Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 02:56

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[KOSTENLOS] Ares PVP Bot 2.0 - PREMIUM

Reply

Old   #31

elite*gold: 0
Received Thanks: 4
Quote:
Originally Posted by HAL9k View Post
Achso, verstehe - uns andere, die wir legit mit PvP leveln, willst du mit dem nutzlosen Gebotte in BGs zur Last fallen (und das fällt bei kleinen Teams in SW:ToR noch weit mehr ins Gewicht, als in Arathi oder Alterac) - aber selbst hast du keine Geduld einen Twink auf 50 zu bringen, super Einstellung.

Ich habe jedes Verständnis dafür, "nervige" bzw. wenig unterhaltsame Dinge wie Farmen, Rare Mobs suchen, Crewskills leveln etc. automatisieren zu wollen - dabei stört und belastet man seine Mitspieler nicht, aber so ein rudimentärer Meldebot, der sich dann einfach irgendwo ins Mittelfeld der Warzones stellt - sowas ist für'n *****. Deine Scheissegal-Einstellung zieht alle Mitspieler deines Teams runter und verlängert deren Weg auf Lvl50/Rang 60.
Das war jetzt nicht böse gemeint, ich will keinem zur Last fallen. Mein PvP Bot in WoW hat wirklich viele Spieler weggerockt. Natürlich fällt das ins Gewicht aber ich habe geschrieben:
Ab 17.00 - 23.00 zocke ich selbst am PC und von 23.00 - 17.00 will ich meinen Bot laufen lassen. Ist mir aber zu riskant da ich meinen derzeitig fast komplett T3 PvP Hexer nicht bannen lassen will.
Werde wahrscheinlich nen Level Account machen und auf meinem 2ten Rechner haben, dort laufen auch die WoW Bots fleißig. Mal heute testen und entscheiden, nen anderen mit mehr funktionen gibts ja noch net oder?

Fantamann is offline  
Old   #32

elite*gold: 459
The Black Market: 1593/1/0
Received Thanks: 1,592
Quote:
Originally Posted by Malharhak View Post
Protip : Cracks are not up to date, which means that in any case of banwave or stuff if I update the bot, your crack won't be updated.
At the moment there can be no bannwave because your Bot is 100% passiv.

Spegeli is offline  
Thanks
1 User
Old   #33

Received Thanks: 3
crewskills für die katz...
klickt wie wild hin und her trotz der settings.
startet nichts.. hmmm
-BLUESCREEN- is offline  
Old   #34

first of all, i didnt bought Are's bot.
BUT!
this thread is a total no respect for Malharhak's works.
i dont think any others coder wants make a bot after this thread.

the OP is an idiot.

xiounaiw is offline  
Thanks
1 User
Old   #35

Received Thanks: 3
Quote:
Originally Posted by xiounaiw View Post
first of all, i didnt bought Are's bot.
BUT!
this thread is a total no respect for Malharhak's works.
i dont think any others coder wants make a bot after this thread.

the OP is an idiot.
Lol'd. Also this happens to most copyrighted works, it's the internet. Heard of piracy?

the creator should have protected his work better.
MillerLite is offline  
Old   #36

Received Thanks: 17
Der Bot ist obwohl er noch Beta ist leider **** er startet und joint das BG aber in dem einen drückt er nicht im Ladeschirm die Leertaste.

Huttenball katastrohe er läuft den Weg hoch und nichts rechts zum Start sondern gradeaus gegen die Wand und bleibt da kleben. Im BG selber wird er runtergeschupst rennt er minutenlang an die Wand.

AFK geht da also garnix da wenn er nicht rechts zum start läuft man eh aus dem BG fliegt.

Fazit etliche male getestet und als absolute Fail eingestufft. Stopen des Bots ist auch so ne Sache, etliche male drück ich das X oder auf stop nix pasiert erst nach etlichen sekunden.

In dem BG wo die Bombe gelegt wird an die Wand (kenn den namen nicht) rennt er wenn das Tor auf ist wo man die Brüken aktiviert die ganze zeit grade aus in den Abgrund, er startet wieder und rennt direkt wieder runter.

