Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > S4 League Trading
You last visited: Today at 08:26

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Lvl80 OS/Gun Account

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Lvl80 OS/Gun Account

Hey, da ich kein S4 mehr spiele, habe ich mir gedacht, dass ich meinen Account wieder zu Geld mache. Da ich keine Lust habe 10 Tausend Screens zu machen würde ich lieber alles via Skype (Bildschirmübertragung oder Screens...) klären
Der Account hat schon ein paar Sachen also keine Sorge. Bei Interesse schreibt mir einfach bei Skype! [Skype Add: isasukex3]

chillchecker is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
[Selling] Urzark/Brumhart: Archer lvl100+,Ranger lvl80+,Swash lvl80+,Jump Accounts
Da ich einfach keine Zeit und Lust mehr auf das Spiel habe, will ich meine hart erarbeiteten Accounts verkaufen, damit sie einen würdigen Nachfolger...
6 Replies - Archlord Trading
[Selling] GW2 Acc: lvl80 Necro, lvl80 Warrior!
Wts my Guild Wars 2 Account! Server: Desolation EU Necro: nearly full exotic gear, 400 tailoring, 71% map complete Warrior: half exotic armor,...
0 Replies - Guild Wars 2 Trading
[WTS] lvl80 Blutelf Priester / lvl80 Blutelf DK
Hallo, da ich zur Zeit etwas knapp bei Kasse bin, verkaufe ich hier meinen WoW Account, den ich ohne auf grund von Zeitmangel und fehlender Lust...
1 Replies - World of Warcraft Trading
WTT LVL80 SPEAR NUKER FULL FAMED GDF 50MILLION FOR LVL80+ CHAR ON REDSEA
Hello, I want to trade lvl80 spear nuker full farmed nuker with nice set items +4 +5 GDF+ 50MIL SERVER ATHENS FOR lvl80+ Char on REDSEA or sell...
0 Replies - Silkroad Online Trading
WTT LVL80 SPEAR NUKER FULL FAMED FOR LVL80+ CHAR ON REDSEA
Hello, I want to trade lvl80 spear nuker full farmed nuker with nice set items +4 +5 GDF FOR lvl80+ Char on REDSEA please pm me my icq 391106352 ...
2 Replies - SRO Main - Discussions / Questions

All times are GMT +1. The time now is 08:26.