Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 20:42

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement


CSREmu

Discussion on CSREmu within the SRO PServer Guides & Releases forum part of the SRO Private Server category.

Closed Thread
 
Old 04/14/2010, 15:51   #1951
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 969
Received Thanks: 330
Quote:
Originally Posted by bazmeganyad View Post
if ur using the new client thats the problem, get 1.236 on page 159
am using old clien i think its 1.180 now am downloading the client at the page 159 going try with that client
Ninja1337 is offline  
Old 04/14/2010, 16:23   #1952
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 37
Received Thanks: 9
the emulator works only with 1.234,35,36
bazmeganyad is offline  
Old 04/14/2010, 19:55   #1953
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2009
Posts: 4
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by alish1558 View Post
I think you need to edit characters table.. btw it crash...I did it too..
no, its one onstate change, but i cant find what state its berserk... if anyones know it will be helpfull
vspike2k is offline  
Old 04/14/2010, 20:48   #1954
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 29
Received Thanks: 0
i still stuck at "requesting user confirma..."
mtastyle is offline  
Old 04/14/2010, 21:57   #1955
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,484
Received Thanks: 808
Quote:
Originally Posted by mtastyle View Post
i still stuck at "requesting user confirma..."
delete your char in the char table it might be bugged
and if that doesn't work delete your whole database en create a new one.
kevin_owner is offline  
Old 04/14/2010, 23:44   #1956
 
elite*gold: 19
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,731
Received Thanks: 1,798


lol xD
HaGsTeR is offline  
Old 04/15/2010, 05:47   #1957
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 702
Received Thanks: 225
I thought the project was dead?
supertrilo is offline  
Old 04/15/2010, 17:06   #1958
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 449
Received Thanks: 236
Quote:
Originally Posted by supertrilo View Post
I thought the project was dead?
dont just assume things. shadow is busy. like people have said 1000x.
Kazuyaš is offline  
Old 04/15/2010, 19:58   #1959
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2009
Posts: 443
Received Thanks: 597
hi guys, its me, i made a break for about ~ 1 month.(rl problems) i will now continue the project. important things to do now:
-update to newest version(gotta download it first)
-completly restruct the server(performance is bad right now)
-fix the bugs
dont expect updates soon, its abitur time in germany and my girlfriend is really annoying atm.

btw what the **** is wrong with some guys, why they send me 5x the same pm?

and i will stop developing on europeans now. you may dont know it buts its to much work to do that alone(y, i know you did it windrius )
Shadowz75 is offline  
Thanks
3 Users
Old 04/15/2010, 20:22   #1960
 
elite*gold: 20
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,709
Received Thanks: 1,609
Quote:
Originally Posted by Shadowz75 View Post
hi guys, its me, i made a break for about ~ 1 month.(rl problems) i will now continue the project. important things to do now:
-update to newest version(gotta download it first)
-completly restruct the server(performance is bad right now)
-fix the bugs
dont expect updates soon, its abitur time in germany and my girlfriend is really annoying atm.

btw what the **** is wrong with some guys, why they send me 5x the same pm?

and i will stop developing on europeans now. you may dont know it buts its to much work to do that alone(y, i know you did it windrius )
OMG! Are you reading meh mind or something? lol
Anyway. Come online @ msn I have everything updated to legend 5 :P It's not really that much lol
Windrius is offline  
Old 04/15/2010, 20:22   #1961
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 34
Received Thanks: 6
Great, Welcome back. I am working on autospawn for your emulator. Add me on skype teh_rookie
the_rookie is offline  
Old 04/15/2010, 22:10   #1962
 
elite*gold: 19
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,731
Received Thanks: 1,798
if anyone wanna have some fun ^^ kinda boored
server : 90.231.253.126

Edit: Offline, got sued by joymax... 5,000,000$, I Swear to ***.
HaGsTeR is offline  
Old 04/15/2010, 23:35   #1963
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,380
Received Thanks: 897
Quote:
Originally Posted by HaGsTeR View Post


lol xD
Mobs riot xD
alvin99 is offline  
Old 04/16/2010, 02:57   #1964
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 702
Received Thanks: 225
Quote:
Originally Posted by Kazuyaš View Post
dont just assume things. shadow is busy. like people have said 1000x.
Wasn't assuming it was whats i was reading a lot of ppl claimed the project was dead. but nvm I se he is back in action.


Quote:
Originally Posted by Shadowz75 View Post
hi guys, its me, i made a break for about ~ 1 month.(rl problems) i will now continue the project. important things to do now:
-update to newest version(gotta download it first)
-completly restruct the server(performance is bad right now)
-fix the bugs
dont expect updates soon, its abitur time in germany and my girlfriend is really annoying atm.

btw what the fuck is wrong with some guys, why they send me 5x the same pm?

and i will stop developing on europeans now. you may dont know it buts its to much work to do that alone(y, i know you did it windrius )

glad u back dude

Quote:
Originally Posted by Windrius View Post
OMG! Are you reading meh mind or something? lol
Anyway. Come online @ msn I have everything updated to legend 5 :P It's not really that much lol
Great
supertrilo is offline  
Old 04/16/2010, 14:52   #1965
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 3
Received Thanks: 0
i have a smart idea it will change the sro emulators if u want to ask for it
please msg me at my hotmail
hassan1900111 is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
CSREMU help -.-
08/09/2011 - SRO Private Server - 3 Replies
Hello.. Well, I've tried searching for proper client download for CSREMU, but i can't find one.. nor can i find the proper tool's needed, since their all scattered, and impossible to detect which one is real or not.
CSREMU Help :S:S
10/03/2010 - SRO Private Server - 33 Replies
I know it give much threads or a extra forum but i think its better when i start a new thread here my problem is when i start all ! and load sro stabnds the server on check omg o.o i looked on database by navicat and i changed name
CSREmu
04/07/2010 - SRO Private Server - 2 Replies
CSREmu but when I enter to silkroad the server this check!!!!!!!! that I can do!!!!!!!!!? pls help me! :(
CSREMU
02/28/2010 - SRO Private Server - 8 Replies
Can i play csremu with 1.236 client cuz when i log on i get crash -.-" Is it beacuase of the wrong version or could it be smth else?



All times are GMT +2. The time now is 20:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2021 elitepvpers All Rights Reserved.