Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online
You last visited: Today at 00:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



ibot Error canot loade char. conifcs (immer und immer wieder)

Discussion on ibot Error canot loade char. conifcs (immer und immer wieder) within the Silkroad Online forum part of the Popular Games category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2010
Posts: 43
Received Thanks: 2
ibot Error canot loade char. conifcs (immer und immer wieder)

hi guys,
when i start to log in with one char with ibot the ibot say me that he cant loade charakter confics. and thats anooying.
somebody can help because at all my other chars the ibot can load char. confics.

könnt auch dütsch schreiben nur das nervt wenn cih immer die confics neu machen mussss.

thanks for help if u help
mfg das ding
ichichich1234 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
P-Sever Char loggt sich immer wieder automatisch aus :/
04/30/2011 - Metin2 Private Server - 3 Replies
Hey Leute habe eine problem wenn ich einen character erstelle und dann rotes, gelbes oder blau reich wähle kann ich zwar mich noch einloggen aber wen ich den char starten will loggt mein acc sich immer wieder automatisch aus... :confused: Als ich das erste mal gespielt habe hat alles geklappt bis ich durchs Portal zu Map2(rotes reich) gegangen bin. Jetzt logt es mich atomatisch beim start wieder aus und kann meine character nicht mehr starten... Was soll ich tun?!? PS: Der Server gehört...
P-Sever Char loggt sich immer wieder automatisch aus :/
04/28/2011 - Metin2 - 2 Replies
Hey Leute habe eine problem wenn ich einen character erstelle und dann rotes, gelbes oder blau reich wähle kann ich zwar mich noch einloggen aber wen ich den char starten will loggt mein acc sich immer wieder automatisch aus... :confused: Als ich das erste mal gespielt habe hat alles geklappt bis ich durchs Portal zu Map2(rotes reich) gegangen bin. Jetzt logt es mich atomatisch beim start wieder aus und kann meine character nicht mehr starten... Was soll ich tun?!? PS: Der Server...
IBot immer noch unsicher?
01/01/2011 - Browsergames - 10 Replies
Wie der Titel sagt ist der IBot noch unsicher oder wie?



All times are GMT +2. The time now is 00:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.