Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Runescape Trading
You last visited: Today at 06:10

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Runescape Questing Service

Discussion on Runescape Questing Service within the Runescape Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2014
Posts: 2
Received Thanks: 1
Runescape Questing Service

RuneScape Questing Service

In diesem Service werde ich RuneScape-Quests für euch machen. Keine Sorge, ich weiß wie es ist, wenn der Account leer geräumt/gelootet wird. Ich versichere euch, dass ich nichts derartiges mit euren Accounts machen werde.

Vorgehensweise:
Wir einigen uns welche Quests gemacht werden sollen und wie viel ich dafür bekomme
Ihr macht einen Request a Trade
Sobald ich die Möglichkeit habe euren Quest zu machen sage ich Bescheid (meistens noch am selben Tag)
Ihr gebt mir eure Account-Daten und ich werde euch eine ungefähre Zeit nennen in der ihr nicht auf den Account gehen könnt.
Sobald ich fertig bin sage ich Bescheid (für den Fall, dass ich es nicht ganz richtig eingeschätzt habe).
Optional: Ihr ändert euer Passwort, damit ich nicht mehr das aktuelle habe

Preise: Werden mit den Kunden abgemacht.


Zahlungsmethoden:
e*Gold

Feedback:

Skype name: Nightdk100

Suche 3 Truster
Nightdk100 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[SERVICE]METIN2 ALLROUND SERVICE(Questing, Configuring, ...)
02/21/2016 - Metin2 Trading - 33 Replies
http://epvpimg.com/Jbecc.png http://epvpimg.com/qMmDf.png http://epvpimg.com/AKOlb.png
[Selling] Free Runescape Questing for Vouches
01/14/2014 - Runescape Trading - 4 Replies
I might do RuneScape Powerleveling too but for now I quest for a vouch. Add me on skype rednimbuslol.
Runescape 07 Questing Client 100% Efficient & Fast
12/03/2013 - Runescape - 1 Replies
FluxClient Lounge - Invision Power Board Runescape 07 Botting Client has been released this client is for 07 questing only. Tired of doing your questing all alone now you can get step by step instructions directly on your screen for all your questing needs. Just go to Invision Power Board create an account so you are able to download the bot and then load it and quest away. You have to create an account to be able to download the bot. Hope to see you all soon thanks.
[SERVICE] PHP Coding und Questing
10/17/2010 - Web Development - 24 Replies
Hallo, Ich habe beschlossen euch einen kleinen Service anzubieten. Es wird darum gehen das ich für euch PHP Scripts schreibe und auch Quests. Bei kleinen Scripts und Quests ist der Service kostenlos allerdings bei größeren Sachen wie komplette Homepages ,sehr komplexe Quests oder sehr viele einzelne Aufträge. Achja das Design+HTML/CSS der gewünschten Scripts müsst ihr irgendwo anders holen ich empfehle allerdings Jan² -> webdesign multi-projects de Ihr bekommt guten und auf Sicherheit...



All times are GMT +2. The time now is 06:10.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.