Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 15:38

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


[VSRO] EURO PARTY.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 246
Received Thanks: 18
[VSRO] EURO PARTY.

Ok, so me with my guyz wanna do euro pt
We need only 3 ppl
So we all ready have:
2 tanks
1x cleric
1x bard
1x bard
so we need more 3 wizz we will start at Thien binh server.
First pt will be at sungsungs and we need 32 lvl ++
so pm me and i will let u join the pt
AND WE DONT NEED ANY TURKS OR NOT ENGLISH SPEAKING PLAYERS!



macka13 is offline  
Old 10/29/2009, 12:02   #2
 
elite*gold: 100
Join Date: Nov 2008
Posts: 742
Received Thanks: 102
lol ther all like that lvl siting in taxi


kokosas007 is offline  
Reply



« Black rouge Bot | How to find the range for ce (thai-silkroad) »

Similar Threads
Next Server Euro Only Party.
Guys... Let's set up a euro grind party that can do legit grinds daily on our premium times and then over night, full afk group grinds. SBot...
23 Replies - SRO Main - Discussions / Questions
WTS Vsro euro noob 830k sp
Char is on ThienBinh i selling it for 30$ he have about 200-300kk gold and 830k sp
4 Replies - Silkroad Online Trading
WTT ISRO 90lvl TO VSRO 76+ Euro acc or Gold
Wtt 90lvl Bow To VSRO 76+ Euro acc or Gold just pm me offers Set Link http://img297.imageshack.us/img297/6857/sro2009092821094367.th.jpg...
10 Replies - Silkroad Online Trading
euro party
perfect euro 24/7 8/8 pt tell me builds thx in advance
2 Replies - SRO Ask the Experts
Euro bot party o.O awsome...
Has anyone else seen those parties? they are all euro chars, many bards, many wizards... they rock! I've seen them alot at sonars and I just saw...
3 Replies - SRO Main - Discussions / Questions



All times are GMT +2. The time now is 15:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.