Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 06:29

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[RELEASE]Halloween Maps2013

Discussion on [RELEASE]Halloween Maps2013 within the Shaiya PServer Guides & Releases forum part of the Shaiya Private Server category.

Reply
 
Old   #1
 
VolterKnecht's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2012
Posts: 104
Received Thanks: 151
[RELEASE]Halloween Maps2013

So here i will release the new Halloween Maps. This Includes the Ah that littleJon has released and Iris/Apu.


Attached Files
File Type: rar Data.rar (6.99 MB, 852 views)
VolterKnecht is offline  
Thanks
10 Users
Old 10/31/2013, 13:06   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2011
Posts: 41
Received Thanks: 14
und wie kann ich diesen patch dann nach ein paar tagen wieder entfernen?
h3adsh00ter is offline  
Old 10/31/2013, 14:16   #3
 
VolterKnecht's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2012
Posts: 104
Received Thanks: 151
Indem du die alten Map dateien wieder patchst, mach also vorher ein backup wie eigl. vor jedem update.
VolterKnecht is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Release]New Halloween Hat's
09/03/2013 - Shaiya PServer Guides & Releases - 9 Replies
Hi there, thought i should send out the new hats files from OS since it's near the end of halloween, sorry it couldn't be any earlier. Enjoy! Happy late halloween everyone! Download:
[Release] Halloween Map ~ by Sora [Happy Halloween]
11/07/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 57 Replies
Heyho! Das bald Halloween ist, wollte ich mit euch meine vor über einem Jahr erstellte Map teilen! Bitte beachtet, das ich für diese Map keinen Mapeditor oder Hilfen/Vorlagen hatte. IDs von Objecten/Bäumen wurden zum Großteil selbst herausgefunden! Für die damalige Zeit war das in meinen Augen schon eine Leistung. Um genauer zu werden, handelt es sich um eine extrem Detailreich veränderte Version des Roten Reiches! Jedes und damit meine ich wirklich jedes Object wurde verändert! Einige...
[Release] Halloween NPC
10/12/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 54 Replies
#Deletäd!
[Release]Kürbis für Halloween
07/17/2012 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 31 Replies
Tag auch Com, Ich habe mich spontan entschieden mein Selbst gemachten Kürbis NPC zu pub zu machen, aber nur den! die restlichen modele habe einen anderen Server gespendet :handsdown: Anlass ist dazu, das auch die kleine Server mal was für Halloween haben Ich meine den kleinen Hier: http://www.bilder-hochladen.net/files/fpgm-2q-266 5.jpg Downlaod im Anhang
[Release]Halloween GM-Zeichen
10/31/2010 - Metin2 Private Server - 18 Replies
Moin, Ich mache mit diesem Thread mein GM-Zeichen (Halloween) Pub. HowTo Einfügen: Metin2 Pserver Ordner Locale Ordner öffnen de Ordner öffnen



All times are GMT +2. The time now is 06:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.