Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > S4 League
You last visited: Today at 09:19

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


UCE und Idee zum Sniping Bot.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,888
Received Thanks: 920
UCE und Idee zum Sniping Bot.

Hallo Fichtefoll , Alastor und aufmerksamer e*pvp User.

Ich hab da mal so eine Idee.
Früher als ich Flyff auf PServern gespielt habe, habe ich zum Upgrade immer Ryntis Auto-Upgrader und CE benutzt..
Ich hab dann von Flyff und AU den Speed erhöht, (durch Speedhack) und konnte dadurch blitzschnell mein Zeug auf +10 bringen.

Da dacht ich mir:
Wenn es ein UCE gäbe, welches nicht Virenverseucht ist oder einen Bluescreen erzeut könnte man doch auf den Sniping Bot zugreifen und somit seine Reaktionszeit erhöhen, was bedeutet das man öfter oder sogar IMMER trifft.

Ist das möglich? Denn das der Bot nicht trifft lag ja daran, das er zu langsam ist.

English:

Lg~
Raemi aka Kayo



Kayo' is offline  
Old 11/15/2009, 20:22   #2
 
elite*gold: 290
Join Date: Sep 2009
Posts: 782
Received Thanks: 3,791
Quote:
Originally Posted by Raemi View Post
Hallo Fichtefoll , Alastor und aufmerksamer e*pvp User.

Ich hab da mal so eine Idee.
Früher als ich Flyff auf PServern gespielt habe, habe ich zum Upgrade immer Ryntis Auto-Upgrader und CE benutzt..
Ich hab dann von Flyff und AU den Speed erhöht, (durch Speedhack) und konnte dadurch blitzschnell mein Zeug auf +10 bringen.

Da dacht ich mir:
Wenn es ein UCE gäbe, welches nicht Virenverseucht ist oder einen Bluescreen erzeut könnte man doch auf den Sniping Bot zugreifen und somit seine Reaktionszeit erhöhen, was bedeutet das man öfter oder sogar IMMER trifft.

Ist das möglich? Denn das der Bot nicht trifft lag ja daran, das er zu langsam ist.

Lg~
Raemi aka Kayo
hmm i cant understand you well (coz i dont speak german), but if you need an UCE try this one:


Alastоr is offline  
Old 11/15/2009, 20:24   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,888
Received Thanks: 920
Oh well, that UCE looks to me like beeing FULL of Viruses.
I'll add an English Version. Just a min
Kayo' is offline  
Old 11/15/2009, 20:43   #4
 
elite*gold: 290
Join Date: Sep 2009
Posts: 782
Received Thanks: 3,791
Quote:
Originally Posted by Raemi View Post
Oh well, that UCE looks to me like beeing FULL of Viruses.
I'll add an English Version. Just a min
well i think you could try with a RootKit...


Alastоr is offline  
Old 11/15/2009, 21:13   #5
 
elite*gold: 237
Join Date: Sep 2008
Posts: 4,476
Received Thanks: 4,587
Quote:
aufmerksamer e*pvp User.
*kicher*


b2t: Wenn du mit CE den eingebauten "Speedhack" benutzt, bekommst du bei S4 nen Dc. Is ja iwie auch logisch, da es ja mit den Pakets vom Clienten gespeist wird und wenn diese auf einmal viel schneller kommen, als sie sollten...
Ich habe nur keine Ahnung, warum das bei Flyff geht xD

Es würde bestimmt eine Möglichkeit geben, den Delay der Rail-Gun zu entfernen. Aber dazu müsste man halt ma den Value kennen. Ich weiß leider nicht, wie (bzw. wo) Sucre all diese Values herausgefunden hat und habe auch keine Zeit/Lust selbst danach zu suchen.

Btw: Du meinst die "Reaktionszeit" des Bots? Sry^^ aber das geht nicht. Der Bot reagiert so schnell, wie es geht. Die Verzögerung kommt von S4. Ich hab ihn übrigens geupdated.


FichteFoll is offline  
Reply



« Arbeitet Bypass für S4 auch auf Windows 7? | How Cheat with Vista »

Similar Threads
[Realease] Sniping Bot 2.1 by BlackGiant
02/08/2010 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 24 Replies
VORAB: ES WIRD KEIN BYPASS FÜR DIESEN SNIPING BOT BENÖTIGT, ER IST KOMPLETT SELBST GESCHRIEBEN von BlackGiant, DESHALB GEHEN NUR DIE CREDITS FÜR DEN RELEASE AN MICH! Hallo Community, ich habe hier einen (bis jetzt noch ungefixten) Sniping Bot von BlackGiant! Er funktioniert nur mit der Rail Gun!!!! TUTORIAL: (nur für Vista) -Als Admin ausführen -Aimbot starten -S4 starten -einloggen
Sniping Aimbot
01/24/2010 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 37 Replies
I know there is another aimbot on here already but I also had one that I made. I was trying to make an updated version that used the windows API but that wasn't working so well... anyway idk what the other guy's aimbot does. Mine is very simple. You start it up, it finds the middle of the screen, offsets it by one (on my laptop this seems to fix a problem with the widescreen resolution and the pixel in the very center of the screen not being pure red) Basically what it does, is every...
[Release] Sniping-Bot V1.7
01/22/2010 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 446 Replies
Sniping-Bot 1.7 by FichteFoll BENÖTIGT KEINEN BYPASS! Don't need any bypass. Details zur Benutzung: 1.7 1. Ihr startet den Bot und S4.
Sniping Guide
08/17/2009 - Soldier Front Philippines - 10 Replies
Hi there I have some Sniping Guides That i really Surf in Google (For newbies) :D No. 1 is RECOIL HEADSHOT Using the recoil to your advantage is hard unless you’ve mastered it. To get headshots while your target is behind a box, make sure they aren’t aiming at you. Now scope and aim at the tip of their head and shoot. Chances are you’ll miss, but while the recoil is coming back down as soon as the crosshairs touches the tip of the head, fire and congratulations you have a...
Auction Sniping
03/28/2007 - Eudemons Online - 3 Replies
Every effin time there is something good up on auction that I need some douchebag comes and snipes it. Or, if I am stupid enough to put anything good up for auction, someone snipes it and I get a fraction of what it should have sold for. Can someone explain how auction sniping is done? Because I have had enough and I'm ready to start doing it myself, lol. :bandit: Thanks in advance for any help.



All times are GMT +1. The time now is 09:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.