elitepvpers

elitepvpers (https://www.elitepvpers.com/forum/)
-   Nostale (https://www.elitepvpers.com/forum/nostale/)
-   -   PServer Erstellungshilfe für Familien / ältere Leute (https://www.elitepvpers.com/forum/nostale/4541650-pserver-erstellungshilfe-f-r-familien-ltere-leute.html)

PenguinXD 10/15/2018 21:12

PServer Erstellungshilfe für Familien / ältere Leute

Hey du! Ja genau du!

#EDIT

Lokalhost oder Rootserver wird bevorzugt ich lasse nichts mehr von mir aus hosten. Source wird auf gleichen Stand wie meine sein immer.
(Natürlich nur wenn man es möchte! Ist nur ein Angebot damit spart man sich kosten)

Wenn man Wünsche hat z.B Prestige System oder sonstiges kann man mir auch sagen und ich schaue was sich machen lässt!

Du bist vielleicht etwas zu alt für den ganzen Technik kram oder willst einfach mit deiner Familie ein Server betreiben? (Drauf spielen und einfach Spaß haben *NICHT NUR FAMILIEN MEHR*)

Ich helfe dir/euch dabei! Sagt mir genau was ihr haben wollt!
Erstmal natürlich Setup des Servers wird komplett von mir übernommen.

Dann folgt die Ingame Gestaltung..
Man muss mir nur sagen was man haben möchte und wie es laufen soll..
Werde mich sofort dransetzen wenn ich Zeit habe!

Falls irgendwie Fragen aufkommen diesbezüglich, dann schreibt hier einfach drunter oder per Discord/Teamspeak3

Diese Hilfe geht ausschließlich nur an Leute die davon 0 Ahnung haben! Alles andere wird abgelehnt oder verhandelt. (2-5€ lol) Weil Döner aufm Nacken (Für die nicht älteren Leute).

Discordserver -> -
Teamspeak3 -> REMOVED cause atm not.
WhatsApp (Generell telefonisch) -> Auf Anfrage!

English (I woked up so don't expect much from me lol)

I keep this a lil bit short.

I do a Service where i setup you OpenNos + even need fix your OpenNos files (when they aren't working)

if you aren't over 30+ or got a family which plays there, i would like to get a little reward (about 2-5€)

As well i can do implementations (Rune, Tattoo, everything what's kinda important)

Mfg,

FI0w 10/15/2018 21:17

Gute Idee, würde es wenn dann nur für Familien oder 40+ machen weil die, die keine Ahnung haben sind meistens unter 20 und wollen damit später Geld verdienen aber PS:

PN me weiß echt null :c teach me senpai

PenguinXD 10/15/2018 21:18

Quote:

Originally Posted by FI0w (Post 37181648)
Gute Idee, würde es wenn dann nur für Familien oder 40+ machen weil die, die keine Ahnung haben sind meistens unter 20 und wollen damit später Geld verdienen aber PS:

Ja so 30+ dachte ich und halt Familien.. Wer damit später Geld verdient ist seine Sache.. Bin dann halt nur enttäuscht.

Plz senpai :c

Itachi-Senpai 10/15/2018 21:18

Quote:

Originally Posted by FI0w (Post 37181648)

LEARN C# GOD DAMN

Keaton Main L. [USA] 10/15/2018 22:21

Let the Crapservers begin! :)

FI0w 10/15/2018 22:41

Quote:

Originally Posted by Keaton Main L. [USA] (Post 37181774)
Let the Crapservers begin! :)

Like he said he will do it for People with 30 years or Older maybe for the small kids of them etc. so why Crapservers when the server will maybe even hostet on the own pc of them and not public? xD

Keaton Main L. [USA] 10/15/2018 23:16

Chances

Quote:

Originally Posted by FI0w (Post 37181807)
Like he said he will do it for People with 30 years or Older maybe for the small kids of them etc. so why Crapservers when the server will maybe even hostet on the own pc of them and not public? xD

Yeh, but what are the chances ? or whats the percentage of Family's which will take this offer ? I mean they could all fake that u know ?

Saber none 10/15/2018 23:42

Quote:

Originally Posted by Keaton Main L. [USA] (Post 37181869)
Yeh, but what are the chances ? or whats the percentage of Family's which will take this offer ? I mean they could all fake that u know ?

i mean, yeah sure they could fake this but that would be really really really sad. I know that the epvp community is basically trash, but that would go even further beyond trashness.

PenguinXD 10/16/2018 12:28

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Ich verstehe die Person irgendwie nicht

PenguinXD 10/24/2018 15:24

Kann irgendwie nicht bumpen...

Deswegen dieses dumme Kommentar

HI :kappa:

"Thread updated"

LuisaX 10/29/2018 19:51

Awesome.

PenguinXD 08/31/2020 07:55

Der Service gilt wieder absofort, also wer Fragen & Hilfe etc braucht ich bin da.

PenguinXD 09/02/2020 07:55

Thread got updated.

Already got some costumers and it's running fine. Hope to see some comments from them :lul:

oBook 09/03/2020 21:32

My Feedback is simple...

He fixed all my Problems, he helped me alot and his voice is pretty calm. He knows what he is doing and i have my Server and it's running fine =)

++1

PenguinXD 09/04/2020 08:25

Quote:

Originally Posted by oBook (Post 38347887)
My Feedback is simple...

He fixed all my Problems, he helped me alot and his voice is pretty calm. He knows what he is doing and i have my Server and it's running fine =)

++1

Actually me :

thanks for the feedback

PenguinXD 09/18/2020 17:37

hi, just pushing this thread. lol

All times are GMT +2. The time now is 23:11.