Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 02:24

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


New Avatar.

Reply
 
Old 02/20/2010, 23:42   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 142
Received Thanks: 4
ill buy it (:



CrackinProgs is offline  
Old 02/21/2010, 20:28   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 49
Received Thanks: 11
is look like chineze archer, degree roc )cool intem


niyghtell is offline  
Old 02/21/2010, 22:18   #18
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2009
Posts: 115
Received Thanks: 21
Ugly.
LilNewbie is offline  
Old 02/21/2010, 22:35   #19
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 449
Received Thanks: 236
meh, not bad. we've seen worse.


Kazuyaš is offline  
Old 02/22/2010, 00:05   #20
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 443
Received Thanks: 45
I does look like a goat but sro have had worse avatars ha
greencow is offline  
Old 02/22/2010, 00:13   #21
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2009
Posts: 338
Received Thanks: 22
looks ugly to me lol the bow looks nice lol
oniDino is offline  
Old 02/22/2010, 03:02   #22
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2009
Posts: 732
Received Thanks: 29
It looks like an Antinoke with the headgear. Either way, pretty cool. Thanks for sharing.
washa is offline  
Old 02/22/2010, 03:23   #23
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 192
Received Thanks: 7
Look like Goat. xD
rahmel is offline  
Old 02/22/2010, 05:14   #24
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2009
Posts: 732
Received Thanks: 29
Exactly my point!
washa is offline  
Old 02/22/2010, 09:59   #25
 
elite*gold: 20
Join Date: May 2009
Posts: 2,649
Received Thanks: 475
Nothin i would have bought tbh .. just another dress which isnt really worth buyin!
N00bcake is offline  
Old 02/22/2010, 10:10   #26
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 107
Received Thanks: 29
Wouldn't wanna **** on it.
ThreeSixty is offline  
Old 02/24/2010, 20:33   #27
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 434
Received Thanks: 11
ugly


ktalin2008 is offline  
Reply



« What is better char? | [Silk]PaySaveCard paying method problem »

Similar Threads
Avatar
Can anyone tell me how to make avatar. I dont want to edit an avatar, i want to create. Please give me links ot whatever. Im noob in pk editing, so...
4 Replies - SRO PServer Ask the Experts
WTS NUKER S/S 95 AVATAR WTS 94 BLADER AVATAR
B L A D E R S E R V E R O A S I S N O T V E R I F Y http://images41.fotosik.pl/175/b1fc4249bcea480cm.jpg
5 Replies - Silkroad Online Trading
Need New Avatar!
Hey guys I need a new avatar and I would like it to have my name written in it in this cool silvery glow font that's sorta small and the picture to...
1 Replies - General Art
Avatar
Can someone maybe make me an good avatar out of this pic ..?the one who does it gets a karma payed,thanx
0 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions



All times are GMT +2. The time now is 02:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.