Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Rappelz > Rappelz Private Server
You last visited: Today at 18:14

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Rappelz Awakening - Tiamat 6.2 is now live

Discussion on Rappelz Awakening - Tiamat 6.2 is now live within the Rappelz Private Server forum part of the Rappelz category.

Closed Thread
 
Old 01/27/2017, 13:00   #166
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2016
Posts: 37
Received Thanks: 8
I'll create Rappelz Awakening page in facebook and I'll give you a like. If Charlie wants to be the admin of the page later on I'll transfer it to him good luck everyone
Dubsido is offline  
Old 01/27/2017, 13:07   #167
 
elite*gold: 16
Join Date: May 2012
Posts: 463
Received Thanks: 93
hope he can handle the server, and its not the end of the story
xxSleiderxx is offline  
Old 01/27/2017, 13:07   #168

 
.Nexitis's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: Mar 2009
Posts: 667
Received Thanks: 219
Quote:
Originally Posted by Dubsido View Post
I'll create Rappelz Awakening page in facebook and I'll give you a like. If Charlie wants to be the admin of the page later on I'll transfer it to him good luck everyone
Good idea but lets wait for Charlies response first. One step after another
.Nexitis is offline  
Old 01/27/2017, 13:17   #169
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2008
Posts: 6
Received Thanks: 0
Unhappy

Quote:
Originally Posted by Dubsido View Post
I'll create Rappelz Awakening page in facebook and I'll give you a like. If Charlie wants to be the admin of the page later on I'll transfer it to him good luck everyone
Not everyone uses facebook. Everyone can read this thread, even if they aren't registered.
p0ke is offline  
Old 01/27/2017, 13:24   #170
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2013
Posts: 171
Received Thanks: 193
I am checking my options at the moment.

And i hope we can continue, since i would like to play on 6.2 server again soon.

My favourite is still a 6.2/6.3 server, maybe it will be downgraded 7.2 or 9.X, its unsure yet.


To answer the question what Charlie wants: I wanna Play 6.2/6.3 again and just have fun there.
Charliefoxtrott is offline  
Thanks
1 User
Old 01/27/2017, 13:26   #171

 
.Nexitis's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: Mar 2009
Posts: 667
Received Thanks: 219
Usually the Homepage is enough but because it runs on a static IP with the server/root it gets shutdown as well.

I recommend: (One or more of these options)
  • Creating a seperate homepage wich isn't connected to the server (so it stays online even when the server/root is offline)
  • Creating a Facebook and/or Twitter (Getting latest news without spamming the homepage)
  • Creating a Epvp Usergroup for latest news.
.Nexitis is offline  
Old 01/27/2017, 13:39   #172
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2012
Posts: 40
Received Thanks: 6
Charlie, no one want 9x epic, please DO 7.2 i think it's the best, please don't use x9 files, u just destroy the game.. PLEASE DO IT
darkfenerilpowa is offline  
Old 01/27/2017, 14:06   #173
 
Dragon Roll's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2016
Posts: 27
Received Thanks: 6
Quote:
Originally Posted by TheOnlyOneRaskim View Post
He cant do it, since he has no knowledge about the Files. You guys think its easy to manage these things. You have no clue.




Davon mal ab, das ich kein "Tellerwäscher" bin, selbst so einer verdient sein geld ehrlich, anders als schmarotzer wie asna oder seine arschkriecher, unter denen du auch aufzuführen bist.^^




And who cares?




Du gefällst mir hier fast am besten. xD

betitelst mich als kiddy, kannst aber nichts anderes von dir geben als gequirlte Scheiße. xD

Ihr habt aber alle schon noch im Auge, das ihr euch wegen PIXELN so dermaßen reinsteigert?

Man behauptet über mich das ich "nicht klar komme", "mittelpunkt des lebens sein will" usw., aber letzlich seid ihr doch viel schlimmer


Macht nur so weiter und ich sehe mich gezwungen, dem server leider wirklichen schaden zuzufügen, damit ihr mal lernt, das jede aussage auch konsequenzen nach sich ziehen kann.
Entweder ihr wollt in ruhe spielen und lasst diese halbstarken aussagen, oder aber ich muss doch mal etwas böse werden. :3


Trotzdem interessant wie leute derart ausrasten können, wegen PIXELN.

Wer hat nun kein Leben, hm?
Aussagen können Konsequenzen nach sich ziehen, Taten allerdings auch. Du hast alle belogen, einen Schummel-NPC eingefügt um dir gegenüber den anderen einen Vorteil zu verschaffen. Die Konsequenzen merkst du jetzt.

