Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Steam Trading
You last visited: Today at 08:02

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[B] LEM | 19 WINS [s] CSGO SKINS/PSC

Discussion on [B] LEM | 19 WINS [s] CSGO SKINS/PSC within the Steam Trading forum part of the The Black Market category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2010
Posts: 130
Received Thanks: 5
[B] LEM | 19 WINS [s] CSGO SKINS/PSC

Hey, i want to sell my Account:

Wins: 19
Rank: LEM





Please make offers!
TROLOLO_XYZ is offline  
Old 05/23/2015, 19:29   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
MonkeyHD1234's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2015
Posts: 284
Received Thanks: 5
15euro psc
MonkeyHD1234 is offline  
Old 05/24/2015, 11:08   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2010
Posts: 130
Received Thanks: 5
#pusherino
edit: hast PN!

UPDATE:
now SUPREME wirh 21 WINS


PUSH
TROLOLO_XYZ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[B] CSGO Account | Master Guardian 1 | 14 Wins [S] PayPal eGold Skins
04/30/2015 - Counter-Strike Trading - 4 Replies
Ich biete hier meinen 2. Account zum Verkauf an. Zu dem Account gibt es die Original E-Mail dazu. Daten zum Account: - Rank: Master Guardian 1 - 14 Wins - keine VAC Bans - 4 Tage MM Cooldown (Teamkill) :( - gute Winrate
CSGO - Wins for Skins
03/30/2015 - Counter-Strike Trading - 16 Replies
Hallo ich biete euch an das ihr jedes mal wenn ich ein MM starte mitspielen könnt ich Cheate und spiele relativ legit. Ich nehme nur Skins die nicht viel kosten das heißt eher Billige Skins von 0,01-3,00. Solltet ihr einen hohen Rank haben kostet das ein bischen mehr da es schwieriger ist als z.b bei jemanden der silber oder nova ist. Ich spiele dann so lange mit euch bis ihr die Wins habt die wir vereinbart haben. Ihr dürft nicht Bot like spielen das heißt ihr müsst mitspielen da ich nicht...
[Selling] CSGO - Wins for Skins
10/30/2014 - Counter-Strike Trading - 6 Replies
Hallo Elitepvpers, Deutsche Version: Ich habe CS:GO mit einem Smurf Account gespielt, und habe die Spiele auf den "low" rank's immer alleine gewonnen. Aus dem Grund biete ich meinen Service für Silber - Sherrif Leute an. Ich spiele einfach mit euch in einer Lobby und wir gewinnen. Bezahlungsmöglichkeiten: Skins/Paypal/PSC 1win = ~1/2/3/€ Es kommt auf euren Rang an.
Boosting for Keys and Skins on CSGO! 2 Key = 5 Wins
05/29/2014 - Counter-Strike Trading - 1 Replies
Hi! Boosting ranks on CSGO for Keys or Skins of the equivalent value!!! Prices: 2 Keys = 5 Wins 4 keys = 11 Wins Steam ID: Steam Community :: Kraby 2



All times are GMT +2. The time now is 08:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.