Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 13:31

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Elite Dangerous - Mercenary Edition

Discussion on Elite Dangerous - Mercenary Edition within the Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2012
Posts: 32
Received Thanks: 3
Elite Dangerous - Mercenary Edition

Hallo,

zum Verkauf steht hier die "Mercenary Edition von Elite Dangerous"
Diese Edition beinhaltet neben dem Startschiff "Sidewinder" ein weiteres Schiff, die "Eagle".

Hier ein Link zu sämtlichen Schiffen, die momentan im Spiel verfügbar sind.


Lange gespielt habe ich nicht. Der Spielcharakter wurde gelöscht. Es muss also ein neuer Charakter erstellt werden.
Daten wie E-Mail Adresse, Anschrift und Passwort etc. können geändert werden.

Ich biete euch das Spiel für 20,00€ an. Paypal oder Überweisung.
An einem Tauch bin ich nicht interessiert.

MfG
Ledano

PS. Preis wurde auf 20,00€ gesenkt.
Ledano is offline  
Old 03/19/2015, 23:54   #2 Trade Status: Verified(?)
 
Xen0n™'s Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Jul 2011
Posts: 279
Received Thanks: 44
Hast PN !
Xen0n™ is offline  
Old 03/20/2015, 01:25   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2012
Posts: 32
Received Thanks: 3
Verkauft.
Ledano is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Selling] Elite Dangerous
04/13/2015 - Trading - 6 Replies
Welcome to my Elite Dangerous Thread! If you have come across here, it's most likely because you are interested in purchasing the game, and you can get it from me cheap! Elite Dangerous is a Space game where you interact with other players in a LARGE environment, where you can do quests to purchase new spacecrafts, you can even go and kill other players and steal their items! :D Link to their website Metacritic review Game trailer So the prices will be as following: 15€ for one copy
[Selling] Elite: Dangerous - Mercenary Edition
03/07/2015 - Trading - 0 Replies
Bought the game last December before the official release - Elite: Dangerous - Mercenary Edition with all the goodies that come with it. total play time is like 10min, just don't have time to play on it since i'm an active Smite / LoL player. Basiclly untouched account... Looking for 35 eur for it hit me on skype - yorincho if interested. Using PayPal/Skrill, you go first...
[Suche]Elite Dangerous 50€!
01/15/2015 - Trading - 3 Replies
Hallo liebe Gemeinde :D Suche jemanden der mir 50€ geben kann, bedeutet man für auch etwas von meiner Seite aus bekommen, dann kann ich mir nämlich endlich das Spiel leisten. Entweder könnt ihr euch einen für Steam Account oder einen Origin Account entscheiden beide sind von mir und werden ebenfalls zum Verkauf Angeboten auf epvp. Bezahlart nehme ich nur Paypal via Friends&Family, Hoffe es lässt sich jemanden finden.
[Buying] Elite Dangerous Credits
12/21/2014 - Trading - 0 Replies
Ich möchte gerne Elite Dangerous Credits kaufen! Alles weitere bitte über Skype/PN. Da ich keine Ahnung hab in welche Section das gehört, kann ein Mod das Thema gerne verschieben ^^
[Buying] Elite Dangerous
11/24/2014 - Trading - 0 Replies
Hi, suche einen Beta Elite Dangerous Accout der ja mittlerweile ein Gamma sein sollte. Danke!



All times are GMT +2. The time now is 13:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.