Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 06:08

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement


[SWSRO][ZSZC]Loader/Bot/Autopot/Silkmod

Discussion on [SWSRO][ZSZC]Loader/Bot/Autopot/Silkmod within the SRO PServer Guides & Releases forum part of the SRO Private Server category.

Reply
 
Old 07/24/2009, 00:49   #151
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 37
Received Thanks: 2
^^
lol i want to bot but i cant ><
i press on the bot and it says ERROR something like that =\
resance1 is offline  
Old 07/24/2009, 04:05   #152
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 794
Received Thanks: 262
Quote:
Originally Posted by lolkop View Post
DO NOT USE THIS BOT ANYMORE!

old client will get you banned cuz of wrong opcodes
and i won't update that bot for the new version...

every1 who used the old client got a 90% chance of ban... even the worst nubs should know that using outdated programs to send stuff to the net will cause lots of trouble...

if you still wanna use it have fun but don't complain later cuz your account got banned...
LOL and U call ur self a Coder LOL !


Very hmmm u can selfish and u can say stubid -_- !
Yougi™ is offline  
Old 07/24/2009, 05:28   #153
 
elite*gold: 280
Join Date: May 2007
Posts: 2,818
Received Thanks: 3,483
i've said like 1000 times that noone should use the old client cuz some opcodes changed but noone did listen...

thats why i've edited the first post now

Quote:
Originally Posted by yougi View Post
LOL and U call ur self a Coder LOL !


Very hmmm u can selfish and u can say stubid -_- !
if you're crying out now you should start learing how to read a text cuz noone even cared about the things i've written lol

if any1 wanna start flaming now why i won't update it i can say that the main reason are people like yougi

btw to update the bot for the new version would just need one line to be changed but i guess your not able to do that (so don't complain about other coders) i would be able to do that but that bot sucked so i won't do it sry
lolkop is offline  
Thanks
3 Users
Old 07/24/2009, 06:03   #154
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 83
Received Thanks: 9
please lolkop say me how to do this bot is very good !
solomaya is offline  
Old 07/24/2009, 06:56   #155
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 75
Received Thanks: 6
is there anything that can be done about hte auto select thing???

its not working properly at all, i hav to be clicking the mobs then the auto presser does the rest
firefoxkev is offline  
Old 07/24/2009, 11:47   #156
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 4
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by yougi View Post
LOL and U call ur self a Coder LOL !


Very hmmm u can selfish and u can say stubid -_- !
-.-'

Can you remember us how many "thanks" you got ?
Ans now compare it to lolkop ones ...

You stupid.
Gangaroo is offline  
Old 07/24/2009, 18:58   #157
 
elite*gold: 280
Join Date: May 2007
Posts: 2,818
Received Thanks: 3,483
updated the charname offset to make it work with the current version

NOTE: haven't fixed any bugs so its still not perfekt but it can be used again like before (just for one client)

only thing i changed is that i've added a small delay for the buffcasting
lolkop is offline  
Thanks
4 Users
Old 07/24/2009, 20:30   #158
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 182
Received Thanks: 65
Works PERFECT

You are best lolkop !

Thx thx thx
b1gloRD is offline  
Old 07/24/2009, 21:50   #159
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 18
Received Thanks: 0
Hey lolkop can u upload previous version of bot please?
bodzio15 is offline  
Old 07/24/2009, 22:05   #160
 
elite*gold: 280
Join Date: May 2007
Posts: 2,818
Received Thanks: 3,483
lol this is exactly the same version only thing changed is the charname adress :P
lolkop is offline  
Thanks
1 User
Old 07/24/2009, 22:12   #161
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 18
Received Thanks: 0
Ok I found previous version, cuz that was doing me dying and doesn't autopotting ;/
bodzio15 is offline  
Old 07/24/2009, 23:05   #162
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 4
Received Thanks: 0
This bot have SRO_Client with far rage of auto select and autopotion ?
xxBongoSxx is offline  
Old 07/24/2009, 23:13   #163
 
elite*gold: 280
Join Date: May 2007
Posts: 2,818
Received Thanks: 3,483
use my loader with the actual version and this bot and my autopot so u'll be fine =)
lolkop is offline  
Old 07/25/2009, 22:18   #164
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2009
Posts: 874
Received Thanks: 419
what program i use to select the monsters??
This bot is good, and has high range, but how i can i select automatically the mobs?
andrelac is offline  
Old 07/26/2009, 00:58   #165
 
elite*gold: 20
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,005
Received Thanks: 1,072
Quote:
Originally Posted by andrelac View Post
what program i use to select the monsters??
This bot is good, and has high range, but how can i select automatically the mobs?
You need to put the autoselect in action onto your skillbar.
Zathor is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
ZSZC loader + autopot?
05/13/2011 - SRO Private Server - 1 Replies
Hey so i started using autopot again and i got addicted to it lol but last night i died then i ressed and it stoped working so i had to re-open it and it worked fine...Atm server is full ( water ) so im using NO DC loader + auto pot because u get dc if serv is full and i logged in thanks to no dc loader but when i log in with loader the autopot doesnt work and i cant live without it .. any tips ? they cant work together or something ? i even tried re-extracting in different directories and...
[SWSRO][ZSZC] LOADER/BOT/AUTOPOT
11/03/2010 - SRO PServer Guides & Releases - 1590 Replies
NOTICE: I've said like 1 month ago that i've got hacked, and that i've left the sro pserv section. It would be nice if you stop spamming my epvpers account and even more important stop spamming my email adress -.- I'll leave all my tools online so you can continue with using them, but don't ask me for any updates anymore. Thx to all those scammers/hackers/nublets around for ruining the game! you did your best and you've reached what you deserve... which is infact absolutely nothing! ...



All times are GMT +2. The time now is 06:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2021 elitepvpers All Rights Reserved.