Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online > SRO Private Server
You last visited: Today at 09:24

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Question about testserver.

Discussion on Question about testserver. within the SRO Private Server forum part of the Silkroad Online category.

Reply
 
Old   #1
 
CosaNostra01's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 208
Received Thanks: 5
Question about testserver.

Hello e*pvpers users.
I've created char today, but many players are 100 already. When l' ll become 100? Or if l missed the promoting to 100 l' ll never be 100?

Thanks in advance!
CosaNostra01 is offline  
Old 11/29/2009, 19:58   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2007
Posts: 49
Received Thanks: 3
mhh i saw it to, maybe you need to wait 4 it. but by the way where do u register ? please give methe link.
martijntjuh is offline  
Old 11/29/2009, 20:34   #3
 
CosaNostra01's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 208
Received Thanks: 5
I' ve registered @ ecsro.net.
I' ve got lv 100, don't need ur answers anymore. :P
CosaNostra01 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
TestServer
09/01/2010 - Metin2 Private Server - 32 Replies
Hallo, gibt es einen befehl dein test server zu "aktivieren" denn auf unserem Server aktiviert jemand während der server an ist den testserver und alle haben rechte ôo Gruß.
Testserver
02/17/2010 - Metin2 Private Server - 6 Replies
So Leute, Hab mich mal entschlossen ein Testserver zu machen :) Jedoch habe ich ein Problem nach starten des Server steht bei FreeBSD Konsole Operation Timed out Nur 4 mal! Ich hatte schon oft Metin2 Server aber das war auf meinem alten PC 800 mb ram... Hab mir ein neuen zugelegt Vista 64 bit 8 GB Ram. Kennt jmd. das Problem? MFG .GangBang:pimp:
Kal TestServer ?
07/26/2006 - Kal Online - 119 Replies
Servus da ja in nem anderen thread was davon erwähnt wurde das son kiddie es gewschafft hat auf die test server von Kal zu kommen hab ich mich mal hingesetzt um des auch zu schaffen ^^ Nun Bin soweit gekommen das alles auf koreanisch steht un 3 server auswählen kann nur ID un PW kp ich weis auch ned ob das die Offiziellen Kal server sind oder die Test server . Aber ich lad mal die dat hoch damit ihr auch mal testen könnt ;)
iRo ip vom Testserver
07/25/2006 - Ragnarok Online - 1 Replies
Hi, leute brauche die IP und einstellungen für den Testserver von iRo.



All times are GMT +2. The time now is 09:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.