Das ding ist müll
Fox- is offline  
Old   #37

Received Thanks: 7
Meine Fresse mr.Kekz. Hast kra$$ geleaked und so, dafür will ich dir erstmal fett die Hand schütteln bro, -=AB3R R!CHT!G=-. Wie wärs wenn du dich erhängen könntest, damit die Welt nicht weitere deiner sinnlosen pfosten^kommentare of d00m erleben muss? DU MACHST MICH SOWAS VON AGGRESSIV, WENN ICH SONE IQ70+ SCHEISSE LESEN MUSS DAMIT DU VOLL C00L IM MITTELPUNKT STEHST JEAH.

ciao.
Noukz is offline  
Thanks
2 Users
Old   #38

Received Thanks: 21
Der bot von snowed oder so ist ****. verhält sich beinah genauso wie ares seiner. es wird nur mehr wirbel drum gemacht.
LilShadow is offline  
Old   #39

elite*gold: 117
Received Thanks: 139
naja mal schauen was noch so kommen wird
nibbelr is offline  
Old   #40

Received Thanks: 0
This cracked bot doesn't recognize huttball for me. What can I do?
qbert34 is offline  
Old   #41

Received Thanks: 37
Quote:
Originally Posted by MillerLite View Post
Lol'd. Also this happens to most copyrighted works, it's the internet. Heard of piracy?

the creator should have protected his work better.
So basically :
1) "Protected his work better" I think you are one of the people who rage when big companies are making lots of annoying DRM like we can see on some games nowadays. Would you like to have to do a hundred things before starting the bot ? Don't think so.

2) Copryghted works, as you say, are made by big companies which earns for most of them millions of dollars. If some people crack their product they still earn lot of money.
But in my case, this is just a small bot which made me work a lot of hours, and since the majority of the botting persons know how to use a crack (we are botter, not noobs) it means that I won't win money.

3) Bots are a really grey legal field. I'm taking risks by making it, and using a lot of time. Plus, the price is not really high compared to other bots we can see on other games. I think that, considering you will use the bot a big lot of hours per month, and maybe sell accounts/credits and earn hundreds of dollars per month, $7 is not too much to ask.

4) Just so you know : I'm actually trying to stop my internship (only paid 400$/month, lol...) to work a lot more on the bot and keep it updated. But right now the bot doesn't earn me enough to afford quitting my intern. So basically you're keeping the bot from getting updated with memory editing and stuff.

Thanks.
Malharhak is offline  
Old   #42

elite*gold: 260
Received Thanks: 10
I feel bad for you Malharhak :/
I have bought your bot and i love it just try to make the next version more secure that those kids cant leak it.
I saw Lyn leaked allready too, really leakers everywhere -.-
x64 is offline  
Thanks
1 User
Old   #43

Lol malhark we meet again only this time people are stealing my work of cracking your bot and reposting it sorry mate
fadeous is offline  
Old   #44

Received Thanks: 0
Bot laut net nach dem fu update.
jebacpicki is offline  
Old   #45

Received Thanks: 14
Quote:
Originally Posted by Malharhak View Post
So basically :
1) "Protected his work better" I think you are one of the people who rage when big companies are making lots of annoying DRM like we can see on some games nowadays. Would you like to have to do a hundred things before starting the bot ? Don't think so.

2) Copryghted works, as you say, are made by big companies which earns for most of them millions of dollars. If some people crack their product they still earn lot of money.
But in my case, this is just a small bot which made me work a lot of hours, and since the majority of the botting persons know how to use a crack (we are botter, not noobs) it means that I won't win money.

3) Bots are a really grey legal field. I'm taking risks by making it, and using a lot of time. Plus, the price is not really high compared to other bots we can see on other games. I think that, considering you will use the bot a big lot of hours per month, and maybe sell accounts/credits and earn hundreds of dollars per month, $7 is not too much to ask.

4) Just so you know : I'm actually trying to stop my internship (only paid 400$/month, lol...) to work a lot more on the bot and keep it updated. But right now the bot doesn't earn me enough to afford quitting my intern. So basically you're keeping the bot from getting updated with memory editing and stuff.

Thanks.
Let's be real here. You created a bot for yourself as well. You made it to make your life easier. Don't act like you did everybody a favor. You just decided to make it public and make some money off it. Too bad for you that there are actually people who actually share stuff with others without charging money. Money isnt everything my friend.

|EliteTrader| is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »