Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 09:02

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

Dekaron Infernal

Closed Thread
 
Old   #271
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 700
Received Thanks: 226
Quote:
Originally Posted by Lanayru View Post
that bengals dude is probably someone from another server trying to give the better server a bad rep i'm always seeing stuff like this happen i always say if you can't say something nice don't say anything at all
ya but he kinda right [GM]Dokuro was abuser and everyone knows so
but if she quited i wont care anymore
btw you most take off the system that if you falme in forums you get in ban in game lol



Bigshow107 is offline  
Old   #272
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 149
Received Thanks: 10
played on this server yestertday...liked it alon.


Dude01 is offline  
Old   #273
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 52
Received Thanks: 1
i seen darkz and luna get sent to jail and they got unjailed by kairi or infernal because they friends with them and you saying your not corrupt ?? dude seriously go back to your old dekaron oasis game you ****
kwazy123 is offline  
Old   #274
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 700
Received Thanks: 226
Quote:
Originally Posted by kwazy123 View Post
i seen darkz and luna get sent to jail and they got unjailed by kairi or infernal because they friends with them and you saying your not corrupt ?? dude seriously go back to your old dekaron oasis game you ****
lol i am not gm there i got banned 2 time xD bt i have 3 max chr xD
well again if you don't have something nice to say or a question to ask then post if not then STF* xD


Bigshow107 is offline  
Old   #275
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 52
Received Thanks: 1
you should take your own advice for a change
kwazy123 is offline  
Old   #276
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 233
Received Thanks: 11
Quote:
Originally Posted by Bigshow107 View Post
STF* xD
wonders why you put * on the word up o,o BUT anyway make better skills for seggys please :3
AlishaTHEGREAT is offline  
Old   #277
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 700
Received Thanks: 226
Quote:
Originally Posted by AlishaTHEGREAT View Post
wonders why you put * on the word up o,o BUT anyway make better skills for seggys please :3
so i don't break the rules xD
cuz if i said STFU its sort under insulting but if i said STF* its cannot be insulting cuz might get another word


lol seggys skills op .....
Bigshow107 is offline  
Old   #278
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 226
Received Thanks: 80
Quote:
Originally Posted by kwazy123 View Post
i seen darkz and luna get sent to jail and they got unjailed by kairi or infernal because they friends with them and you saying your not corrupt ?? dude seriously go back to your old dekaron oasis game you homo

Darkz was sent to jail YES. The ban was 24 Hours!!.
You dont event know how he got banned or what the terms where.
I suggest you dont talk about us unbanning people, i am fed up with
little kids talking crap.

You dont know what happened
You clearly cant read stuff on how he got jailed and for how long.
You know pretty much nothing about what happened and think you do.

Then you state we love our friends and un-jail them. We all love Darkz?
Umm hes a player.. please stop that's all.

If you decide to stand up like a big boy and try to tell people cool
information, first get your facts right, and second the crap your saying
.. People really dont care..

Thats all i have to say.

If anyone needs and more further information about the server please
do not hesitate.
(excluding the stuff kwazy is pulling)

Quote:
Originally Posted by Bigshow107 View Post
lol i am not gm there i got banned 2 time xD bt i have 3 max chr xD
well again if you don't have something nice to say or a question to ask then post if not then STF* xD
Well i wont comment on you getting banned, we try to let very little people through.
We ban a lot of hackers.
Agreeing on your point,
"if you don't have something nice to say or a question to ask then post if not then STF"

People, We dont need the nonsense that is going on.
Lanayru is offline  
Old   #279
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 700
Received Thanks: 226
+#279 reported at 2/10/09 GMT +3 13:50 cause Insult \ Flame

if you don't like the server just go away
===
p.s : i added a way in the forums to shows the effect of the wings xD

p.ss : Lanayru are you infernal or the head mod ?
Bigshow107 is offline  
Old   #280
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 52
Received Thanks: 1
thats infernal not hard to pick just a kid who use to own a failure server called oasis dekaron
kwazy123 is offline  
Old   #281
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 604
Received Thanks: 21
Thumbs down

Let me add my thoughts here. Like i said before above. SupaSeg is a donater, So she/he can abuse the rules and get away with it. Even with they got jailed for 24 hours, They got let out early, 10 hours? Yes it was 10 hours early. Also Gm Dokuro did there job being gm. Only reason people didnt like them is for that reason. Pretty sad when the community of this server dont like the gms for the gms doing there job. You insult staff members,Hack,Abuse Siege bug to win,Have gm items, But yet hate the gms that do there job. How sad...

Also why wasnt evo removed from seige winner when infernal said he would take it from them for using the seige bug to win it.
bengals is offline  
Old   #282
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 226
Received Thanks: 80
because if we remove guild from seige it will ruin seige to not work that means no more seige at all
Lanayru is offline  
Old   #283
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 700
Received Thanks: 226
not really
you can just change the name of the Evolotion Guild Leder
for example
original name : bigshow107
change it to :{VIP}Bigshow107
will delete the guild
and delete everything ****** to guild
Bigshow107 is offline  
Old   #284
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 5
Received Thanks: 0
can someone help me plz i download the game and when i try to extract it it says it has broken files plz help
artur111 is offline  
Old   #285
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2009
Posts: 700
Received Thanks: 226
Quote:
Originally Posted by artur111 View Post
can someone help me plz i download the game and when i try to extract it it says it has broken files plz help
don't download .7z cuz some ppl had problem with extract (i am not one of them ^^)

use one of these :
Quote:
[.RAR FORMAT]
1:
Part 2:

14th September "Updated Client"
[ZIP FORMAT]: http://www.megaupload.com/?d=Y9A7WWLJ<--- Latest Client updated
i suggest last one since its new


Bigshow107 is offline  
Closed Thread



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
Dekaron-Infernal Help
Does anybody have scripts or an unpacker for this server that works? Or does anybody have a working bypass for gameguard on this server? Before...
4 Replies - Dekaron Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros



All times are GMT +1. The time now is 09:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.