Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 18:53

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



name party problem

Discussion on name party problem within the SRO Private Server forum part of the Silkroad Online category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2013
Posts: 99
Received Thanks: 8
Question name party problem

no name appear in party match any help how to fix the 2 red lines?
tk69ok is offline  
Old 03/27/2014, 20:33   #2
 
Lisias's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: Mar 2014
Posts: 68
Received Thanks: 14
if I'm not mistaken server_dep\silkroad\textdata\textuisystem
Lisias is offline  
Thanks
1 User
Old 03/27/2014, 23:40   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2013
Posts: 99
Received Thanks: 8
Smile

Quote:
Originally Posted by Lisias View Post
if I'm not mistaken server_dep\silkroad\textdata\textuisystem
thank you but can you tell me the line name plz ?
tk69ok is offline  
Old 03/28/2014, 18:28   #4
 
Lisias's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: Mar 2014
Posts: 68
Received Thanks: 14
Quote:
Originally Posted by tk69ok View Post
thank you but can you tell me the line name plz ?
I do not know from the head but download a other client and add the textuisystem to your client
Lisias is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
MW2 Party Problem [PC]
07/27/2013 - Call of Duty - 5 Replies
Hallo! Ich wollte gerade mit einem Freund bei mir zuhause Modern Warfare 2 am PC spielen (er ist über mein WLAN drin, ich über LAN-Verbindung). Das Problem ist, dass wir es fast nie schaffen, eine Party zu erstellen, und wenn es klappt, landen wir nie in einer Lobby, ständig wird einer von uns plötzlich in eine andere Lobby gesteckt. Weiß einer, wo hier das Problem liegt? Danke für eure Hilfe! lg
[PROBLEM]EXP BUG PARTY
05/17/2013 - Metin2 Private Server - 0 Replies
Good night, I have a big problem on my server ... When two players are in the group level 250, killing dogs they climb to level quickly: S Can help me solve please?
The problem with the party
08/30/2012 - Rappelz Private Server - 11 Replies
Create a party, and that's a problem, help me please) http://i5.pixs.ru/storage/0/4/0/123jpg_1448626_56 48040.jpg
2 PS3 mit 2 TV's Lan Party problem ??
09/24/2011 - Consoles - 8 Replies
Guten Abend zusammen, Ich werde erst mal versuchen euch das Problem zu schildern, wobei das meinen Nachforschungen nach, ein bekanntes Problem zu sein scheint. Der Kern des Textes, also die Fragen, sind Rot-Kursiv hinterlegt für die Lesefaulen unter euch! :D Letzte Woche habe wir versucht über 2 Fernseher und 2 PS3´s mit 8 Mann COD-MW2 im Lanparty-Modus zu spielen! Soweit so gut. Erst versuchten wir die beiden PS3`s durch ein LAN-Kabel direkt zu verbinden. Wir erhielten beim erstellen...
2 PS3 mit 2 TV's Lan Party problem ??
09/20/2011 - Call of Duty - 1 Replies
Guten Abend zusammen, Ich werde erst mal versuchen euch das Problem zu schildern, wobei das meinen Nachforschungen nach, ein bekanntes Problem zu sein scheint. Der Kern des Textes, also die Fragen, sind Rot-Kursiv hinterlegt für die Lesefaulen unter euch! :D Letzte Woche habe wir versucht über 2 Fernseher und 2 PS3´s mit 8 Mann COD-MW2 im Lanparty-Modus zu spielen! Soweit so gut. Erst versuchten wir die beiden PS3`s durch ein LAN-Kabel direkt zu verbinden. Wir erhielten beim erstellen...



All times are GMT +2. The time now is 18:53.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.