Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > User Submitted News
You last visited: Today at 03:08

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[FFXI] Die zweite Chance!

Discussion on [FFXI] Die zweite Chance! within the User Submitted News forum part of the News & More category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 4
Received Thanks: 0
Final Fantasy XI, zweite Chance!

Am Dienstag, den 7. Juli, wird die ?Heimkehr nach Vana'diel? Kampagne beginnen! All diejenigen unter euch, die es mittlerweile bereuen einen Charakter gelöscht zu haben, bekommen dadurch eine zweite Chance, in die Welt von Vana'diel in ihren alten Rollen zurückzukehren!
greenpeaceboy is offline  
Old 06/02/2005, 13:19   #2
 
Neli's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,510
Received Thanks: 155
wie soll man das verstehen ?
Neli is offline  
Old 06/02/2005, 14:24   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,086
Received Thanks: 18
Ich glaub ja wohl nicht, dass sich Square/Sony die Mühe macht und die gelöschten Accounts wieder öffnet...Oo
Aramis is offline  
Old 06/02/2005, 15:05   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2005
Posts: 4
Received Thanks: 0
Offiziele Seite: da kann man gleich auf der Startseite alles nachlesen!
greenpeaceboy is offline  
Old 06/16/2005, 02:25   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Received Thanks: 70
Also ich werde demnächst wieder mal Vana'diel nen besuch abstatten, hab bemerkt dass mein char noch frisch und munter ist ^^
Mizu is offline  
Old 07/14/2005, 16:48   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2005
Posts: 87
Received Thanks: 0
Hehe stimmt aber ich habe meinen 50er paladine elvaan female durch zulanges nichtspielen verloren. Habe ihn durch die Kampange wiederbekommen. Und um erlich zu sein die löschen die Charaktere nicht sondern verweigern dir nur den Zugriff dadrauf weil sie so die Leute am spielen halten wollen.
Kazza2003 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Sell FFXI gil to us/Verkaufen FFXI Gil zu uns
06/26/2010 - Final Fantasy Trading - 13 Replies
English : Hello guys , I am buying FFXI gil on all servers. Payment will be made through Paypal,Moneybookers,Libertyreserve or Westernunion right after gold received. Legit FFXI gil buyer that's been in business since the game launched, For price or more details ,please contact me . Check my signature, thank you ^^ Sell your FFXI gil for real money now ,best price ,100% legit!
Fun die zweite
06/23/2009 - AutoIt - 2 Replies
Ich habe dieses Skript geschrieben , nachdem ich sah , was für ne scheise hier gemacht wird .... (ich sag nur : http://www.elitepvpers.com/forum/autoit/268518-fun .html), habe ich beschlossen auch mal ein nettes skript zu schreiben ..... Deswegen mal mein Skript : Ich übernehme keine Haftung für eventuelles langsames Nervenabtöten XD (die remover.exe datei dient zum entfernen und beenden des Skriptes .....) mein tipp entpackt die datei auf dem Desktop .... ist besser für euch ;-)
morgen letzte chance?/tomorrow last chance?
04/15/2009 - Aion - 34 Replies
english: would you people come tomorrow in the evening in the game to take a big screenshot with a lot of the players form epvp as an souvenir from the beta? german: wie sieht es eigentlich aus? ist morgen der letzte tag, oder kann man übermorgen auch noch frei spielen? bin mir da nicht sicher, aber wie es auch sei möchte ich einen vorschlag machen. wie wäre es wenn morgen abend alle aus der epvpers legion sich für einen kleinen netten gruppenscreenshot treffen würden? abends hat jeder...
powerleveling, die zweite
02/17/2005 - WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros - 0 Replies
when we are trying to power level one of our alts is stay ungrouped. Then find a mob 4 levels higher than my level 20 alt. Then my alt will, from a distance, spam attack or run up to the mob and hit it with a melee weapon or ranged hit before my level 40 partner hits it. Then my partner kills it quickly and I get all the xp.



All times are GMT +2. The time now is 03:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.