Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Silkroad Online > SRO Private Server
You last visited: Today at 06:19

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



problem in sql server 2008 r2 set up

Discussion on problem in sql server 2008 r2 set up within the SRO Private Server forum part of the Silkroad Online category.

Reply
 
Old   #1
 
ttggyy10's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2008
Posts: 151
Received Thanks: 2
problem in sql server 2008 r2 set up

problem in sql server 2008 r2 set up



i tried many times same error ... and all programs needed r installed ..

what i do ??

any one help me

i have try windows 7 and xp and have this error ?

Any One Help Me
ttggyy10 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Sql Server 2008 Problem.
08/30/2011 - Flyff Private Server - 2 Replies
http://s7.directupload.net/file/d/2632/w2udja3q_pn g.htm Hmm,Wo ist das Prob.? €:Sry,wenn mein kein Bild sieht. http://s7.directupload.net/file/d/2632/w2udja3q_pn g.htm<-
Windows Server 2008 problem!
03/27/2011 - WoW Private Server - 4 Replies
Hallo ! Ich habe ein problem meine WoW HP online zu stellen Und zwar werden mir die Zugriffe auf die HT Docks verweigert... Was kann ich tuen Ps: Tut mir ich hier falsch gepostet habe, wusste nicht wohin... mfg Heberg
Microsoft Server 2008 problem (winxp)
07/16/2010 - Technical Support - 11 Replies
Hallo .. :/ ich habe ein Problem und zwar wenn ich Microsoft Server 2008 Instalieren will kommt am anfang immer das ich den PC neu Starten muss .. Was ich schon geschätzte 100x gemacht habe und es immer noch nicht zu instalieren geht .. Weiss jemand villeicht irgendeine lösung ?? (habe windows xp 32bit (bzw 86x) ) Ich bedanke mich bei allem positiven .. :)
vb 2008 Problem
07/04/2010 - .NET Languages - 4 Replies
hi com, hab ein problemn ich möchte das dort wo die maus positon ist in der textbox es markeirt wird und gelöscht aber ich weis nicht wie du das geht ich glaub i-wie sendkeys.send("{markiren"}) sendkeys.send("{ENTF"}) oder so kp pl shilft mir jeder hilfreicherbeitrag gibt ein thx
Vb 2008 problem
12/12/2009 - .NET Languages - 2 Replies
Wenn ich mein Projekt als exe erstellen will unter erstellen deindateiname erstellen dann steht unten erstellen erfolgreich und keine fehler gefunden aber wenn ich in C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 9.0\VB\Bin gehe ist da kein exe :(



All times are GMT +2. The time now is 06:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.