[Release] xSnake Elitepvpers Namechanger v1.0 03/27/2013 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 39 Replies http://i.epvpimg.com/l1nug.png
Heyho epvp!
Today, I want to release my S4League Namechanger!
How to use?
0) Copy my Namechanger.exe into your S4League Folder!!!
1) Start my "Namechanger.exe"!
2) Type in your new name!
3) Close the Application & start S4League!
4) When you are at the Login-Screen...
S4 Namechanger ! .. ^^ 02/04/2013 - S4 League Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 8 Replies Hey Leute - ich release einen Namechanger ^^
Die die meinen jz diskutieren zu müssen, dass ich nen neuer User bin etc. - die sollen es einfach nich downloaden .
Der Changer beinhaltet .dll dateien, ein .txt Dokument in den ihr euren gewünschten Namen reinschreibt und einen funktionierenden Injector mit dem Ihr die Datei "Namechanger with File.dll" injected ^^
Die anderen .dll Files gebt Ihr einfach in den S4 Ordner und fertüüch
Screens können meinetwegen später folgen .. ^^
VT :...
NameChanger 10/25/2009 - Metin2 - 3 Replies Hi,
ich hab ne frage, hat wer ein namechanger der funktioniert?
(sry fals das falsche thread ist bin noch neu hier, also eid pls net böse =) )
NameChanger 06/26/2006 - Final Fantasy XI - 1 Replies Is there a Working Namechanger out there? I need one for my SMN skill bot.. i use AutoIT atm. (yea i know its old but it works)
Namechanger?? 04/13/2006 - Final Fantasy XI - 6 Replies I've been seeing alot of post with "you must have namechanger on" what is it where can i get it and what does it do lol? sorry i've jus been reading it alot and cant find a direct post to an answer. Thx