Du hast nicht einmal ein vernünftiges Gegenargument gebracht. Jetzt willst du alles auf "Ihr habt aber alle schon noch im Auge, das ihr euch wegen PIXELN so dermaßen reinsteigert?" lenken? Pls.

Den Leuten geht es nur um Fairness, und du bist halt einfach ein Lügner und Schummler.
Dragon Roll is offline  
Old 01/27/2017, 14:14   #174
 
Reaper881's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2011
Posts: 11
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by darkfenerilpowa View Post
Charlie, no one want 9x epic, please DO 7.2 i think it's the best, please don't use x9 files, u just destroy the game.. PLEASE DO IT
If he use those file it's for added more items / modifying more things but in the end it will be an epic 6.2 or 6.3 that's all nothing other will change only new items can be added or not
Reaper881 is offline  
Old 01/27/2017, 14:16   #175
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2016
Posts: 37
Received Thanks: 8
-> something like that
Dubsido is offline  
Old 01/27/2017, 15:53   #176
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2017
Posts: 43
Received Thanks: 7
will it be up today?
percyexpress is offline  
Old 01/27/2017, 15:58   #177
 
elite*gold: 16
Join Date: May 2012
Posts: 463
Received Thanks: 93
so this project is dead i think
xxSleiderxx is offline  
Old 01/27/2017, 15:59   #178
 
Reaper881's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2011
Posts: 11
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by percyexpress View Post
will it be up today?
Nope, just be patient
Wait and see.
Reaper881 is offline  
Old 01/27/2017, 16:22   #179
 
TheOnlyOneRaskim's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2011
Posts: 978
Received Thanks: 1,011
Quote:
Originally Posted by Dragon Roll View Post
Aussagen können Konsequenzen nach sich ziehen, Taten allerdings auch. Du hast alle belogen, einen Schummel-NPC eingefügt um dir gegenüber den anderen einen Vorteil zu verschaffen. Die Konsequenzen merkst du jetzt.

Du hast nicht einmal ein vernünftiges Gegenargument gebracht. Jetzt willst du alles auf "Ihr habt aber alle schon noch im Auge, das ihr euch wegen PIXELN so dermaßen reinsteigert?" lenken? Pls.

Den Leuten geht es nur um Fairness, und du bist halt einfach ein Lügner und Schummler.

Ich muss hier niemandem auch nur irgendetwas beweisen oder erklären. Da ihr euer Bild von mir habt und sowieso blind für alles seid, wäre es verschwendete Zeit.

Ja den NPC gab es. Schon zu tiamat Zeiten. Nämlich in der beta und da wussten einige von dem weil ich nicht jedem neuen permissions geben wollte.

Zum live Start hatte ich den aber komplett aus der map gestellt und unzugänglich gemacht.


Wie der nun bei diesem Projekt wieder kam, kp. Aber es juckt mich auch nicht weiter. Ihr habt wie gesagt euren schuldigen.


Und das ihr beschränkt denkt habt ihr auch schon bewiesen. Jo, der Char hatte vllt ein paar viele Fragmente, aber das War es auch schon.


Das Asna mir gefolgt sein soll ist genauso bullshit. Dort wo der npc stand muss er auf mich gewartet haben -> ergo er wusste von dem NPC.
Als ob das nicht reicht, nein er hatte auch ganz bewusst durch nen Fehler meinerseits DB Zugriff.

Also hat er geschickterweise Zugriff zu meinem Account bekommen und noch weitere Sachen untergejubelt. Respekt an dieser Stelle. So viel Frust muss man erstmal haben das man so viel Geduld hat nur um mir ans Bein zu pissen.

Und im Endeffekt hast du es sogar bestätigt und warst dann zu blöd es zu erkennen.

Quote:
Originally Posted by wawan321 View Post
<19:51:54> "Raskim": Warte ab du kleine hure. keine Ahnung wie du die Sachen auf den Acc bekommen hast. Aber das wird ein nachspiel haben. Gg, diese Runde geht an dich. Nolifer.
<19:52:09> "Asna": Danke

War im teamspeak bois
TheOnlyOneRaskim is offline  
Old 01/27/2017, 16:34   #180
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2017
Posts: 43
Received Thanks: 7
raskim what server did you play on the original rappelz? your name is familiar
percyexpress is offline  
Closed Thread




All times are GMT +2. The time now is 18:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.