Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 09:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



WTB Farmer on Eos

Discussion on WTB Farmer on Eos within the Silkroad Online Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 113
Received Thanks: 7
WTB Farmer on Eos

Hi i want to buy an Farmer on Eos
i pay in paypal/gold in game
I use middelman
williamvz is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Sammelthread] Biete mich als Farmer an / Suche Farmer...
10/09/2010 - S4 League - 7 Replies
Hallo, ich habe gerade bisschen in den Foren durch geschaut und habe dabei gesehen, das viele Spieler Farmer suchen.. Dieser Thread soll euch helfen Farmer zu finden. Ich hoffe ihr nutzt diesen Thread, und macht keinen neuen Thread auf ;) Und Ich hoffe das der Thread erfolgreich wird.
SP Farmer
09/05/2010 - Silkroad Online - 12 Replies
hey ppl i wanted to go back to playing ISRO but i really dont wanna SP farm is there a way i can go without sp farming? im doind a rogue/cleric btw
[VK]S11 Farmer Eq ab Lvl 0
07/15/2010 - Metin2 Trading - 3 Replies
Hallo liebe E*PvP Ich würde gerne hier das Eq meiner kleinen Farmerin Verkaufen, weil ich nicht mehr S11 Spiele. Das Eqipment Mönchsplattenpanzer+9 Schwert+9(WDK+2)/Gleife+9(Splitter) Schlachtschild+9 Traditionelerhelm+9
[S]Lvl Farmer [B]Psc/PP
05/26/2010 - Metin2 Trading - 0 Replies
Hey Ich suche einen Farmer der umd die lvl 35 ist kann auch höher sein sollte Kg haben und gutes farmer equip ... Dafür würde ich E*gold Paypal oder auch psc geben... über den preis lässt sich dann verhandeln... Handel gerne über middleman :D
ISRO SP FARMER/ISRO SP FARMER CHAR
04/08/2010 - Silkroad Online Trading - 0 Replies
Hey!:mofo: As you can see,i'm lookin' for eu sp farmer char(min. with 2.5-3m sp),or someone,who can farm about 3m sp,for money. I'm waitin' the answers to here,or pm. MSN: [email protected] Thanks!:)



All times are GMT +2. The time now is 09:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.