Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 20:56

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

[BOT] auto hunting afk bot

Reply
 
Old   #106
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2006
Posts: 564
Received Thanks: 319
can u send me one....



playforbooting is offline  
Old   #107
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2006
Posts: 564
Received Thanks: 319
lol your link is damage... i can download it until 94.5% then it stops


playforbooting is offline  
Old   #108
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 460
Received Thanks: 540
send me ty
rodmaniwan is offline  
Old   #109
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 7
Received Thanks: 0
i dont know if i'm wrong, but this bot (monkey bot) didnot work in the RF indo...

I had follow all the rule :

Key board mode, use K sight, but when it scan, and pas the monster, it didnot attack... duno why...

if anyone know why, kindly tell me Thanx...


indorf is offline  
Old   #110
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 406
Received Thanks: 82
ok il try this thnx to the one who posted it lol.
warpain30 is offline  
Old   #111
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 10
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by warpain30 View Post
ok il try this thnx to the one who posted it lol.
DO NOT BRING BACK OLD POSTS
lostone1111 is offline  
Old   #112
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 3
Received Thanks: 0
i tried it...but doesn't work....aaaa....am i destined to be poor???? ><"
sciz is offline  
Old   #113
 
elite*gold: 20
Join Date: Mar 2007
Posts: 2,444
Received Thanks: 1,063
#Moved to Hacks/Bots/Tools Section.
Hiyoal
Hiyoal is offline  
Old   #114
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 8
Received Thanks: 0
hello, greeting. i'm newbie here.
by the way, which one server can use it?
bagjanugraha is offline  
Old   #115
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 8
Received Thanks: 0
is it like rf rudokof or not?
bagjanugraha is offline  
Old   #116
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 6
Received Thanks: 0
hi pls can u send me a bot??? pls pls pls
skeithz is offline  
Old   #117
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 20
Received Thanks: 4
Hi master.
Pls send mi this bot.
My email:
sylwerin is offline  
Old   #118
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 220
Received Thanks: 22
haha nice dont give it to them leacher ^^ dont cry haha
kindomking10 is offline  
Old   #119
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 32
Received Thanks: 1
could you send me it plz

thx
wezKilla is offline  
Old   #120
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 14
Received Thanks: 0
sory bro no offense, but i already have that bot long time ago, and it's only good for lv 40-- if u are lv 40++ it's not very good bot though! if any one want it just search the google u will find it,not that hard, like i do! good luck to u all!! oo by the way it's not even close to rfrudokop bot! but it's still a great bot! with low lv!


albert_jr2 is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
Pixelbot for auto lvling & hunting
This PixelBot is created using Autoit. It can be used on all classes for hunting or lvling. Mainly for those who cant cracked Scriptvessel and wanted...
170 Replies - CO2 Bots & Macros
auto hunting bot..
ok this is what pisses me off, iv dled like 5 programs for auto miner.. and hunter.. and i read what to do and it says to go into the conquer...
6 Replies - CO2 Main - Discussions / Questions



All times are GMT +1. The time now is 20:56.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.