Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 10:37

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

 

NewWorldDekaron(Hamachi)

Closed Thread
 
Old   #1051
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 35
Received Thanks: 8
HELP PLS PLS

Hey I need help to start game idk why this game not run can anyone help pls !!


( IN GERMAN OR ENGLISH )




TYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTYTY



headda1993 is offline  
Old   #1052
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 361
Received Thanks: 59
make more channels in hamachi


slaxer is offline  
Old   #1053
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 76
Received Thanks: 2
Ok there are more hamachi channels from 16-25
foreCracker is offline  
Old   #1054
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 403
Received Thanks: 73
lmao today i log on to hamachi evrything working,all of a sudden i log in to the game and say this IP has been blacked lol?


-Kicker- is offline  
Old   #1055
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 361
Received Thanks: 59
Quote:
Originally Posted by foreCracker View Post
Ok there are more hamachi channels from 16-25
yea it may be true, but all of them are full except channel 26, and that channel isnt even made by DSINC, its made by some random fker who doesnt even have connection with the server...
omfg
slaxer is offline  
Old   #1056
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2008
Posts: 403
Received Thanks: 73
ehhh,slazer r u online in DSINC now>?
-Kicker- is offline  
Old   #1057
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2008
Posts: 362
Received Thanks: 128
ahm soo when are another 25 hamachi servers going to be added...?

this year perhaps?
diablo0509 is offline  
Old   #1058
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 361
Received Thanks: 59
Quote:
Originally Posted by NEIDAS102 View Post
ehhh,slazer r u online in DSINC now>?
no, how the hell can i be that if im not connected to a properly made hamachi network?
slaxer is offline  
Old   #1059
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2009
Posts: 25
Received Thanks: 0
add ta fak some more hamachi servers thy all da fak full zzz
CoCoBiLL is offline  
Old   #1060
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,757
Received Thanks: 687
as i noticed 1 person joins more then 1chanels -.- thats why its always full
-GeForce- is offline  
Old   #1061
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 602
Received Thanks: 54
Quote:
Originally Posted by killeros19 View Post
as i noticed 1 person joins more then 1chanels -.- thats why its always full
Correct. So many idiots have joined more than 1 server. Lol? You only need to be in one to play, and there won't be that bullshit about lags from being in one hamachi channel only.
Ubelai is offline  
Old   #1062
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2008
Posts: 127
Received Thanks: 67
try this, but i think it work , dl the super long in from this thread drag it in the client folder, then open it. If you see DS server in there already , click it it should have the ip and port , double check that the ip is this one "5.161.154.31" if it is in there, then just click connect " REMEMBER YOU DONT HAVE TO BE IN DS HAMACHI CHANNEL TO CONNECT, BUT YOU MUST BE ON HAMACHI , BECAUSE THE SUPER LOG IN WILL AUTO DETECT DS HAMACHI SERVER AND CONNECT YOU TO GAME" Try it see if it work ,because i tried it and it worked, but not sure about now, so for anyone that cant connect to DS hamachi server becuase all full, this could be an alternative option to do it. good luck and hope it work for you. IF it work for you then plz click thanks me ^^
mikeazn2k is offline  
Old   #1063
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2008
Posts: 229
Received Thanks: 12
this ser the best but dcmore than 16/24 ofline download DZ-dekaaron 24/24 online but now the ser down and wil back soon but when the admin wanna close the ser tell the players not like DSINC dc 7 days soo ................. we donr need hamachi
shakib1993 is offline  
Old   #1064
 
elite*gold: 20
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,364
Received Thanks: 165
i think DZ dekaron has own thread for it?yeah im right, so why did u ****** post it here?another dumb.
*P*A*U*L* is offline  
Old   #1065
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2008
Posts: 149
Received Thanks: 3
create more network all is full :S!


xexexe17 is offline  
Closed Thread



« Previous Thread | Next Thread »



All times are GMT +1. The time now is 10:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2017 elitepvpers All Rights Reserved.