Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 05:33

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

ZanDekaron

Reply
 
Old   #31
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2007
Posts: 232
Received Thanks: 15
Quote:
Originally Posted by Zombe View Post
Are you sure you want to play on kind of a server? Feels like the devs are quite good at what they do but they are like 8 years old.

EDIT: Gimme loginlist, channellist and version.ini ^^
Stop using my photos... it was an event you dumbass!



tomsix is offline  
Old   #32
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 211
Received Thanks: 16
Quote:
Originally Posted by Mastershouter View Post
DEKARON,ZANDER-10.0

ip: 71.63.204.174
Btw, all you are getting is the website info. =D Try getting something useful.


slaya209 is offline  
Old   #33
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 48
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by Mastershouter View Post
2 minutes




rofl? I guess u not even know what u can do with it.
Anyways, heres the new database pass da39a3ee5e6b4b0d3255bfef95601890afd80709 user id is still sa
LOL what a ****** nerd and learn some better english guy. try to get it now.
ToOHIGH is offline  
Old   #34
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 211
Received Thanks: 16
Btw Zombe, dont cry if you are using someone else's screen shot. Also, we have one of the best servers out there. Just has to get populated, so go die in a hole =D


slaya209 is offline  
Old   #35
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 48
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by skulkerman32 View Post
rofl n1 in no time like u guys ever can hit top 3 xD

ye what orange said its nothing new just like all pservers. no Aloken etc

but ye high rates.ppl how are lazy to grind perfect server.ppl how like to hack perfect server
lol and you are? and why the hell would you have an avatar of me ****** your moms brains out? and wheres your server? are you and mastershouter in the same English classes i mean..just..LEARN ****** ENGLISH. O **** now i kno those funky *** noises your moms was makin some German **** huh?
ToOHIGH is offline  
Old   #36
 
elite*gold: 260
Join Date: Sep 2007
Posts: 955
Received Thanks: 152
Quote:
Originally Posted by ToOHIGH View Post
lol and you are? and why the hell would you have an avatar of me ****** your moms brains out? and wheres your server? are you and mastershouter in the same English classes i mean..just..LEARN ****** ENGLISH. O **** now i kno those funky *** noises your moms was makin some German **** huh?
+reported for insult

stick to the topic. if you wanna start a flame war, go make your own forum.

Quote:
Originally Posted by slaya209 View Post
Btw Zombe, dont cry if you are using someone else's screen shot. Also, we have one of the best servers out there. Just has to get populated, so go die in a hole =D
it's one of the best servers out there? it shut down after (a few hours) mastershouter posted the pass here
{^_^} is offline  
Old   #37
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2008
Posts: 223
Received Thanks: 39
k brainless fool u 2 guys need stfu u guys are new and already insulting old members like me and zombe and beware zombe is pro hacker if u push him he will hack your ****** server almost all here have gm hack or now how to sql inject.So u beter stop insulting ppl
skulkerman32 is offline  
Old   #38
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 48
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by skulkerman32 View Post
k brainless fool u 2 guys need stfu u guys are new and already insulting old members like me and zombe and beware zombe is pro hacker if u push him he will hack your ****** server almost all here have gm hack or now how to sql inject.So u beter stop insulting ppl
Lol good one ''Brainless fool''. I'm scared

LOL im not new guy get it right look at the join dates and all the other ****.
ToOHIGH is offline  
Old   #39
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 211
Received Thanks: 16
Quote:
Originally Posted by skulkerman32 View Post
k brainless fool u 2 guys need stfu u guys are new and already insulting old members like me and zombe and beware zombe is pro hacker if u push him he will hack your ****** server almost all here have gm hack or now how to sql inject.So u beter stop insulting ppl
Offtopic-Maybe you should try some of your own advice =o. Maybe then we wouldnt be ripping the **** out of you two. So try reading what you type and take your own advice.
OnTopic- Server should be online soon
slaya209 is offline  
Old   #40
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2008
Posts: 223
Received Thanks: 39
slaya i dont have something to u really u cool but you brainless friend tooch who's prob 8 years old on hes flaming i advising to tell him to stop insulting ppl and go to a private shool were they teach kids to calm down btw tooch u may beter secure your stuf so easy to crack

+ totaly agreed whit shouter and incredibels server is easy to hack
skulkerman32 is offline  
Old   #41
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 48
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by skulkerman32 View Post
slaya i dont have something to u really u cool but you brainless friend tooch who's prob 8 years old on hes flaming i advising to tell him to stop insulting ppl and go to a private shool were they teach kids to calm down btw tooch u may beter secure your stuf so easy to crack

+ totaly agreed whit shouter and incredibels server is easy to hack
I think i might have understood like 5 words maybe 6 out of all of that so yea get a life. and your dumb cause the server is in maintenance so you never hacked it GG
ToOHIGH is offline  
Old   #42
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 137
Received Thanks: 7
Quote:
Originally Posted by ex6tenCe View Post
ok i would hack anyway


haha me too XD
madaboss32 is offline  
Old   #43
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2008
Posts: 211
Received Thanks: 16
Quote:
Originally Posted by skulkerman32 View Post
+ totaly agreed whit shouter and incredibels server is easy to hack
That was in open beta. Before we had security on the servers, when they are released, you will not be able to hack the database or web server.
slaya209 is offline  
Old   #44
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2008
Posts: 223
Received Thanks: 39
like we want rofl there are ppl how hack eternia by sql injection. u kids need to learn a lot
skulkerman32 is offline  
Old   #45
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2008
Posts: 95
Received Thanks: 3
page down server too?


mastertnf is offline  
Reply



« Previous Thread | Next Thread »

Similar Threads
WTB ZanDekaron
Hi guys I like to buy ZanDekaron Items for . Pm Me
1 Replies - Dekaron Trading
ZanDekaron
# deleted I need a mob hack vac hack but the problem there is no man in the game can only look on pak.datei bin folder purely Ihns go play :(
3 Replies - Dekaron
ZanDekaron
Any hack for this server..:-s?:confused:
20 Replies - Dekaron Private Server
[Help] ZANDEKARON
hii guys i playing zandekaron 3 day and have 2 chars lv 170+ but today when i tried to play ihade this problem tell me y and if ineed somthing to dl...
3 Replies - Dekaron Private Server



All times are GMT +1. The time now is 05:33.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.