Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Steam Trading
You last visited: Today at 05:26

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Steam Level Up Service Selling 28:1 | Buying 29:1 (CS:GO-Keys)

Discussion on Steam Level Up Service Selling 28:1 | Buying 29:1 (CS:GO-Keys) within the Steam Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 100
Received Thanks: 3
Smile Steam Level Up Service Selling 28:1 | Buying 29:1 (CS:GO-Keys)

Fang noch heute an dein Steam Profile von morgen zu gestalten

Aber warum sollte ich das Level meines Steam Profiles erhöhen?

Sehr gute Frage der Herr, denn das Erhöhen des Steam Levels bringt einige Vorteil mit sich:
  • Chance auf tolle Emotes und Steam Profil Hintergründe
  • Mit jedem Level kann du 5 neueUnbekannte zu deiner Freundesliste hinzufügen
  • Aller 10 Level bekommst du ein atemberaubenden Ausstellungskasten um anderen Leuten deine teuersten Pixel zu präsentieren
  • Aller 10 Level erhöht sich deine Chance um 20% ein Sammelkarte Paket zu erhalten (Wer mag es schon nicht solche Pakete zu öffnen?)
  • Zugang zu exclusiven Gruppen wie Steam Community :: Group :: Level 10 Collector
Du kannst auch gern meiner Gruppe beitreten um immer auf dem neusten Stand zum Bot zu sein. Vielleicht poste ich dort auch ab und zu dank memes.

Ok, die Vorteile hören sich ja ganz lecker an, aber wie levele ich den nun?
  1. Füge meinen Bot bei Steam als Freund hinzu
  2. Nutze den Befehl !check um alle wichtigen Befehle zu sehen.
  3. Nutze !buy [Anzahl der CS:GO Schlüssel] um deine wohlverdienten Sets zu bekommen.
  4. Besuch deine Abzeichen Seite und beginne damit die Abzeichen herzustellen oder hol die ein Tool welches die Abzeichen automatisch für dich herstellt weil du faul bist.

Der Bot akzeptiert nur die CS:GO Schlüssel mit dem "normalen" Wert als versucht gar nicht eure Sticker Kapsel Schlüssle los zu werden.

ENG

Start today with levelling your Profile to create your Profile from tomorrow

But why should I level my Profile?

Good question Sir here are some benefits from levelling your steam profile:
  • Chance to get spicy Emotes and Backgrounds
  • Every Leve you can add 5 more Strangers to your steam friendlist
  • Every 10 level a sick showcase for your profile to some strangers your expensive pixels
  • Every 10 level increased chance to drop and awesome booster packs (who don't likes to open them?)
  • Access to exclusive groups like Steam Community :: Group :: Level 10 Collector
You can also join my group to the get the latest news about the Bot and maybe I post some lit memes from time to time.

Ok the benefits sounds tasty, but how I start to level up?
  1. Add my Bot
  2. Type !check in the Chat box to see all commands you can use.
  3. Use !buy [amount of CS:GO keys] to get some dam nice sets.
  4. Visit your badge site and start crafting or use a automated crafting tool because your lazy af.

The Bot only accepts the "normal" price CS:GO Case Keys so don't even try to get rid of this useless sticker keys.

┬┴┬┴┤ ͜ʖ ͡°) ├┬┴┬┴ Wanna buy some sets kid ?
BongBay is offline  
Closed Thread

Tags
bot, cards, level, service, steam