Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > News & More > User Submitted News
You last visited: Today at 22:29

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Medal of Honor: Warfighter erhält Linkin Park Musikvideo

Discussion on Medal of Honor: Warfighter erhält Linkin Park Musikvideo within the User Submitted News forum part of the News & More category.

Reply
 
Old   #1
 
Hugh Laurie's Avatar
 
elite*gold: 3
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,645
Received Thanks: 1,487
Post Medal of Honor: Warfighter erhält Linkin Park Musikvideo

Der am 25.Oktober erscheinende Ego-Shooter Medal of Honor: Warfighter aus dem Hause EA kooperiert ein zweites Mal mit der Crossover-Band Linkin Park.
Das Live-Action-Musikvideo zeigt Szenen des Verlusts und des Krieges, welche auf wahren Begebenheiten basieren, sodass das Musikvideo eine genaue Darstellung des Krieges wiederspiegelt.
Das Video stößt auf große Begeisterung bei Fans und Anhängern der Band, so erreichte es innerhalb eines Tages fast 1 Millionen Aufrufe.


Was haltet ihr von dem Musikvideo?
Geht diese Darstellung des Krieges einfach zu weit oder ist es nicht der Rede wert?
Attached Images
File Type: jpg Medal-of-honor-Warfighter.jpg (476.2 KB, 15715 views)
Hugh Laurie is offline  
Reply

Tags
castle of glass, linkin park music video, live-action-music-video, moh warfighter


Similar Threads Similar Threads
Medal of Honor Warfighter. aufrüsten Ja/Nein?
10/09/2012 - Technical Support - 9 Replies
Hallo liebe Epvper/innen Ich spiele mit dem Gedanken mir MoHW zu kaufen und bin mir nun nicht sicher ob ich aufrüsten muss oder nicht :O. Mein System ist: OS: Windows 7 64x GPU:Gtx560ti Cpu: Quad Core Intel I5 2.8 Ghz der 2ten Gen. Ram: 6GB
[S] Medal of Honor Warfighter Key
10/06/2012 - Origin Trading - 0 Replies
Und zwar suche ich einen Medal of Honor Warfighter EU key Ich biete einen Diablo 3 EU Account Dadrauf ist ein Lvl 60 Mage mit Gold Eq
Medal of Honor Warfighter Video
10/05/2012 - Consoles - 0 Replies
Hey Leute, ich suche jemanden der eine XBox hat und die Möglichkeit hat sie aufzunehmen. Ich würde gerne ein Video zu MoH Warfighter machen aber leider ist die Beta nur für XBox Spieler. Wer Interesse hat kann sich gerne per PM Melden : )
Medal of Honor Warfighter
08/21/2012 - User Submitted News - 4 Replies
http://i.epvpimg.com/eLFmh.jpg Medal of Honor: Warfighter is being published by Electronic Arts and developed by Danger Close Games. With this title, a whole new game experience is being introduced to all the devoted followers of the Medal of Honor saga, as it is bringing new features that promise to capture players' attention and provide hours and hours of fun. "Thousands of fireteam combinations", this is the main slogan for the game. By using this sentence, EA is letting players...
Medal of Honor: Warfighter - Das authentischste Ego Shooter ?
05/13/2012 - User Submitted News - 9 Replies
http://boothammer.com/wordpress/wp-content/uploads /2012/03/medal-of-honor-warfighter-teaser-image.jp g Call of Duty und Battlefield sind Spiele ,die eigentlich jeder Gamer kennen sollte aber Medal of Honor auch ? EA Sport will jetzt auch im Thema Ego-Shooter ganz oben stehen und das versuchen sie mit Medal of Honor Warfighter ! Die Chancen stehen auch nicht allzu schlecht ,da MOH Partnerschaften mit realen Marken hat,die Tier 1 Agenten (Einsatzkommando) rund um die Welt mit Waffen und...



All times are GMT +1. The time now is 22:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.