16

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

GW2 - Vierter Trailer

Discussion on GW2 - Vierter Trailer within the User Submitted News forum part of the News & More category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 5
Received Thanks: 1,217
GW2 - Vierter Trailer

Game Developers Conference 2010 in San Francisco veröffentlichten das ArenaNet Team und NCsoft ein paar Artworks von Daniel Docus zu dem kommendem Mmorpg Guild Wars 2. Da mittlerweile schon der Vierte Trailer erschienen ist, wird das Gamer-Herz in jedem höher schlagen. Der Trailer befasst sich mit den Grafikkonzepten und gibt uns einen Einblick in die kommende, virtuelle Welt.

Brocroc is offline  
Old 03/27/2010, 15:11   #2

Obilee's Avatar

elite*gold: 11
Received Thanks: 29,493
Obilee is offline  
Old 03/30/2010, 07:12   #3

elite*gold: 5
Received Thanks: 1,217
Quote:
Originally Posted by Obilee View Post
dachte das ist was anderes ;D
Brocroc is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Saw 7 in 3D Trailer
08/29/2010 - Movies & Series - 43 Replies
YouTube - SAW 7 in 3D Trailer Sieht richtig nice aus, was sagt ihr?
Trailer
07/03/2010 - Metin2 Private Server - 6 Replies
Hallo ich hab in mehreren metin2 p server trailer intro´s gesehen das die leute mit sony vegas so ein intro haben wo strahlen hoch und runter fliegen wie ein feuerwerk finde leider grad kein beispiel mehr . Kann wer pls einer so ein video reinposten pls
Trailer
03/20/2010 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Morgn Ich hab ma ne Frage Könnte mir vllt mal wer bei der erstellung eines Trailervideos helfen da ich mich kein bischen mit SonyVegas auskenn und man auf Win7Ultimate kein Movie Maker hat ? Wäre echt nett Mfg Opa :awesome:
E-SRO Trailer v1
12/15/2008 - Silkroad Online - 15 Replies
Eckoro gave me the new trailer for ESRO about 5 minutes ago. This is v1, and he is making another version or two. http://uk.youtube.com/watch?v=vePaccrLbks Enjoy, it's only 00:21, but it gives a general outline of what he'll do.
C&C 3 Trailer - 10/10 :)
09/21/2008 - Main - 1 Replies
You must see it to believe it, I never seen anything like it :) Better Version... Gametrailers.com - Red Alert 3 - Exclusive Talent Remix Trailer Now tell me what you think... I watched it like 4 times now.... lol... http://www.youtube.com/watch?v=H_HbkT5vqLE

All times are GMT +2. The time now is 17:16.