Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online > SRO Private Server
You last visited: Today at 10:35

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Thanx Sit www.elitepvpers.com Me RUN Server

Discussion on Thanx Sit www.elitepvpers.com Me RUN Server within the SRO Private Server forum part of the Silkroad Online category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 21
Received Thanks: 0
Wink Thanx Sit www.elitepvpers.com Me RUN Server

have Good PPol i Finish My server And Run Now

Thanx Alll Thanx Dr: ABDELFTAH

sory Me No Good English so sory
ahmedelbeah is offline  
Old 09/30/2011, 23:59   #2
 
elite*gold: 2
Join Date: Jul 2008
Posts: 305
Received Thanks: 72
gz
ChinChun is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Wieso kann man Elitepvpers nicht mehr über die elitepvpers.com erreichen?
07/01/2011 - Main - 21 Replies
Hallo, wenn ich elitepvpers.com eingebe kommt nur eine weiße seite, wenn ich dahinter /forum eingebe klappt es, was ist los? Ddos?
Elitepvpers Server
01/23/2011 - Minecraft - 70 Replies
Hey Leute. Mir ist aufgefallen das der elitepvpers Server sehr inaktiv ist. Find ich sehr schade da er ja eig. uns alle vertritt. Ich bin dafür wenn es einen Server gäbe der in vertreten würde wir einen neuen Elitepvpers Server ernennen. Was haltet ihr davon?
Elitepvpers Server
01/22/2011 - Minecraft - 4 Replies
Hey Leute. Nach dem die Umfrage so ziemlich eindeutig war 57 ja 12 Nein müssen wir uns überlegen ob und wie wir den Epvp Server machen. Z.b. wer noch einen Root hat wer mit ins Team will oder wer was kann und nach welchem Prinzip der Server laufen soll. Eure Ideen oder wenn ihr einen root übrig habt einfach mal hier rein. Damit wir es diskutieren können.
Best co server of elitepvpers
07/15/2008 - Conquer Online 2 - 6 Replies
i have check elitepvpers and see Project Evolution its so nice i was in game the gms are nice too the help with lvl. The server dont have lag. OMG the server is sooooooooooo coool all that love lvl server come in Project Evolution CO its the best of elitepvpers :D



All times are GMT +2. The time now is 10:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.