Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:13

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Last Chaos-Privat-Server

Reply

Old 01/14/2012, 19:38   #16

elite*gold: 0
Received Thanks: 2
ich hatte ein aber bei mir steht faiel to conect to login server

sangan11 is offline  
Old 02/28/2013, 13:13   #17

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Ich hätte mal allgemein zu Privatservern eine Frage ... bin auf der Suche nach einem Server der ein lvl cap 75 hat, kennt jmd so einen oder gibt es nur high lvl privat server ?
sosaffenalarm is offline  
Reply

« Loong Online Private server! | SinisterSkies FFXI Private server Please come join us »

Similar Threads
Last chaos privat Server
06/17/2011 - Last Chaos Private Server - 12 Replies
Huhu kann mir einer einen tut per pm oder so schicken wie man eine P-server von Lc machen kann?? (bitte ein deutsches tut und die p-server sollte auch auf deutsch sein) die severfiles habe ich ja ^^ Here you can Download the Last Chaos Serverfiles to make your Own first Last Chaos Private Server!!! - Home
last chaos privat server
08/18/2010 - Last Chaos Private Server - 4 Replies
hi... ich bräuchte mal ein bisschen hilfe. ich will mir nen privat server von lc erstellen hab aber keinen plan wie ich dies machen könnte... wenn mir wer helfen könnte wäre ich euch sehr verbunden :D lg und thx Finalstar1 ;}
Last Chaos Privat server
02/15/2010 - Private Server Advertising - 2 Replies
Hello friends! I want to invite you all to play with me at EterniaGames LastChaos - EterniaGames.com. EGLastChaos, powered by EterniaGames is an unique private server of LAST CHAOS. If you want to join me in this great game, or you want to join one of the other games that EterniaGames.com has, please click on the following links: Main Site: http://eterniagames.com Forums: EterniaGames - Powered by vBulletin Game Site: EterniaGames LastChaos - EterniaGames.com

All times are GMT +1. The time now is 03:13.