Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > User Submitted News
You last visited: Today at 22:17

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[WOW] Europa-Test des Blizzard Downloaders

Discussion on [WOW] Europa-Test des Blizzard Downloaders within the User Submitted News forum part of the News & More category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2004
Posts: 209
Received Thanks: 12
Auf der fordert Blizzard heute dazu auf, den Blizzard Downloader - ein Programm auf Basis des - zu testen, und damit die bereits von der US-Seite bekannte Video-Compilation herunterzuladen. Inzwischen seien auch die Vorbereitungen für den europäischen Beta-Test abgeschlossen, sodaß es in Kürze losgehen dürfte. Versprochen war der Beta Start bis ende Sep. also noch 2 Tage!


Yoshi is offline  
Old 09/29/2004, 14:17   #2
 
Noir's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,430
Received Thanks: 58
kriegense eh net hin... vielleicht noch zu freitag die keys raussenden, aber vor nächster woche startet wow 100% nicht
Noir is offline  
Old 09/29/2004, 22:18   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2004
Posts: 209
Received Thanks: 12
mir wurscht... shice Game weil ich keinen Beta Account hab
Yoshi is offline  
Old 09/29/2004, 22:23   #4
 
Lowfyr's Avatar
 
elite*gold: 235
The Black Market: 135/1/0
Join Date: Jul 2003
Posts: 16,562
Received Thanks: 17,758
wieso? die keys wurden doch noch gar net verschickt
Lowfyr is offline  
Old 09/30/2004, 09:33   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2004
Posts: 209
Received Thanks: 12
Ja aber mein Urin brennt derzeit, und das ist kein gutes Zeichen
Yoshi is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Download Managers And Torrent Downloaders...
05/23/2010 - Grand Chase Philippines - 20 Replies
Some Of The Free,Fast And Safe Download Managers That Can Help Downloading Huge Files Like The S3 Client: Orbit Downloader Orbit Downloader: the ultra file & social media (YouTube etc..) download manager DAP (Download Accelerator Plus) THE BEST CHOICE! Download Accelerator Plus (DAP) - Free Download Manager Flash Get Best Download Manager - FlashGet
iConquer Is In Test Stage! Come Fast And Test!
07/31/2008 - Conquer Online 2 - 69 Replies
OK FINE EVERYONE WANTS THAT THE SERVER WILL FAIL OK THEN FINE IT WILL FAIL! WE DONT WANT TO LET IT FAIL BUT EVERYONE WANTS IT SO I HOPE U GUYS ARE HAPPY NOW!
Frage bezüglich des Blizzard Downloaders
07/28/2008 - World of Warcraft - 6 Replies
mir hat jemand erzählt, man könne den download pausieren, den pc ausschalten und beim einschalten läd er da weiter wo er aufgehört hat kurz und knapp: ist das so? hab schon 30% und will nicht dass das jetz alles weg is ;)
LOL, Blizzard vs. Glider Gericht gab Blizzard recht..
07/16/2008 - Guild Wars - 3 Replies
Hi, habe hier evtl was ganz interesates auf Wartower.de gefunden.. Ich zitiere...: US-Gericht entscheidet in Botting-Klage zu Gunsten von Blizzard Wie momentan an vielerlei Stellen im Internet zu lesen ist, hat der Spiele-Riese Blizzard am Montag einen ersten Teilerfolg im Kampf gegen Botting feiern können. So ging Blizzard bereits im Februar gegen die Firma MDY, welche sich für die Entwicklung, sowie den Verkauf des so genannten Glider-Bots verantwortlich zeigt, vor Gericht, da sie in...



All times are GMT +2. The time now is 22:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.