Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > Rift Trading
You last visited: Today at 06:45

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



lvl 50 Rogue Rift account

Discussion on lvl 50 Rogue Rift account within the Rift Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2010
Posts: 7
Received Thanks: 0
lvl 50 Rogue Rift account

lvl 2 prestige
Defiant
Tearfall PVP server

email me if interested = or call me at 808-429-0299
sellmyaccountplease is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[WTT]RIFT CE Acc. - 33 Rogue - 5 May for Aion Acc/GameCard
09/18/2013 - Aion Trading - 2 Replies
Ich würde gerne meinen RIFT EU Account gegen einen Aion Account oder Gamecards tauschen. Es ist ein Collectors Edition, sowie ein Pre-Order Account der folgende Extras beinhaltet: Zitat: -Verschleierte Quellsteinrune : Tod berührt deine Waffe und verbirgt sie in Dunkelheit (+3 Ausdauer und +10 Todeswiderstand) - Auswahl von drei Begleitern : Jeder deiner Charaktere kann einen von drei einzigartigen Begleitern auswählen: Basiliskenküken, Tiefenjunges oder Höllenhundwelpe. - Sammlerranzen :...
WTT RIFT CE Account Rogue for Aion Account
05/03/2011 - Aion Trading - 1 Replies
Hey liebe Mitglieder, ich biete hier einen RIFT Collectors Edition Account mit einem Schurken an der Level 40 ist 50 ist leicht zu erreichen. Equip ist sehr gut und der Char war sehr PvP Aktiv. Ich suche einen Aion Account auf dem Server Thor oder anderen EU Server. Der Char sollte gut Equiped sein. Bei weiteren Fragen und angeboten schickt mir eine PM. Mfg, Aerion
WTB Rift account. Lvl 50 Prefer US server and Rogue
03/19/2011 - Rift Trading - 1 Replies
email me at stevetimepieces.com. Anything expensive don't waste your time
[WTS] Rift EU Account 37 Rogue / 29 Warrior
03/16/2011 - Rift Trading - 0 Replies
Huhu, Aufgrund privater umstände habe ich kaum noch Zeit für Rift und möchte den Account daher verkaufen ! Es befindet sich ein LvL 37 Rogue ( 2 Rollen : Range & Melee ) und ein



All times are GMT +1. The time now is 06:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.