Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 00:57

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



ECSRO Video TuT German - Cap90

Discussion on ECSRO Video TuT German - Cap90 within the SRO PServer Guides & Releases forum part of the SRO Private Server category.

Reply
 
Old 11/12/2013, 19:36   #76
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2013
Posts: 11
Received Thanks: 0
Hallo
Mein cousin und ich wollen zusammen zocken er bekommt mit der hamachi ip oder global ip immer nen error setzt er jedoch ne netzerk interen ip ein gehts bei ihm nur so komme ich nicht drauf
MarcoV1988 is offline  
Old 03/29/2014, 12:33   #77
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 118
Received Thanks: 3
kann jemand mal die dateien reuploaden?
DJTechno is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
ECSRO VIP(in German)
05/12/2010 - SRO Private Server - 11 Replies
wer kann mir sagen wie viel ECSRO Vip kostet und könnt ihr mir bitte sichere links zum anmelden und zum downloaden der ECSRO version geben? wäre geil.. will nämlich mal ECSRO testen weil ich beim original kaum komme und kein bock hab schon wieder Premium zu kaufen!!!
ecSRO German pk2
09/12/2009 - SRO Private Server - 11 Replies
The Present ECSRO client is now on version 1_141 yes English Mediapk2 still not so bad, but it is possible that one can translate German? Can anyone do this or show me that? Would be very nice.
Neuer ECSRO (Fembria) Blog (german)
01/13/2009 - SRO Private Server - 8 Replies
Hallo miteinander Ich habe mich spontan dazu entschlossen einen Blog zu schreiben. Wie es der Link schon sagt handelt dieser Blog vom Privat Server ECSRO (Fembria). Alle Events, Server Downs, Updates oder die sonstigen wichtigen Ereignisse werden hier gepostet. Ihr könnt euch schon auf täglich ca. 2 Posts freuen und ich hoffe das ich viele Leser dazu begeistern kann diesen Blog öffters zu besuchen. Zurzeit ist der Fembria Server Down und das heisst das ihr auf die ersten News warten müsst bis...
German Video C4 Server TuT
05/01/2007 - Lin2 Private Server - 5 Replies
:D Zum Server TuT :D so der link sollte jetzt wieder gehen...
[german]SRO-Botv1.24 Crackitv1.116+Video TuT
09/13/2006 - SRO Guides & Templates - 21 Replies
I found this in a german forum.... http://img145.imageshack.us/img145/1737/untitledt i2.jpg Orginale ReadMe.txt How to use: 1.Run srobot.exe 2.Run this Crackit



All times are GMT +2. The time now is 00:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.